آسفالت در مطهری

آسفالت در مطهری 

شرکت معتبر آسفالت کاری پردیسان ارائه دهنده انواع خدمات اسفالت کاری در تهران و کرج بصورت شبانه روزی با تیم ماهر و آسفالتکاران باتجربه می باشد کافیست تا با ما در ارتباط باشید تا ضمن دریافت مشاوره از مهندس عبدالله زاده بتوانید از خدمات متنوع این شرکت جویا شوید.
ارائه فاکتور مالیاتی در این شرکت به مشتری گرامی الزامی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که بازدید از محل رایگاه بوده.
09128592911
09388274213

اسفالت سرد که شاید شما با نام تراشه آسفالت شنیده باشید نوعی از مخلوط خاص خرده های سنگی و قیر ترکیب شده است

که مواد موجود درآن در دمای معمولی باید ترکیب گرددو برای انواع جاده های خاکی ؛ گل و لایی؛ حیات های بزرگ ؛ جدول کاری های نهری و کانیوا و برای زیر سازی و بیس ساب نیز مورد کاربرد قرار می یگرد.
بخاطر قیمت پایین و ارزان آن بسیار مورد استفاده می باشد.

هرنوع عملیات خاکبرداری ، خاک ریزی و اجاره انواع غلطک و کاتر را از کادر مجرب ما بخواهید در تهران و کرج با قیمتی باور نکردنی و استاندارد بالا چرا که اکیپ سیار ما همگی دارای کارت فنی بوده که به ایمنی و اصول کار اشاره دارد.

محوطه سازی و اسفال کاری اتوبان ها و بسیاری از کوچه و خیابان ها از اهمیت بالایی برخوردار است که باید جدی گرفته شود.
* کاتر زدن آسفالت را باید به فرد ماهر سپرد و انجام کلیه کارهای کلی و جزئی قیرگونی و اسفالت کاری در منطقه هفت تهران بصورت مکانیزه و دستی انجام می پذیرد.
روکش آسفالت باید با ضخامت عالی همراه باشد و اینگونه میتوان به کیفیت آن پی برد.
تهیه و اجرای انواع آسفالت دوبینه ؛ توپکا؛بیندر که از انواع آسفالت گرم هستند را از تیم ماهر پردیسان در تهران و کرج با سابقه کاری بالا بخواهید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر در تماس باشید:

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در پیکان شهر - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

09128592911
09388274213

قیمت آسفالت در مطهری 

آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان می‌باشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.

لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و برای اطلاع دقیق قیمت روز انواع اسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

توجه داشتهب اشید که شرکت بزرگ و معتبر پردیسان با انجام کلیه خدمات مربوط به آسفالت کاری از جمله محوطه سازی و حتی تهیه و توزیع آسفالت و قیرگونی و اجاره تجهیزات مربتط با شما همراه است.

از خدمات اکیپ سیار پردیسان میتوان به انواع زیر اشاره نمود:
اجرا و نصب انواع آسفالت( گرم – سرد و حفاطتی با ترکیبات مخصوص هرکدام) مجری رسمی و مستقیم پخش انواع آسفالت برای پشت بام، اتوبان ، جاده ها، کوچه و خیابان به صورت دستی و مکانیزه می باشد.

آسفالت در مطهری
آسفالت در مطهری

پیمانکار آسفالت در مطهری 

تهیه و توزیع و فروش قیمت ارزان تراشه آسفالت که همان آسفالت سرد می باشد؛ و اجاره غلطک و کاتر و دستگاه برش آسفالت و کاتر زنی و غلطک زنی ؛قیرپاشی و گازوئیل پاشی در اسرع وقت و با اصول ایمنی بالا در تهران و کرج.
نصب زیرسازی درست و اصولی و توزیع و پخش ترکیب خاص بیس ساب و بیس سطیع آب پاشی در محوط های مورد نظر که برای انجام خدمات و عملیات مشخص میگیرد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در لاله زار نو - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

بهترین و مناسب ترین قیمت انواع آسفالت کاری را ازتیم پشتیبان فروش ما جویا شوید چرا که هدف شرکت ما بدون شک کسب رضایت شما عزیزان می باشد و تبلیغ اصلی در واقع شما عزیزان می باشید.

به اجرا دراوردن کلیه کارهای زیرسازی و سیب بندی اسفالت از جمله خاک برداری و خاک ریزی تسطیح رگلاژ با کوبش قوی و ماشین آلات سبک و سنگین در تهران و کرج انجام می پذیرد.
تهیه و توزیع انواع تراشه اسفالت با قیمتی ارزان و مناسب و قیرپاشی و غلطک زنی برای انواع محوطه های بزرگ و عریض مناسب می باشد.

خاطر نشان میکنم که گریدر و غلطک و آبپاش برای زیر سازی راه از جمله کارهای مهم در اسفالت کاری منطقه محسوب می شود که باید به آن توجه شود.
تمامی ماشین آلات و غلطک ها در این شرکت به اجاره نیز داده می شوند.

ترمیم آسفالت در مطهری 
جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه اسفالت را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

آسفالت کاری با قیمت مناسب و ارزان تراشه آسفالت توسط پیمانکار آسفالت ماهر و باتجربه می تواند نتیجه عالی در بر داشته باشد.
بدین دلیل اجرای آسفالت با قیر گونی با انواع ماشین آلات سبک و سنگین و آسفالت تراش استاندارد و همچنین بیس ریزی وخاک برداری و خاک ریزی اصولی را از ما بخواهید.

جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه اسفالت را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

بهترین و با تجربه ترین ها را از شرکت پردیسان بخواهید با اعزام سریع به محل و رعایت نکات مهم و اصول ایمنی.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *