آسفالت در مدنی

آسفالت در مدنی 

تهیه، توزیع و پخش انواع آسفالت و ارائه به صورت مکانیزه و غیرمکانیزه صورت می گیرد و اجاره انواع غلطک‌های راه سازی و کاتر زنی و دستگاه برش اسفالت را میتوانید از شرکت آسفالت کاری پردیسان در تهران باقیمت عالی بخواهید.

انجام کلیه امور کلی و جزئی ساختمان و راه سازی برای انجام آسفالت محوطه سازی د راتوبان ها و پایانه های مسافربری و جدول بندی با تراشه اسفالت که از قیمتی پایین برخوردار است و تعمیرات؛ بازسازی و ترمیم اسفالت های اسیب دیده و کهنه و اسفالت رنگی برای مجموعه ها ورزشی و پارک که به نمای شهر بسیار کمک می کند را توصیه میکنم از شرکت پردیسان با اعتبار بالا بخواهید.
بازدید و مشاوره بصورت رایگان در شرکت پردیسان توسط مهندس عبدالله زاده انجام میشود.
تمام خدمات آسفالت کاری توجه داشته باشید که صورت نقد و اقساط به صورت عقد قرارداد با مشتریان ؛ ارگان های دولتی و غیر دولتب انجام میگیرد.
09128592911
09388274213

قیمت آسفالت در مدنی 
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

آسفالت در مدنی
آسفالت در مدنی

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.

خاطر نشان میکنم : نقشه برداری و زیرسازی با شیب بندی درست و اصولی و پایه و آسفالتکاری کف بتونی و استفاده از آسفالت سرد؛آسفالت رنگی را از ما بخواهید.
اجرای انواع جدول با تراشه اسفالت را به صورت مکانیزه و دستی و مکانیزه با استفاده از با تجربه ترین اکیپ سیار ما و استفاده از جدیدترین و پیشرفته ماشین الات موجود در این شرکت انتظار داشته باشید.
خدمات این شرکت با سرعت عمل بالا انجام می شود و شما میتوانید انتظار یه کار تیمی فوق العاده را از ما داشته باشید.
09128592911
09388274213
جرای زیر سازی و شب سازی درست با مواد سنگ دانه ای معدنی و تراکم عالی با آب پاشی و کوبش عالی غلطک برای بستر ساب بیس
و همچنین فروش و توزیع و پخش انواع آسفالت و تراشه آسفالت با اجرای درست و اصولی آسفالت کاری توسط اکیپ سیار با کارت فنی در تهران.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در آریاشهر | 09128592911

توجه داشته باشید قیر پاشی پریمکت و تک کت آسفالت کاری را به فینیشر از ما طلب نمایید.

ترمیم آسفالت در مدنی 

برش و تراش آسفالت ترنچر کاتر با حفر کانال با عمق مشخص و برای نصب هرنوع دستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام می گردد.
تراش اسفالت و حفاری توسط کارفرمایان و پیمانکاران در این شرکت برای انجام عملیات خاص تراش آسفالت و حفاری با عمق های مربوطه مشخص می شود.
محوطه سازی و همچینن ساخت انواع پیاده روسازی با آسفالت کاری را از تیم ماهر پردیسان با اجرای آسفالت گرم و سرد و جدول کاری های متنوع و ایجاد کفپوش بتونی با انواع غلطک و کاتر بخواهید.

تراشه آسفالت بعد از استفاده مانند اسفالت گرم عمل میکند و به همین دلیل بیشتر مورد کاربرد قرار میگیرد چرا که کیفیت عالی نیزدارد و محوطه سازی و زیر سازی با مواد خام درجه یک و برش بتن و اجرای اسفالت بصورت مکانیزه و دستی در رأس کار این گروه پرتلاش قرارداد فقط کافیست با شماره تلفن های زیر در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیره به محل مورد نظر اعزام شود.

09128592911
09388274213

تهیه و پخش آسفالت برای روکش کردن انواع خیابان ها ؛کوچه ها ؛ محوطه ها و انجام تمام امور کلی و جزئی زیرسازی و آسفالت انواع نوارهای حفاری و حتی دریچه های متفاوت گاز وبرق را شرکت پردیسان به انجام میرساند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در فردوسی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

تراشیدن اسفالت کهنه و قدیمی و معیوب که باعث ترک و زشتی نمای خیابانها و محوطه ها می گردد را با جمع آوری درست با دستگاه های پیشرفته با سرعت عمل خوب انجام میدهد.

اجرای درست و صحیح انواع آسفالت کاری با جدول کاری و توزیع و فروش قیمت مناسب و ارزان تراشه آسفالت در استان تهران و کرج
برای خدمات قیرگونی و در جهت انجام زیرسازی برای محوطه سازی ؛ با آسفالت و بتن به شکل بتن ریزی مکانیزه و یا دستی و بتن ریزی انجام میشود.

پیمانکار آسفالت در مدنی 
شرکت معتبر پردیسان به دلیل اننجام پروزه های گسترده و بزرگ اسفالت و قیرگونی در تهران و کرج اعتبار خوبی کسب کرده و انجام پروژه های آسفالت کاری و جدول کاری با زیرسازی قوی و شیب مطمئن را با تجهیزات به روز و پیشرفته به کار بردن انواع مواد اولیه و خام درجه یک و مرغوب به انجام میرساند کافیست با ما در ارتباط باشید.

09128592911
09388274213

اگر اسفالت بعد از نصب و اجرا با نگهداری و مراقبت درست روبه رو شود من به شما این اطمینان را میدهم که در هزینه اقتصادی صرفه بسیار بالایی نصیب شما شده است و بدین جهت بهتر است همیشه در زسیدگی آسفالت دقت بالایی داشته باشید و توجه فرمایید از مواد عالی برای زیر سازی استفاده کنید تا به صورت پایه ای با کیفیت همراه باشد.
بسیاری از شرکت ها با استفاده از مواد نامرغئب متاسفانه حقوق مشتری را زیر پا گذاشته که این امر به هیچ عنوان منصفانه نیست و توصیه میکنم از شرکت پردیسان برای انجام خدمات آسفالت کاری خود استفاده نمایید.
ابن یک شرکت رسمی با بیست سال سابقه کاری می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *