آسفالت در عباس آباد

آسفالت در عباس آباد 

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح تهران ، کرج و غرب ایران میباشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان داشته باشد.
این شرکت به صورت اقساطی نیز آماده عقد قرارداد با نهادها؛ ارگان ها و شرکتهای خصوصی و غیر خصوصی نیز می باشد.
ارائه فاکتور مالیاتی به مشتری الزامی بوده و بازدید از محل کاملاً رایگان انجام می پذیرد و شما عزیزان ضمن دریافت مشاوره از جناب مهندس عبدالله زاده میتوانید درباره خدمات و چگونگی اجرای ان با تماس به شماره تلفن های زیر اطلاعاتی را کسب نمایید.
09128592911
09388274213
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.
آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا
زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان
اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.
قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع اسفالتکاری با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

آسفالت کار در عباس آباد
اجرای درست و صحیح هرنوع آسفالتکاری و همچنین پخش و توزیع اجرای درست تراشه آسفالت بصورت دستی و مکانیزه در استاند تهران ؛کرج و غرب ایران انجام میپذیرد کافیست تا با ما در ارتباط باشید.
اجرای با کیفیت و با مواد خام اصل و درجه یک با قیر پاشی تک کت و پریمکت و حتی انجام کندن انواع آسفالت های کهنه و فرسوده را که نیاز به تعمیر و ترمیم دارند را به اکیپ سیار و ماهر شرکت پردیسان در منطقه هفت تهران و محله عباس آباد واگذار کنید چرا که هرنوع ترک و خرابی اسفالت باعث بروز خسارات مالی و شاید جانی شود.
این شرکت قدرتمند افتخار دارد با انجام انواع دستگاه های پیشرفته که در اختیار دارد انواع آسفالت؛ تراشه آسفالت را با حمل و نقل و جابجایی درست و استاندارد همراه کرده و در پایان کار بدون هیچ گونه کثیفی در محل کار را تحویل دهد.
خدمات متنوع آسفالت کاری با شاخه های متعددی همراه است که این شرکت با تخصص بالای مهندسین خود در هرکدام سررشته ای نیز دارد و شما میتوانید
قیمت مناسب و ارزان تراشه آسفالت و حتی توزیع و پخش انواع آسفالت گرم مانند:
دوبینه؛توپکا ،؛بیندر؛را به شیوه‌ی دستی و حتی مکانیزه در تمام ایام هفته از پیمانکاران شرکت پردیسان طلب کنید.
این شرکت اجاره انواع غلطک و کاتر آسفالت بر و حتی دستگاه برش را در نظر دازد برای همشهریان و همکاران عزیز و گرامی و عملیات زیر سازی با شیب درست و کوبش عالی و آب پاشی را نیز به نحوه احسن به ثمر می رساند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خوش - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری
آسفالت در عباس آباد
آسفالت در عباس آباد

09128592911
09388274213

ترمیم آسفالت در عباس آباد 
تعمیرات ؛ ترمیم و بازسازی انواع آسفالت قدیمی و کهنه و رفع ترک های سوسماری؛ عرضی و طولی را به اکیپ سیار ما بسپارید در تهران و کرج.
اجرای خدمات آسفالت کاری برای انواع محوطه – نوار حفاری – اتوبان ها و کوچه و خیابان با قیمتی ارزان تر از همه جا صورت می گیرد چرا که رضایت شما مشتریان عزیز تبلیغ اصلی شرکت پردیسان می باشد.
انجام کلیه خدمات کلی و جزئی اسفالتکاری از جمله :
غلطک کاری زمین و قیرپاشی آن با اسفالت با کیفیت را با توزیع و پخش تراشه آسفالت ارزان قیمت برای زیر سازی تسطیح و رگلاژ سطوح و همچنین خاکریزی و خاکبرداری را به آسفالتکاران ماهر ما بسپارید بصورت شبانه روزی.
استفاده از انواع ماشین آلات سبک و سنگین در این شرکت برای سرعت عمل بالا در کار و روند کیفی خدمات به خوبی و با اصول ایمنی و استاندارد انجام می شود.
تمامی خدمات آسفالت کاری از جمله نصب، تعمیرات ، کندن اسفالت در تهران توسط شرکت معتبر پردیسان انجام می گردد.
در نظر داشتهب اشید که انواع آسفالتی که می شناسید به خاطر نوع استفاده و ترکیب هرکدام ، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد گروه بندی می شوند که کلیه خدمات و اسفالتکاری ها در این شرکت انجام می پذیرد.
09128592911
09388274213
بهتر است شما عزیزان و مشتریان محترم برای پخش و اجرای آسفالت رویه؛استر و دوبینه به هرروشی که بخوایهد چه به صورت دستی و چه بصورت مکانیزه به پیمانکاران ما مراجعه فرمایید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در هفت حوض- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

پیمانکار آسفالت در عباس آباد 
در نظر داشته باشید که آسفالت کاری هر مکان در هر منطقه استان تهران وکرج را اکیپ ماهر ما با تجربه عالی خود پوشش دهی می کنند البته با قیمتی بسیار مناسب چرا که کاترزدن آسفالت اگر به صورت مناسب انجام گیرد و حتی آسفالت دستی با اصول خاص خود پخش گردد میتوان بهترین آسفالت توپکار و توزیع و پخش اسفالت با فینیشیر را برای انواع جدول کاری ها و محوطه سازی ها در کمترین زمان ممکن در نظر داشت.
کیفیت چیز اتفاقی نیست بلکه با مواد درست و درجه یک و نصب اصولی و برپایه استاندارد و قواعد به وجود می آید و تجربه حرف اول را در این زمینه می زند پس بهتر است از تیم باتجربه و متخصص ما در تهران و کرج و حتی غرب ایران غافل نشوید.
09128592911
09388274213
بصورت شبانه روزی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *