چه چیزی ایزوگام را خراب میکند

چه چیزی ایزوگام را خراب میکند

با سلام خدمت شما همشهریان عزیز امروز در مورد دلایلی که ایزوگام را یب می‌کند با یکدیگر صحبت کنیم ایزوگام بدون شک یکی از پوشش های بسیار عالی برای انواع ساختمانها در مکان های متفاوت می باشد باید راه های نگهداری از آن را به خوبی بدانیم تا طول عمر مفیدی از آن‌ها را مشاهده نمایید به دلیل کاربرد وسیعی که ایزوگام در بین عایق های حفاظتی و رطوبتی در بین مردم پیدا کرده است تلاش برای رفع خرابی و همچنین جلوگیری از ایجاد تخریب و آن بسیار مسئله مهمی است که بهتر است و آن پرداخته شود.

خرابی ایزوگام

در هنگام نصب ایزوگام اگر نصاب مهارت کافی نداشته باشد و یا از دقت و حوصله خوبی برای کار خود استفاده نکند صددرصد ایزوگام به خوبی نصب نمیشود و کیفیت کار به شدت پایین می‌آید و به همین دلیل است که در مورد نصب ایزوگام همیشه تاکید فراوانی به مشتریان عزیز شده است و ایزوگام کاران ماهر که در شرکت پردیسان مشغول به فعالیت هستند به خوبی می‌دانند که نصب ایزوگام تا چه اندازه می تواند طول عمر ایزوگام را افزایش دهد.

به همین خاطر استاندارد و ایمنی را در کار خود بسیار جدی می گیرند  و از این رو تجهیزاتی که برای نصب ایزوگام استفاده می کنند به گونه ای است که امنیت و ایمنی  کار را بالا ببرد و ضمن مراقبت از خود و افراد دیگر ایزوگام را با نصبی خوب روبرو سازند.
بدون هیچ شک وسایلی که نوک تیز داشته باشند و یا به هر دلیلی با ورود به هرجایی باعث خراش و پارگی در  وسایل شوند می‌توانند ایزوگام را با مشکل روبرو سازند و به همین جهت است که از از وسایل سنگین که عموماً پایه های سنگین و بلندی نیز دارند بر روی ایزوگام جداً خود داری به عمل آورید زیرا سنگینی بیش از حد ایزوگام را با پارگی و ترک خوردگی همراه می سازد.
قبلاً در مورد سیمانکاری روی ایزوگام صحبت‌هایی داشتیم حال تاثیر این کار را بر روی پوشش ایزوگام به این در این مد نظر داریم که پوشش ایزوگام باعث می‌شود که عایق مورد نظر سلامت و صحت خود را در طی سالیان دراز حفظ نماید زیرا با وجود لایه نازکی از سیمان ایزوگام از هر گونه ترک و یا بروزه اجسام نوک تیز روی آن دور می ماند.

این مطلب را بخوانید :  قیرگونی بهتر است یا ایزوگام؟
چه چیزی ایزوگام را خراب میکند
چه چیزی ایزوگام را خراب میکند

قیمت ترمیم ایزوگام

از جمله عوامل دیگری که می‌تواند به تخریب ایزوگام بیانجامد ترک ها و چروک هایی است که در روی ایزوگام وجود دارد زیرا اگر شما نسبت به نوسازی و بازسازی چروک ها اقدامات لازم را به جا نیاورید بدون شک ایزوگام شما بعد از مدتی کاملا پاره میشود و این گونه باید هزینه یک ایزوگام جدید را بر دوش بکشید تعرفه ترمیم ایزوگام و لکه‌گیری آن اصولاً برای هر ۱۰ متر مربع ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع یک میلیون تومان می باشد که شما عزیزان می‌توانید برای جلوگیری از خرابی بیشتر ایزوگام نسبت به ترمیم آن اقدام فرمایید.
هنگامی که در مورد قیمت ایزوگام صحبت به میان می آید برخی از افراد گمان می کنند قیمت بالا به هر چیزی ربط دارد به جز کیفیت!

اما نکته مهم این است که کیفیت دقیقاً در رابطه با قیمت می باشد و اگر شما از یک نمایندگی معتبر محصول خود را تهیه کنید بدون شک قیمت مناسبی را برای ارائه ایزوگام به شما پیشنهاد خواهد داد و ایزوگام مورد نظر شما در کوتاه مدت به خاطر الیاف طبیعی و خوبهخوبی که در خود دارد به صورت زودهنگام خراب نمیشود.

پس بهتر است که در همان ابتدای کار شما با یک هزینه خوب و مطمئن کیفیت عالی را تهیه کنید تا در طول درازمدت به خرابی ایزوگام و کیفیت پایین آن برخورد ننمایید  و هزینه تعمیرات ایزوگام بسته به نوع مشکلی که به وجود آمده است متغیر میباشد اما اکیپ سیار شرکت پردیسان با قیمتی منصفانه تعمیرات و ترمیم انواع خرابی ایزوگام را در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان به انجام می‌رساند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در غرب تهران - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

قیمت روز انواع ایزوگام با برندهای متفاوت را در زیر میتوانید مطالعه فرمایید:

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷  قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان

ایزوگام جنت دلیجان  قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان

ایزوگام ستاره طلایی   قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان

ایزوگام متین دلیجان  قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان

ایزوگام پشم شیشه ایران  قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان

ایزوگام دژکام گستر دلیجان  قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

قیمت های موجود ممکن است با تغییراتی به خاطر جو بازار روبه رو شود ولی جای نگرانی نیست زیرا این قیمت ها کاملا مناسب برآورد می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با جناب مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشید.

09128592911
0938827421
شما با یک نگهداری درست و ترمیم ایزوگام قبل از خرابی بیشتر می‌توانید ایزوگام را بازسازی و تا چند سال آینده به راحتی از آن استفاده کنید که عوامل خرابی ایزوگام را با یکدیگر بررسی کردیم بهتر است که ایزوگام خود را بازبینی نموده و برای بازسازی آن شرکت پردیسان راه حل نیز بیاندیشید.

ایزوگام کاری از جمله کارهای تخصصی در حیطه کار نصاب ایزوگام در شرکت ایزوگام کاری پردیسان در استان تهران و کرج میباشد هرگونه ترک و چروکیدگی در ایزوگام را به‌منزله یک خرابی بزرگ باید تلقی نمایید و در جهت رفع این مشکل و جلوگیری از پوسیدگی و چروک بیشتر باید به یک متخصص ایزوگام کار مجرب رجوع شود زیرا خرید ایزوگام کار آسانی است اما نصب آن از پیچیدگی خاصی نشأت می گیرد که باید به درستی و با کیفیت بالا انجام پذیرد.

هدف شرکت پردیسان کسب رضایت شما مشتریان عزیز در تهران و کرج می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *