ایزوگام در شهریار توسط عوامل این شرکت با بهترین قبمت و کیفیت اجرای را انجام میدهد. در نمایندگی ایزوگام در شهریار خدمات زیر ارایه میشود.

۱ – فروش ایزوگام در شهریار ؛ فروش انواع ایزوگام از جمله ، ایزوگام پشم شیشه ایران ، ایزوگام جنت دلیجان ، ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ ، ایزوگام برفاب دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، با قیمت کارخانه و بدون واسطه توسط نمایندگی شرکت پردیسان شهریار

۲ – ترمیم ایزوگام و عایق های قدیمی در شهریار

۳ – نصب ایزوگام با ضمانت ده ساله شرکتی و با نصب ایزوگام در جه یک در شهریار

۴ – شیب بندی پشت بام ها و کروم بندی

با توجه به نوسان های بازار بهتر است در هنگام نصب ایزوگام و یا خرید ایزوگام قیمت مجدد گرفته شود و قیمت ها روزانه در تغییر میباشد.ما بهترین خدمات عایق عایق کاری را با کمترین هزینه و با کیفیت بالا عرضه میکنیم.

نصب بهتر ایزوگام

برای نصب بهتر ایزوگام در شهریار ابتدا باید اصول اولیه کار را رعایت کنیم.

باید در نظر داشته باشید که ایزوگام بکار برده ما بایستی دارای  علامت استاندارد باشد و از لحاظ جنس در درجه عالی و قابل قبولی را دارا باشد. هر مقدار کار نصب ایزوگام عالی و فاقد نقص صورت گیرد، در حالتی که ایزوگام بکار رفته  کیفیت قابل قبولی نداشته باشد و یا دارای علائم استاندارد نباشد باید با خرابی و نقص های  این عایق رطوبتی دست و پنجه نرم کنیم.

این مطلب را بخوانید :  آسفالتکاری در اندیشه

توصیه می شود این مسئله را مورد توجه قرار دهید که سطح زیر ایزوگام خیلی در قوی بودن و مداومت ایزوگام  موثر می باشد.

بایستی بفهمید که ایزوگام روی سطح های فلزی و سرامیکی و یا چوبی به نحوه عالی نمی چسبد . در دراز مدت از بین می رود و امکان دارد عیبی را به وجود بیاورد.  

در آهن به دلیل باز و بسته شدن و در چوب به دلیل از بین رفتن و باد نمودن و دارا نبودن مستحکمی به اندازه و چسبیده شدن بایدی میان جسم و لایه نگهدارنده عایق رطوبتی سبب خرابی و از بین رفتن  لایه از جسم می گردد. در حالتی که شما بخواهید روی ایزوگام را مجدد ایزوگام نمایید خوب است لایه فلزی، آلمینیومی و یا قلعی روی ایزوگام زیر را برای  چسبیده شدن خوبتر و عالی ایزوگام تازه از بین ببرید و یا زخمی نمایید. در دستشویی ها و حمام ها نبایست نصب ایزوگام روی کاشی و سرامیک و یا روی سطح صاف صورت پذیرد. پیشنهاد می گردد  ایزوگام را روی آجر نصب نمایید و یا روی گچ‌های زخمی کرده. بنابراین قیر و گونی در دستشویی و حمام کار بهتری در برابر  ایزوگام نمودن است.

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت در اندیشه

بهترین محیط برای نصب ایزوگام

برترین محیط برای نصب عایق رطوبتی سطوح پر شده از  قیر می باشد. سطوح هایی  که در گذشته قیر شده و یا آسفالت گردیده اند. برترین محیط برای چسبیدن ایزوگام می باشند. چون قیر درون ایزوگام با قیر وجود داشته در سطح زیر مخلوط می گردد.

در جاهای سیمانی و بتنی می شود عایق استاندارد و قوی که برای سالها مداوم خواهد بود، نصب کرد.

شرکت پردیسان در شهریار با تمامی اکیپ های خود در اسراع وقت کلیه خدمات را به صورت تضمینی صورت میدهد. و با مراجعه بهنمایندگی ایزوگام در شهریار از خدمات این شرکت بهرمند شود.جهت اطلاع از اخرین قیمت ها با شماره ۰۹۱۲۸۵۹۲۹۱۱ و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ تماس بگیرید.

 

4.4/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *