قیمت نصب ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام در کرج
خدمات نصب و فروش انواع ایزوگام در کرج با قیمت مناسب خدمات متنوعی را ارائه می دهد کافیست با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید:
09128592911
ایزوگام کاری روی شیروانی
09388274213

تمامی برندها با قیمت مناسب و کیفیت عالی در این شرکت در کرج و استان نهران ارائه می گردد.

برای نصب انواع ایزوگام در محل‌های مختلف از جمله پشت بام ها و انواع دامداریها شما باید از مواد درجه یک برای این کار استفاده کنید و همچنین شیوه نصب آن باید به صورت کاملاً مهارتی و استاندارد صورت پذیرد تا شما نتیجه را در طول سال‌های ۱۰ تا ۱۵ سال به خوبی مشاهده نمایید.
کپسول یا مشعل از جمله لوازم بسیار کاربردی و مهم برای نصب آن می باشد ث می شود که سرعت عمل کار بالاتر برود و همچنین عایق یکدست و یکنواخت تر به چسبندگی خود ادامه دهد تمام دستگاه‌ها و تجهیزات که نصاب برای کار خود استفاده می‌کنند .
باید کاملا مرغوب و استاندارد باشد تا هیچگونه خطری برای خود و اطرافیان حاضر در محل وجود نداشته باشد و بهتر است در روزهای آفتابی که آب و هوای ابری وجود ندارد برای ایجاد ایزوگام کاری فضاهای باز اقدام نماید.
در مرحله اول نصاب باید سطح مورد نظر را کاملا پاکسازی کند تا هیچگونه ترک و یا آلودگی برای ایزوگام کاری وجود نداشته باشد هرگونه ترک را باید با واسطه سیمان ترمیم نماید و بعد از آن که از خشک شدن سیما مطمئن شوند بهعد عملیات ایزوگام را شروع نماید.

مشعل یکی از وسایل مهم در این کار می باشد باید به صورت استاندارد شعله خود را بر روی سطح کار بتاباندنصاب ایزوگام کاری پشت بام اصولاً یک سطح شیب دار را مشخص می‌کند تا بتواند از راه ناودان به بیرون هدایت شود برای پایه های کولر عموماً نصاب باید یک تک لایه دو متری را نصب کند تا باعث خراش ایزوگام نشود و دوام آن زیر سوال نرود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در آهنگ | 09128592911
قیمت نصب ایزوگام در کرج
قیمت نصب ایزوگام در کرج

برای پشت بام ها اصولاً از روکش آلومینیوم نیز برای استقامت در برابر نورخورشید باید استفاده گردد در نصب ایزوگام همیشه باید سیمان و یا موضوعی کاملا خشک باشد تا بتواند چسبندگی و انعطاف خود را برای سیمان نشان دهد .
تا در انتهای کار سطح کاملا یکدست و یکنواخت را مشاهده کنید بهتر است در روزهای بارانی از نصب ایزوگام به شدت اجتناب ورزید و برای فضاهای بسته از دمای مناسب برای این کار استفاده کنید.
در حمل و نقل انواع رول باید توجه داشته باشید که پاشنه ایزوگام به هیچ عنوان دچار شکستگی نباشد زیرا که به کیفیت ایزوگام شدیداً لطمه زیادی وارد می کند.

قیمت نصب ایزوگام در کرج
شما میتوانید برای خرید انواع یازوگام به نمایندگی رسمی پردیسان در کرج مراجعه فرموده و یا خرید اینترنتی را انجام دهید در هر صورت قسمت پشتیبانی ما آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز در کرج می باشد.

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

قیمت ها کاملا مناسب می باشند و در صورت تغییر به خاطر نوسانات شدید بازار جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا این شرکت معتبر آماده عقد قرار داد به صورت اقساطی نیز می باشد.
در پایان خرید ضمانتنامه و بیمه نامه پنج ساله ایزوگام را نیز دریافت خواهید نمود.

نصاب ایزوگام در کرج

توجه داشته باشید که حتی برای خرید انواع تجهیزات مربوط به ایزوگام نیز می‌توانید به شرکت ما در کرج مراجعه فرمایید.
اکیپ سیار ما برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان انواع قیر گونی و ایزوگام را برای قسمت های متفاوت ساختمان شما به راحتی انجام داده و همانطور که می دانید نصب ایزوگام به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب وارد نمی کند و در انتهای کار نصاب از حرارت مشعل برای چسبیدن مطمئن لبه و انتهای ایزوگام کار خود را به اتمام می رساند.
کپسول آتش نشانی طناب ایمنی مشهد کلاه ایمنی کاتر و بسیاری از وسایل دیگر از جمله لوازم مورد نیاز در هنگام نصب انواع ایزوگام در کرج می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر و جناب آقای مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشید.
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در بریانک- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

برای نصب ایزوگام روی ایزوگام کهنه شما باید عملیات ترمیم را به دست نصاب بسپارید زیرا مراحلی برای انجام این کار وجود دارد که در ابتدای کار پاکسازی سطح ایزوگام که می باشد تا بتواند ایزوگام جدید را به خوبی جذب نماید .
تمام لایه های قدیمی و کهنه اگر غیر قابل تعمیر باشند کاملاً از جا کنده شده و یک ایزوگام جدید بر روی آن نصب می‌شود البته اگر ترک و برآمدگی و فرورفتگی در ایزوگام که نه وجود داشته باشد به واسطه سیمان باید یک سطح کاملاً هموار تبدیل شود.
به دلایل بسیاری از جمله نصب ناصحیح ایزوگام هوا در زیر سازی نفوذ کرده و باعث طبله شدن ایزوگام می‌گردد که در هنگام ترمیم نیز این عملیات به خوبی رفع می گردد .
شما برای لکه گیری و بازسازی انواع ایزوگام می توانید به نمایندگی نصب انواع ایزوگام در کرج مراجعه فرمایید.
زیرا سابقه کاری متخصصین و پیمانکاران ما در این نمایندگی زبانزد می باشد و شما برای مشاوره و دریافت بازدید رایگان می توانید با اکیپ سیار ما در ارتباط باشید چرا که ویژگی ایزوگام های درجه یک در این نمایندگی با بهترین ایزوگام کاران قابل رویت می باشد.

09128592911
نصب ایزوگام مرغوب در کرج و استان تهران
09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *