قیمت لکه گیری پشت بام

قیمت لکه گیری پشت بام 

قیمت لکه گیری پشت بام :
میزان خرابی و نوع آسیب وارد شده به ایزوگام تعیین کننده قیمت لکه گیری و تعمیر آن است. عملیات تعمیر و لکه گیری به دو صورت انجام می شود اول از همه اگر نیازی به عوض کردن ایزوگام نباشد با توجه به میزان خرابی و آسیب آن می توان قیمت تعیین می شود . در این مواقع اگر آسیب و خرابی زیاد باشد و قسمت های زیادی فرسوده شده باشد قیمت نیز بیشتر می شود . ولی اگر اسیب به حدی نیس که کار از تعمیر گذشته باشد عملیات تعویض انجام می شود .در این حالت هزینه ای وارد شده بسیار بیشتر از تعمیر است وبه دلیل اینکه ایزوگام قبلی باید کنده شود و ایزوگام جدید جایگزین آن شده و نصب گردد.
هزینه لکه گیری ایزوگام :
اولین کاری که برای تعمیرات پشت بام باید صورت بگیرد کارشناسی شدن پشت بام توسط افراد ماهر است که در صورت تشخیص نرم و نشتی شخص نصاب می تواند با قیر و ایزوگام لکه گیری را انجام داده و پشت بام را آب بندی می کند و هزینه و قمت این کار به میزان کار و شرایط کار و به محیط عایق بستگی دارد و پس از بازدید پشت بام قیمت و هزینه تعیین و به کارفرما گفته می شود.

09128592911
09388274213
قیمت لکه گیری پشت بام با ایزوگام :
قیمت ایزوگام همراه با نصب از 18000 تومان شروع می شود تا 28000 تومان و تفاوت قیمتی که در نصب ایزوگام وجود دارد در نوع ایزوگام است و هزینه دستمزد برای نصب ایزوگام در همه مارک های تولیدی ایزوگام یکی می باشند و تفاوتی ندارند .یکی از دیگر از موارد تعیین هزینه ایزوگام متراژ محیط مورد نظر برای ایزوگام می باشد که باید با متراژ بالا باشد .
ایزوگام باید از طریق استاندار نصب شود و رعایت آن بر قیمت نصب ایزوگام تاثیر دارد زیرا به طور میانگین یک نصاب ایزوگام می تواند هفتاد تا نود متر مربع ایزوگام آب بندی کند. گاهی اوقات قیمت هایی توسط نصاب های ایزوگام مطرح می شوذ که پایین بوده این افراد برای اینکه ضرری متحمل نشوند مجبور به عجله در نصب می شوند و خروجی مطلوبی را به مشتری ارائه نمی دهند . هم چنین کیفیت مواد اولیه و نوع ایزوگام به کار برده نیز تاثیر دارد با توجه به موارد گفته شده می توان گفت که سه عامل در تعیین هزینه نصب ایزوام موثر هستند . اول متراژ زمین مورد نظر برای نصب ایزوگام .
دوم کیفیت ایزوگام و مواد اولیه و مورد سوم که بسیار مهم است میزان تخصص نصاب ایزوگام که برای آب بندی انتخاب می شود .

این مطلب را بخوانید :  هزینه آسفالت در کمال شهر
قیمت لکه گیری پشت بام
قیمت لکه گیری پشت بام

هزینه لکه گیری پشت بام

قیمت لکه گیری با ایزوگام :
قیمت ایزوگام ها با توجه به کیفیت آنها و استفاده از چه نوع مواد اولیه متفاوت هست ولی قیمت نصب ایزوگام یکسان و 4 هزار تومن می باشد یعنی اگر قیمت تمام شده ایزوگام 17000 تومن باشد با نصب آن قیمت این ایزوگام 21000 تومن می شود. متراژ عایق هم در استعلام قیمت مهم هست. قیمت لکه گیری پشت بام با قیر و ترمیم و تعمیرات ایزوگام متفاوت می باشد که باید توسط نصاب بررسی شود.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

09128592911
09388274213

قیمت لکه گیری پشت بام :
نوع و مساحت سطح مورد نظر و پشت بام در تعیین هزینه و قیمت لکه گیری و ترمیم پشت بام بستگی دارد . معمولا سطوحی که مساحت و متراژ بالایی دارند کار ایزوگام و عایق کاری و لکه گیری انجام می شود .هم چنین لکه گیری ایزوگام به طور معمول بر روی پشت بام ها و یا سطوحی به کار می رود که عایق زیرین آن روی کار و مشخص می باشد .برای مثال لکه گیری برای سرویس بهداشتی هیچ گاه به کار نمی رود زیرا امکان عایق بندی کردن با لکه گیری بسیار کم می باشد .

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تقی آباد | 09128592911

تعمیرات و لکه گیری پشت بام :
به طور معمول مکان هایی مانند دور لوله ها ، ناودانی ، آب بارانی و یا نقاطی زیر پایه کولرها و نقاطی که در پاییز و زمستان آب در آن جاری شده و یخ زده بر روی پشت بام ها بیش تر آسیب پذیرتر هستند .
به همین دلیل بهترین کار این است که هنگام لکه گیری تا مساحت زیادی در اطراف محل نشت را لکه گیری کرد. برای این کار باید زیر سقف منطقه نشت داده شده را بررسی کرد تا اطمینان حاصل کرد که علت نشتی از ایزوگام و عایق کاری پشت بام است نه علت دیگری مانند ترکیدگی لوله.
هزینه محاسبه نصب ایزوگام را با فرمول زیر در نظر داشته باشید:
قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
تعمیرات ایزوگام پشت بام را جدی بگیردی چرا باعث خسارات بالایی نیز می گردد و شاید خسارات مادی قابل جبران باشد اما به هیچ عنوان خساراتی که به جسم و جان وارد اید شاید قابل جبران نباشد.
تعمیرکاران ایزوگام با هزینه نصب مناسب و داشتن تجهیزات کامل بهترین نصب و تعمیرات را برای شما بصورت شبانه روزی به انجام می گذارند و جای هیچ گونه نگرانی بابت ایمنی کار وجود ندارد چرا که تمامی نیروهای این شرکت در کج دارای کارت فنی بوده و سابقه بالایی کاری نیز دارند.
جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه ایزوگام را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *