قیمت ایزوگام در غرب تهران

 

قیمت ایزوگام در غرب تهران

قیمت ایزوگام در رابطه با کیفیت آن بسیار با اهمیت می‌باشد و همین دلیل شما در مناطق مختلف غرب تهران از جمله شهرک اکباتان، کن، حصارک، شهرک آپادانا ،ستارخان و آزادی به راحتی می توانید با نازلترین قیمت ایزوگام را در نمایندگی رسمی پردیسان  جویا شوید و با اکیپ سیار و ماهر این شرکت نیز در ارتباط باشید همانطور که میدانید قیمت مختلف انواع ایزوگام به شرح زیر می باشد:
قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

ایزوگام در غرب تهران

ایزوگام کاری اگر با قیمت مناسب انجام پذیرد می تواند باعث جلب مشتری شود ولی در کنار آن با کیفیت نیز لحاظ گردد و همین دلیل پیمانکاران ما در شرکت پردیسان بهترین قیمت و کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت در نظر دارند و شما برای خرید انواع ایزوگام می توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

انواع ایزوگام مانند ایزوگام های طرح دار و یا ایزوگام بدون روکش که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر در بورس ایزوگام قرار دارند و البته برای انواع ایزوگام مانند ایزوگام های طرح دار و یا ایزوگام بدون روکش که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر در بورس ایزوگام قرار دارند و مردم با آن آشنایی دارند.

و البته برای مکان هایی که با نور خورشید بیشتر در ارتباط استفاده از ایزوگام با روکش آلومینیوم نیز توصیه می‌شود که البته بهتر است بدانید روکش آلومینیوم هیچ ربطی به کیفیت ایزوگام به هیچ وجه  ندارد و صرفاً برای دوام در مقابل نور خورشید می باشد که این امر ممهم ماجراست.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهرک صاحب الزمان -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

هزینه ایزوگام در غرب تهران
در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.

قیمت ایزوگام در غرب تهران
قیمت ایزوگام در غرب تهران

و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.

در نظر داشته باشید که بازسازی و ترمیم انوع ایزوگام زمانی جواب میدهد که شما به موقع اقدام فرمایید تا ماندگاری ایزوگام مورد نظر حفظ کرد در غیر این صورت شاید نتیجه دلخواه حاصل نشود.

در نظر داشته باشید که برای کندن انواع ایزوگام و  ایزوگام کهنه اکیپ سیار به راحتی می تواند از یک ایزوگام جدید برای محل مورد نظر نیز استفاده کند و با چسب ترمیم ایزوگام که وسیله‌ی بسیار کاربردی در خدمات ایزوگام کاری میباشد استفاده نماید.

بازسازی انواع ایزوگام فرسوده با قیمت روز را از ایزوگام کاران ماهر شرکت پردیسان در مناطق غرب شهر  تهران مانند:

شهرانف تهرانسر ،گیشا ،شهر زیبا و مناطق دیگر غرب تهران بخواهید زیرا نصب ایزوگام و ترمیم و آن می‌تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از هزینه های جانبی برای ایزوگام کاری باشد ایزوگام دلیجان و برندهای دیگر در این نمایندگی موجود را با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

قابل به ذکر است که نمایندگی معتبر پردیسان انجام صادرات انواع ایزوگام را به کشورهای همسایه نیز بر عهده دارد که این مورد نیز یک افتخار محسوب می‌شود و همچنین شما اگر به هر دلیلی قادر به حضور در نمایندگی نیستید می توانید با خرید از سایت خرید اینترنتی را انجام داده و مطمئن باشید که همان چیزی را که انتخاب می‌کنید تحویل داده می‌شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در دماوند-09128592911

و در پایان کار بابت خدمات ارائه ایزوگام از قبیل ترمیم ؛بازسازی؛ لکه گیری نصب و حتی خرید ایزوگام فاکتور مالیاتی به شما عزیزان تحویل داده می شود و در کنار آن هنگام ارائه ایزوگام یک عدد ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر ۵ ساله نیز به مشتری عزیز تحویل داده می شود.

همیشه باید در مرحله آخر نصب ایزوگام به خشک شدن آن توجه فرمایید و در شرایط آب و هوایی که به هر دلیل مرطوب و یا بارشی هست بهتر است که از نصب ایزوگام استفاده نشود و برای مکان‌های بسته از یک دمای استاندارد استفاده گردد.
09128592911
09388274213
موادی که درون ایزوگام به کار رفته است باعث می‌شود که ایزوگام  از فرآورده‌های نفتی بتواند بهترین استفاده را داشته باشد و همچنین ایزوگام های دولایه یکی از ضخامت و استقامت بالایی برخوردار است نسبت به ایزوگام تک لایه ای از انعطاف کمتری نیز بهره می برد.

اما برای مکان های شیب دار بهتر است از روکش آلومینیوم برای این مناطق استفاده کنید یکی از مزیت های اصلی ایزوگام این است که به هیچ عنوان نیاز به برف روبی ندارد که در فصل سرد سال می‌تواند.

یک ویژگی عالی محسوب شود همیشه برای اینکه ایزوگام مناسب را انتخاب کنید و آب و هوای منطقه خود دقت نمایید و برای ایزوگام کاری سرویس های بهداشتی از یک ایزوگام دولایه پودری استفاده کنید.

تا در آخر انتظار بهتری از ایزوگام داشته باشید.

تیم مورد نظر که به مرحله اجرا در می‌آید همیشه با کارت فنی به محل اعزام می شوند و کار را به طور سریع و با کیفیت بالا و انجام می رسانند

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *