شرکت پردیسان خدمات دهنده ایزوگام کاری و عایق کاری در غرب تهران میباشد که با داشتن استاد کاران با تجربه اقدام به تعمیرات ایزوگام در غرب تهران می نمایید.

جهت مشاوره وبازدید از محل مورد نظر در غرب تهران با ما در تماس باشید.

 

تعمیرات ایزوگام در غرب تهران

یکی از مهم ترین کار های شرکت ما عیب یابی و بازسازی عایق های قدیمی و آسیب دیده میباشد که با رعایت کردن کلیه اصول اجرای اقدام به تعمیرات محل مورد نظر میکنیم.

در مواقعی که در قسمتی از سطخ پشت بام داری مشکل نم و رطوبت میباشد با توجه به سطح مورد نظر و تشخیصص استاد کاران شرکت ما اقدام به رفع مشکل در آ قسمت ها مینماییم. و با توجه به کار انجام شده از اسیب رسیدن به سازه های شما جلو گیری میشود.

حوزه تعمیرات ایزوگام در غرب تهران

 

شرکت پردیسان با در اختیار داشتن اکیپ های سیار در تمامی نقاطغرب تهران اقدام به تعمیرات و لکه گیری مینماید این محله ها و مناطق به شکل زیر میباشد:

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت در شهریار

ونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان میباشد.

جهت اطلاع از آخرین قیمت های تعمیرات ایزوگام به  لینک قیمت ایزوگام مراجع فرمایید.

 

در چه مواردی از تعمیرات ایزوگام استفاده کنیم؟

 

در بیشتر موارد با توجه به این که در برخی موارد باعث اسیب رسیدن به ایزوگام بر اثر ضربه خوردگی و یا باز شدن بند ایزوگام نم و رطوبت از ان قسمت ها وارد ساختمان میشود که در این موارد تعمیرات ایزوگام بهترین گزینه میباشد.

در این هنگام باتوجه به نظر استاد کارن و با استفاده از قیر و ایزوگام سطح محل مورد نظر عایق کاری مینماییم.

جهت هرگونه اطلاعات از چگونگی اجرا و نصب ایزوگام و هزینه اجرای تعمیرات ایزوگام در غرب تهران با ما در تماس باشید.

با تشکر

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *