شرکت پردیسان ارایه دهنده خدمات ایزوگام قیرگونی و آسفالت در جنت آباد با امکانات و اجرای دقیق نصب ایزوگام به صورت ضمانت ۱۰ ساله انجام میشود.

اجرای ایزوگام : نصب و اجرای انواع ایزوگام های درجه یک صادراتی و دلیجان در اسراع وقت و با ضمانت ۱۰ ساله به مشتریان ارایه میگردد.

اجرای قیرگونی:اجرای عایق کاری قیرگونی برای تمامی سطوح قابل اجرا ، اعم از پشت بام ، سرویس ها ، دیواره ها ، پل ها و …به صورت تک لایه و دولایه در جنت آباد

آسفالت کاری :خدمات آسفالت کاری در جنت آباد با اکیپ های مجرب و حرفه ای و اجرای زیرسازی و آسفالت ریزی برای همه مکان ها ، محوطه ، خیابان ، کوچه و پشت بام ها و …

اجرای انواع ایزوگام:

امکان دارد شما به اندازه کافی از اهمیت نصب ایزوگام در کارایی آن مطلع نباشید. اگر بدانید روش اجرای ایزوگام تا چه حد مهم حایز اهمیت است، توجه بیشتری به روش نصب ایزوگام در ساختمان خود خواهید داشت.

همانطور که می‌دانید ایزوگام، یک عایق رطوبتی پرسابقه و پرکاربرد در زمینه عایق‌کاری ساختمان است.
و اگر با خصوصیات و مزایای آن آشنا باشید، احتمالاً ایزوگام را به عنوان عایق رطوبتی سازه ها خود انتخاب خواهید کرد.
این محصول در انواع و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. کیفیت این انواع، وابسته به انتخاب مواد اولیه و چگونه گی ساخت توسط کارخانه، متفاوت است.
حتما شما هم برای اینکه از عایق رطوبتی ساختمان خود، اطمینان حاصل کنید، به دنبال بهترین نوع عایق پیش‌ ساخته هستید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در شیخ صفی- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

ما در این مقاله با نگاهی بر اهمیت اجرا و نصب ایزوگام، شما را با روش اجرای ایزوگام آشنا خواهیم کرد.
و در پایان به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک نصاب ماهر برای نصب ایزوگام خود انتخاب کنید.

حایز اهمیت بودن نصب ایزوگام:

گزینه ها بسیاری در تعیین کارایی عایق رطوبتی پیش‌ساخته وجود دارد. از جمله این موارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مرغوبیت مواد اولیه ایزوگام خریداری شده مواد اولیه‌ای که در ساخت محصول استفاده می‌شود ممکن است درجات مختلفی داشته باشد. مواد اولیه باید از مواد درجه یک انتخاب شوند. استفاده از مواد اولیه درجه یک در بالابردن عمر و کارایی عایق رطوبت بسیار تاثیرگذار است.
  2. کیفیت ساخت ایزوگام خریداری شدهتکنولوژی ساخت محصول باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد. ساخت عایق در کارخانه باید بدون هیچ‌گونه اشکالی انجام گیرد. هر چه کیفیت ساخت محصول بالاتر باشد، کارایی عایق رطوبتی بیشتر خواهد بود.
  3. استاندارد بودن ایزوگام خریداری شدهمحصول خریداری شده باید مطابق استانداردهای ملی تولید شده باشد. استاندارد بودن ایزوگام ، کارایی آن را تضمین می‌کند.
  4. شرایط اجرای عایق رطوبتیشرایط اجرای ایزوگام ، روی عملکرد آن تاثیرگذار است. شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی ساختمان، باید در زمان نصب ایزوگام مناسب باشد.
این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در ویلا شهر- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

به سادگی می‌توان گفت که اگر تمامی موارد بالا در بهترین حالت خود قرار داشته باشند، اما کیفیت نصب ایزوگام دلیجان ، بالا نباشد، همه‌ی تلاش‌های شما برای نصب بهتر ایزوگام بی ثمر خواهد بود.
در این صورت تمامی هزینه‌های خرید و نصب به هدر رفته است. نصاب باید با روش اجرای ایزوگام آشنا باشد و آن را به درستی انجام دهد.

شرکت پردیسان مراحل نصب و اجرای ایزوگام در جنت آباد حضور فعال خواهد داشت و همه کارشناسان روند اجرای نصب ایزوگام را به دقت زیر نظر خواهند داشت تا همه مراحل اجرا به درستی انجام گیرد.

شما با تماس با شماره های 09128592911 و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ میتوانید از خدمات ایزوگام قیرگونی و آسفالت در جنت آباد استفاده کنید،و با عقد قرارداد رسمی کلیه خدمات شما عزیزان را به صورت کاملا اصولی انجام میشود.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *