ایزوگام در کمالشهر

 

ایزوگام در کمالشهر

با سلام خدمت مردم عزیز منطقه کمالشهر کرج همانطور که میدانید ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی و حفاظتی بسیار عالی برای انواع پشت بام و پارکینگ های طبقاتی می باشد که شما برای سرویس‌های بهداشتی نیز می توانید از انواع مختلف این ایزوگام استفاده نمایید.

و  بهتر است بدانید که ایزوگام نسبت به آسفالت و قیرگونی از هزینه بسیار کمتری برخوردار است و همین مسئله باعث مزیت و یک ویژگی بارز برای خرید ایزوگام می باشد البته به خاطر وجود انواع مختلف روکش آن مانند روکش آلومینیوم و همچنین روکش های طرح دار ایزوگام توانسته جای بسیار عالی و خوبی را در بین مردم باز کند.

و فرآورده‌های نفتی که در تولید ایزوگام وجود دارد باعث مقاوم سازی آن در برابر رطوبت و همچنین آلومینیوم و آن برای استقامت در برابر نور خورشید می باشد شما عزیزان برای اینکه عمر ایزوگام خود را به ۱۰ تا ۱۵ سال برسانید .

نمایندگی ایزوگام در کمالشهر

در ابتدای کار باید نسبت به خرید یک ایزوگام بسیار با کیفیت و بعد از آن نسبت به نصب با دقت آن تمام احتمالات را در نظر بگیرید بهتر است از نمایندگی معتبر پردیسان ایزوگام خود را تهیه فرمایید زیرا نمایندگی بدون شک بهترین ایزوگام را با ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه به مشتری عزیز تحویل می دهد.

اما برخی از افراد سودجو با فریب مردم عزیز قصد سود بیشتر دارند و بدین دلیل ایزوگام بی کیفیت را به مردم تحویل داده و این چنین است که وجهه ی ایزوگام ممکن است کمی بعد تعبیر شود،

اما یک ایزوگام مرغوب بدون هیچ شکی نشان استاندارد را بر روی خود دارد و نکته بعدی این است که به هیچ عنوان بوی نامطبوع در ایزوگام وجود ندارد  ایزوگام مرغوب همیشه دارای نشان تاریخ تولید و انقضا می باشد که می تواند کیفیت ایزوگام را به راحتی اجرا نماید.

این مطلب را بخوانید :  فروش آسفالت

همچنین برای نصب انواع ایزوگام نصابان ماهر با داشتن کارت فنی به محل اعزام می‌شوند و به راحتی نصب ایزوگام را شروع می‌کند در ابتدای کار هرگونه گرد و غبار را از محل به دور می سازند و انواع ترک و درز را به راحتی ترمیم می کند تا ایزوگام کاملاً یکدست و یکنواخت در پایان کار مشاهده شود.

البته عملیات خشک شدن ایزوگام در پایان کار از جمله کارهایی است که ایزوگام کار باید به آن توجه نماید تا نتیجه نهایی رضایت مشتری را در بر داشته باشد ایزوگام کاری در آب و هوای بارشی نمی‌تواند ضمانت خوبی داشته باشد به همین دلیل بهتر است که تا قبل از رسیدن به فصل سرما نسبت به ایزوگام محل مورد نظر خود در کرج اقدامات لازم را فراهم آورید.

 

ایزوگام در کمالشهر
ایزوگام در کمالشهر

خبر خوب برای شما همشهریان عزیز این است که این شرکت معتبر با سابقه ۲۰ ساله خود و داشتن پیمانکاران و کارشناسان ماهر و متخصص به صورت اقساطی نیز با شما بزرگواران وارد همکاری می‌شود و همچنین در پایان کار شما می توانید با دریافت یک ضمانت نامه و بیمه نامه از خدمات این شرکت مطمئن باشید و در کنار آن پیمانکاران به شما عزیزان یک عدد فاکتور مالیاتی را برای خدمات ایزوگام کاری تحویل می‌دهند.

در راستای امنیت بالای ساختمان بهتر است که پایداری ایزوگام را همیشه بسنجیم و از لایه های محافظت شده آن برای مکان های مورد نظر استفاده نمایید.

ترمیم ایزوگام در کمالشهر

بازسازی و نوسازی ایزوگام را جدی بگیرید!!!

زیرا بازسازی این نوع عایق به طول عمر و ماندگاری بیشتر ایزوگام بسیار کمک می کند و شما میتوانید از ایزوگام راحت تر در سالهای متمادی استفاده نمایید.

انواع نصب ایزوگام را روی سطوح مختلف از قییل:

سیمان، موزاییک و دیوار از ما بخواهید تا بهترین را مشاهده نمایید.

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در خاوران | 09128592911

09128592911

ایزوگام باکیفیت
09388274213

ایزوگام دلیجان در کمالشهر

اصولاً قیمت خام ایزوگام به علاوه قیمت نصب ایزوگام ضرب در متراژ مورد استفاده هزینه ایزوگام را تشکیل می‌دهد که شما عزیزان باید این مورد را نیز مد نظر داشته باشید.

اجرای ایزوگام کاری در مکان‌های مختلف را به نمایندگی معتبر ایزوگام در کمالشهر کرج با قیمت مناسب انواع ایزوگام و ترمیم و بازسازی درست آن بسپارید انواع ایزوگام دلیجان را ایزوگام کاری پردیسان به نحو احسن برای شما عزیزان به ثمر می‌رساند،

همچنین توجه داشته باشید که اجرای درست ایزوگام مهارت بالا را می‌طلبد به همین دلیل پیمانکاران و نصابان عزیزی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند همیشه برای کسب رضایت مشتری کار خود را با دقت و هدایت بالا به اتمام می رسانند.

 

4.2/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *