ایزوگام در هفت تیر | 09128592911

 

خدمات ایزوگام کاری پردیسان در محله هفت تیر شامل : ترمیم و لکه گیری عایق های قدیمی ، نصب انواع ایزوگام درجه یک دلیجان ، فروش انواع برند های ایزوگام و همچنین اصلاح شیب و قیرکشی ، و آب بندی سرویس های بهداشتی و سایر سطوح می باشد.

خدمات ما در محله هفت تیر؛ علی محمد ، اخلاص ، بلوار هفت تیر ، جاوید ، انقلاب و سایر محله ها می‌باشد.

جهت مشاوره و بازدید از محل مورد نظر با ما تماس بگیرید.

09128592911

09388274213

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مناسب در مناطق مختلف کرج ارائه می‌دهد شما عزیزان اگر قصد نصب بر روی سیمان داشته باشید باید به این نکته دقت داشته باشید که سیمان کاملاً یکدست و یکنواخت باشد.

زیرا هرگونه پستی و بلندی باید باعث می‌شود که سطح انتهای ایزوگام به شکل صحیح مشاهده نشود بعد از این نکته باید یادآور شوم که ایزوگام بر روی سطح سیمانی باید کاملاً خشک باشد تا چسبندگی خوبی را حاصل شود برخی از نصابان عزیز متاسفانه دقت و حوصله کافی را به کار نمی‌برند و بر روی سیمان خیس این عملیات را انجام می دهند که با مشکلات زیادی برخورد می‌کنند.

عوامل زیادی باعث خرابی ایزوگام میشود از جمله این عوامل می توان به وجود بسیاری از اجسام تیز بر روی سطح ایزوگام باشد که باید همیشه به این موارد توجه کافی داشته باشید چنانچه قصد داشته باشید که ایزوگام قدیمی و کهنه را کنید بهتر است از همکاران شرکت پردیسان بخواهید که با کندن ایزوگام کهنه و بازسازی ایزوگام جدید را نیز شروع کنند و با قیمت مناسب ایزوگام یک نصب بهتر را برای شما ایجاد نمایند.

حتی اگر قصد ایزوگام روی  حلب و شیروانی را داشته باشید ایزوگام کاران نمایندگی پردیسان با داشتن کارت فنی معتبر در جهت ایزوگام کاری بر روی حلب ، شیروانی و دیوار اقدامات لازم را انجام می‌دهند همانطور که می‌دانید برای لکه گیری و بازسازی ایزوگام نیاز است که از چسب ترمیم مخصوص آن استفاده شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه7 - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

تا این گونه چسبندگی در ترمیم به نحو احسن صورت پذیرد بهتر است برای خرید انواع ایزوگام به نمایندگی معتبر آن مراجعه فرمایید را در این صورت نگران خرید ایزوگام تقلبی نخواهید بود زیرا نشان استاندارد درج شده بر روی ایزوگام مرغوب حاکی است کیفیت و سلامت ایزوگام مورد نظر می باشد.

همچنین تاکید می کنم که به تاریخ تولید و انقضا روی ایزوگام نیز دقت فراوان داشته باشید کافیست تا برای درزگیری و بازسازی انواع ایزوگام با این شرکت در تماس باشید:

09128592911
09388274213

کارشناسان فروش و همچنین پیمانکاران ما با داشتن تجربه بالا در سابقه ۲۰ ساله این شرکت مهارت کافی خود رانیز سهیم نموده اند.

 

 

ایزوگام در هفت تیر
ایزوگام در هفت تیر

قیمت ایزوگام در هفت تیر

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با نوسازی و عیب یابی مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

ایزوگام در هفت تیر | 09128592911

 

برای محاسبه تعرفه ایزوگام مورد نظر اینگونه در نظر بگیرید:
قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
کیفیت چیز اتفاقی نیست بلکه باید برای آن هزینه کنید.
بهترین ایزوگام با برند معروف و نصب عالی را از نمایندگی پردیسان انتظار داشته باشید.
باید متذکر شوم که پیمانکاری ایزوگام در کرج از جمله کارهای مهم با دقت بالا می باشد،

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهرک 22 بهمن-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

که مردم خوب این منطقه ایزوگام کار ماهر انتظار دارند انواع بازسازی ایزوگام و چگونگی آن را می توانید از شرکت معتبر پردیسان تقاضا کنید همچنین ایزوگام روی ایزوگام را با نصب عالی پیمانکاران ما به خوبی انجام داده و سیمان کاری روی ایزوگام را نیز با دقت بالا به پایان می‌رسانند.

بهتر است بدانید که عیب یابی ایزوگام و قیمت آن از جمله کارهایی است که شما قبل از پایان عمر ایزوگام باید به آن توجه نمایید زیرا در غیر این صورت فایده‌ای نخواهد داشت و حتی این شرکت برای رفع نشتی پشت بام شما نیز راهکارهایی را دارد و شما می توانید در این مورد نیز بر روی اکیپ سیار ما حساب کنید.
نصب درست و با دقت ایزوگام بدون شک هفتاد درصد کیفیت ایزوگام و دوام آن را مشخص می سازد بدین ترتیب از مهارت نصاب باید اطمینان کافی داشته باشید در غیر این صورت در طی چند سال نخست با مشکلات خاصی در ایزوگام مواجه خواهید شد.
ایزوگام برای انواع پشت بام مناطق با شرایط آب و هوایی متفاوت ، انواع ایرانیت ها و شیروانی ها به راحتی قابل استفاده می باشد و شما در هر طرح و مدلی می توانید از آن استفاده کنید.
بهتر است با تیم سیار ما وارد کار شوید و در پایان کار یک فاکتور مالیاتی را نیز بابت خدمات ایزوگام کاری دریافت نمایید.
با تماس به قسمت پشتیبانی فروش و دریافت مشاوره میتوانید اطلاعات جدید دیگری را نیز کسب نمایید.
09128592911
09388274213

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان با تجهیزات کامل از قبیل لباس مخصوص و مشعل استاندارد کار خود را آغاز کرده و در جهت رفع هر مشکلی نیز کوشش بسیاری می کند.

در نظر داشته باشید زیرسازی ایزوگام نیز باید عاری از هرگونه غبار و آلودگی نیز باشد تا چسپندگی درست به وجود آید.

ایزوگام در هفت تیر | 09128592911

4.7/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *