ایزوگام کاری در تمامی مناطق تهران و کرج توسط کارشناسان خبره ی شرکت پردیسان انجام می شود. به همین منظور می خواهیم در مورد ایزوگام در هشتگرد اطلاعاتی را در اختیار شما مشتریان قرار دهیم. این شرکت با سابقه ی بسیار درخشان در زمینه عایق کاری و آب بندی فعالیت دارد. از آنجایی که ایزوگام کاری یکی از امور مهم است. به همین منظور باید در انتخاب شرکت پیمانکار دقت کرد. 

شرکت پردیسان کلیه ی امور مربوط به نصب و ترمیم ایزوگام را با قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی اجرا می کند. تمامی شهروندان می توانند برای تهیه ایزوگام به قیمت درب کارخانه با شرکت پردیسان تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان ما در بخش فروش شما را راهنمایی خواهند کرد.  

 

ایزوگام در هشتگرد

شرکت ایزوگام کاری پردیسان با سابقه درخشان ۲۰ ساله خدمات خود را به نحو احسن برای شما همشهریان عزیز در کرج ارائه می دهد. چنانچه برای نصب ایزوگام روی دیوار موزاییک و یا سیمان برنامه ای داشته باشید می توانید به اکیپ سیاره ما اعتماد کرده و نتیجه خوبی را در انتهای کار مشاهده کنید . اصولاً کندن ایزوگام کهنه نیز از اصول و استانداردی پیروی می‌کند. که نصاب باید به آن توجه کند تا بتواند کار خود را با اصول مشخص به پایان برساند.

در هنگام خرید ایزوگام بهتر است به نمایندگی مخصوص ایزوگام مراجعه فرمایید. تا زمان دریافت یک ایزوگام مرغوب بتوانی نصب درست آن را نیز به نصاب ماهر آن شرکت بسپارید. به همین دلیل شرکت ایزوگام کاری پردیسان خدمات خود را به صورت شبانه روزی و با قیمت مطمئن و نازل در کرج ارائه می دهد. در نظر داشته باشید. که ایزوگام کاری برای مکان های زیادی از آن جمله پشت بام ها شیروانی ها و سرویس های بهداشتی نیز کاربرد فراوانی دارد.

ولی ممکن است شما بیشتر ایزوگام بدون روکش را بشناسید. اما قابل به عرض است که شرکت پردیسان ایزوگام های طرح دار را نیز در این نمایندگی به مردم عزیز عرضه می کند. شما می توانید قیمت های مناسب ایزوگام های مختلف را با تماس با شماره تلفن های زیر و جویا شدن از جناب آقای مهندس عبدالله زاده به دست بیاورید:
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در قلعه مرغی | 09128592911

ترمیم ایزوگام در هشتگرد

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد. برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد. و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

بدون شک ایزوگام به خاطر دوام و استقامت بالایی که دارد و همچنین خاصیت چسبندگی آن که زیرسازی را آغشته به قیر می‌کنند. می‌تواند ماندگاری و استقامت خوبی در ۱۰ سال آینده محل داشته باشد. و مکان را از از گزند هر گونه شرایط آب و هوایی گرم و سرد و اشیای خارجی نوک تیز حفظ نمایند.

ایزوگام در هشتگرد
ایزوگام در هشتگرد

لگه گیری ایزوگام

برای لکه گیری ایزوگام نیاز است که شما بزرگواران از کارشناسان ما بخواهید که به محل اعزام شوند. تا نحوه ترمیم را نیز مشخص نمایند در برخی از شرایط تنها با کندن ایزوگام کهنه و جایگذاری ایزوگام جدید می‌توان مشکل را رفع نمود. اما در برخی موارد دیگر این چنین نیست و باید توجه بیشتری را نیز معطوف نمود.

ایزوگام مانند هر وسیله دیگری تابع کیفیت می باشد. و همانطور که می دانید کیفیت بالا هزینه بالا را نیز می طلبد. اما با انصافی که شرکت پردیسان دارد. شما به راحتی می توانید یک ایزوگام با قیمت مناسب و ارزان را برای مکان مورد نظر خود را تهیه فرمایید. تجهیزات کامل که ایزوگام کاران ما همراه خود حمل می کنند حکایت از توجه به ایمنی و سلامت می باشد که شما می توانید این نکته را نیز در هنگام کار با همکاران ما مشاهده نمایید. دست کش نسوز ، مشعل استاندارد و موارد دیگر همگی در تجهیزات مورد نظر وجود دارد.

09128592911
09388274213

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
با توجه به این که برای نصب ایزوگام متراژ پشت بام حساب نمیشود. میزان استفاده شده ایزوگام محاسبه میشود. برای هر ۱۰۰ متر مربع ۲۵ درصد بیشتر استفاده میشود.

قیمت ایزوگام در هشتگرد

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در زرکش | 09128592911

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام هنگامی جواب خوبی می دهد. که به زیرسازی آن نیز توجه داشته باشید در غیر این صورت کاری بیهوده می باشد. که نصاب این شرکت عمدتاً قبل از نصب تمیز نمودن زیرسازی ایزوگام را اولین و مهم ترین کار خود می داند. توجه داشته باشید که هنگام باز نمودن رول ها چروکیدگی در آن وجود نداشته باشد بلکه اگر اینچنین بود ایزوگام کار لطف کند و با حرارت توسط مشعل این چروک را از روی رول ایزوگام برطرف نماید.

در این شرایط سطح مورد نظر یکدست خواهد شد و زیبایی کار نیز دوچندان خواهد بود. در نظر داشته باشید ضمانت نامه و بیمه نامه در هنگام خرید انواع ایزوگام دلیجان و برندهای دیگر را از شرکت تحویل بگیرید. ایزوگام کاری شاید به نظر اسان بیاید اما سختی و پیچیدگی خاصی نیز دارد که باید بدان توجه شود. انجام ایزوگام روی ایزوگام و همچنین نصب روی سطوح مختلف همگی مهارت و دقت بالا را پذیرا می باشد. مقاومت و دوام کششی اسزوگام را نیز باید مدنظر داشت زیرا از ویژگی های اصلی آن می باشد.

ایزوگام در هشتگرد

ایزوگام دلیجان در هشتگرد

پارگی و ترک در روی رول نباید وجود داشته باشد و گرنه ایزوگام مرغوب نمی باشد. اندازه و وزن سبک نیز از مزیت های اصلی ایزوگام مرغوب است. مناطق کرج با آب و هوای خاص این شهر به گونه ای است. که ایزوگام یکی از ضروری ترین عایق ها به شمار می رود و میتواند. امنیت محل را نیز به شدت افزایش دهد. بهتر است برای خرید نیز بصورت اینترنی هم اقدام فرمایید. و با قسمت پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا خریدی عالی را انجام دهید. بهترین و باتجربه ترین اکیپ را از شرکت ایزوگام پردیسان در استان تهرا و کرج بخواهید.

اجرای انواع ایزوگام بصورت بیست و چهارساعته با مواد تشکیل دهنده اصل و با کیفیت در پردیسان قابل رویت می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *