ایزوگام در ماهدشت

ایزوگام در ماهدشت

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح تهران ، کرج و غرب ایران میباشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان داشته باشد.

ایزوگام کاری را در منطقه ماهدشت به پرسنل مجرب پردیسان بسپارید زیرا همانطور که می دانید انتخاب یک ایزوگام مناسب کار سختی نیست و تنها کافی است که شما به یک نمایندگی معتبر مراجعه فرمایید و عایق مهم و  مورد نظر خود را انتخاب کنید .

نشان استاندارد اولین چیزی است که شما باید به آن توجه کافی داشته باشید زیرا نشان استاندارد نشانه مرغوبیت و سلامت و استاندارد کار مورد نظر می باشد که البته تمام ایزوگام های موجود در شرکت پردیسان دارای نماد اعتماد و نشان استاندارد می باشد.

بعد از این شما باید به اقلیم آب و هوای خود توجه فرمایید زیرا برای مناطق سردسیر یک نوع ایزوگام برای مناطق گرمسیر ایزوگام دیگری مورد استفاده قرار می گیرد .

 نمایندگی ایزوگام در ماهدشت

نیز باید به پاشنه عایق توجه کافی داشته باشید زیرا هرگونه پارگی و شکستگی نشان از نامرغوب بودن ایزوگام می‌باشد که بعداً نیز برای شما مشکلاتی را به وجود خواهد آورد در قسمت فروش شرکت پردیسان هنگامی که ایزوگام کار ایزوگام را به شما تحویل می‌دهد بدون شک ضمانت نامه و بیمه نامه را نیز همراه ایزوگام تحویل می دهد که این خود نشانه کیفیت و استاندارد ۱۰۰% کار می باشد.

09128592911

09388274213

بهتر است بدانید که از ایزوگام های تک لایه برای پشت بام نباید استفاده کنید بلکه استحکام های ایزوگام روکش آلومینیوم برای سقف و پشت بام گزینه مناسبی هستند البته آلومینیوم فقط برای مقاومت در برابر نور خورشید می باشد و صرفاً به کیفیت ایزوگام ارتباطی ندارد اما شما برای ایزوگام کاری دیوار می توانید از ایزوگام های تک لایه برای استفاده خود به کار ببرید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهرک راه آهن -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

اگر به هردلیلی نمی توانید به صورت حضوری به شرکت پردیسان مراجعه فرمایید با خرید اینترنتی نیز می توانید از خدمات این شرکت را دریافت کنید قسمت  پشتیبانی شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما همشهریان عزیز و محترم می باشد.

ایزوگام در ماهدشت
ایزوگام در ماهدشت

قابل ذکر است که ایزوگام هایی که نا مرغوب هستند با هرگونه کشش به راحتی پاره می شوند و این گونه نمی‌توان انتظار کیفیت خوب و بالای از اینگونه عایقها داشت اگر کیفیت ایزوگام مورد نظر شما آن می باشد بدون هیچ شکی در برابر هرگونه شرایط جوی استقامت خود را نشان خواهد داد و یک عمر ۱۰ تا ۱۵ سال را پیش رو خواهد داشت.

شما حتی از این بوی نامطبوع و گازوئیلی مانند ایزوگام می توانید به نامرغوب بودن و تقلبی بودن ایزوگام به راحتی پی ببرید پس جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا با دقت به درایت می توانید ایزوگام با کیفیت را دریافت نمایید شما عزیزان برای ترمیم و لکه گیری ایزوگام کهنه بهتر است به این شرکت مراجعه فرمایید و هزینه های زیر را نیز برآورد نمایید.

اصولاً برای ۱۰ متر مربع 600هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع مبلغ یک میلیون تومان این را باید در نظر داشته باشید.

 

 قیمت ایزوگام در ماهدشت

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در گمرک - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

09128592911

نمایندگی رسمی و مجاز ایزوگام کاری پردیسان

09388274213

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
عموماً  ایزوگام  های تک لایه از انعطاف بیشتری و ایزوگام های دولایه از استحکام بیشتری برخوردار هستند که کاربرد هر کدام در مکان های مختلف به منظور خاصی انجام می گیرد اما همانطور که می دانید برای یک ایزوگام دمیده الیاف پلی استر و قیر از جمله مواد اصلی میباشد که مستقیماً به دستگاه خط تولید رفت پیدا میکند عملیات خشک کردن ایزوگام از جمله کارهایی است که نصاب باید به آن توجه کافی و وافی داشته باشد.

و همچنین با ذخیره سازی درست این کار را به خوبی انجام دهد زیرسازی اگر آغشته به قیر باشد نصب با کیفیت بهتری انجام می پذیرد البته طور که می دانید لایه پلی اتیلن و الیاف شیشه از جمله مواد اصلی در کنار فرآورده‌های نفتی ایزوگام می باشد که می‌تواند پایداری آن را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
اگر مایل به سیمان کاری روی ایزوگام باشید این شرکت اکیپ خود را به محل با سرعت اعزام میکند و میتواند بهترین سیمان کاری را به انجام برساند.
حتی ایزوگام روی ایزوگام را نیز با کیفیت عالی و با درزبندی بدون برگشت درکنار ترمیم به انجام می رساند و توجه داشته باشید که انواع ایزوگام با کیفیت و برندهای متفاوت از جمله بهترین ایزوگام ها در این شرکت می باشند که کافیست با مهندس عبدالله زاده در این مورد وارد گفتگو شوید.

انواع ایزوگام مخصوص استخر و شیروانی در این شرکت به فروش می رسد با انقضای درست و عالی که شما با خیال راحت به نصب آن بپردازید.
ارزانترین و مناسب ترین ایزوگام در پردیسان وجود دارد پس بهتر است با خیال راحت خرید و سفارش کنید.

 

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *