ایزوگام در شهرک ارج

ایزوگام در شهرک ارج

ایزوگام یک پوشش منحصر به فرد می باشد که با تولید و تشکیل انواع فرآورده های نفتی به وجود می آید و میتواند امنیت و ایمنی ساختمان شما را حفظ نماید.

نمایندگی ایزوگام در شهرک ارج

نمایندگی این شرکت به صورت رسمی انواع ایزوگام را به شما عزیزان ارائه می دهد تا بتوانید در سالیان طولانی با خیالی آسوده از ایزوگام استفاده نمایید.
در نمایندگی معتبر پردیسان انواع ایزوگام با روکش و لایه های متفاوت با قیمت مناسب به صورت کاملا تضمین شده ارائه می گردد.
ایزوگام هایی که نامرغوب هستند و یا به قول نعروف تقلبی می باشند بسیار به ساختمان ضرر وارد نموده و به خاطر هزینه پایین ان ممکن است افراد فریب افراد سودجو را بخورند.
به همین دلیل شما با مراجعه به یک نمایندگی معتبر ایزوگام مرغوب را با قیمت مناسب و منصفانه ان تهیه می فرمایید.
قابه به عرض است که این شرکت با سابقه کاری بیست ساله در هنگام فروش ایزوگام به مشتری عزیز یک عدد ضمانت نامه و بیمه نامه را به مشتری بزرگوار تحویل می دهد که این مورد نشان استاندار و اصول کار شرکت را بیان می کند.
اصولا ایزوگام معاونت کششی خود را با ۲۰۰ نیوتن و ۵۰ میلی متر اندازه گیری می کند که این امر بر اساس طول آن می باشد اما در عرض آن ۱۵۰ نیوتن بر ۵۰ میلیمتر برابری میکند شما در زمان بسته بندی باید برای جلوگیری از انواع چسبندگی ایزوگام را با یک پلاستیک روکش نمایی کنید و بدانید که الیاف شیشه و پلی استر از مواد اصلی تشکیل دهنده ایزوگام می باشد که چسبندگی و دوام آن را به نمایش می گذارد.

نصب ایزوگام در شهرک ارج

نصب ایزوگام از جمله فعالیت های مهم و جدی است که هرگونه بی دقتی و بی احتیاطی در آن می تواند باعث خسارات زیادی به افراد و محل های مورد نظر گردد بدین شکل شما با نصاب ماهر این شرکت میتوانید برای نصب ایزوگام مورد نظر اقداماتی را انجام دهید .
بصورت شبانه روزی و با در دست داشتن کارت فنی ،نصاب محترم نسب به نصب ایزوگام فعالیت خود را آغاز می نماید.
وسایل لازم برای نصب ایزوگام همیشه همراه نصاب می باشد و برای ایمنی و امنیت خود و اطرافیان از لباس ، دستکش و کلاه مخصوص هنگام نصب ایزوگام استفاده می شود.
در پایان کار نصب یک عدد فاکتور مالیاتی به مشتری برای خدمات ایزوگام کاری تحویل داده می شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در مهرشهر | 09128592911
ایزوگام در شهرک ارج
ایزوگام در شهرک ارج

موارد کاربرد ایزوگام معمولاً برای انواع استخرها مخازن آب پل های هوایی سرویس‌های بهداشتی و حتی نمای ساختمان می باشد که شما عزیزان میتوانید برای ایزوگام کاری این محل‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر به نمایندگی از کم‌کاری پردیسان در کرج استان تهران مراجعه فرمایید.
09128592911
09388274213
عموما اگر به فکر صرفه اقتصادی برای ایزوگام کاری هستید می‌توانید از ایزوگام بدون روکش استفاده نمایید و یک لایه سیمان را برای پوشش دهی مقاوم  انتخاب کنید. امروزه به دلیل طرفداری زیاد از ایزوگام بسیاری از افراد سودجو با هزینه کمتر ایزوگام تقلبی و نامرغوب را وارد بازار می‌کنند که شما عزیزان با توجه به برچسب استاندارد بر روی ایزوگام و همچنین تاریخ تولید و انقضای آن می‌توانید نسبت به سلامتی ایزوگام مطمئن شوید.

همانطور که می دانید ۷۰ درصد کیفیت ایزوگام به نصب آن بر می گردد و همین دلیل شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با شرکت پردیسان و با قسمت پشتیبانی این شرکت در ارتباط باشید

قیمت ایزوگام در شهرک ارج

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در عباس آباد -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

09128592911
09388274213
برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
انواع ایزوگام با فاکتور مالیاتی برای پشت بام و ایزوگام شیروانی در کرج را از شرکت رسمی نصب ایزوگام تهیه نمایید ارزانترین و با کیفیت ترین ضرغام همراه با نصاب متخصص در این شرکت مشغول به کار هستند قیمت صفر تا صد ایزوگام را می توانید از جناب آقای مهندس عبدالله زاده جویا شوید.

09128592911
09388274213
بدون شک کیفیت عالی و نصب خوب حق طبیعی شما مشتریان عزیز می باشد که با اعتماد خود به این شرکت باعث رونق بیشتر و همچنین سابقه به طرح این شرکت می شوید شرکت پردیسان افتخار دارد که با سابقه ۲۰ ساله خود و همکاری با انواع ارگانهای دولتی و شخصی بهترین ایزوگام را ارائه داده است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *