ایزوگام در خرمدشت

 

ایزوگام در خرمدشت

ایزوگام دلیجان در خرمدشت

خدمات ایزوگام کاری بر روی سطوح مختلف از جمله سیمان خیس دیوار و موزاییک را به نمایندگی معتبر ایزوگام در کرج و تهران بسپارید بهتر است بدانید عواملی که ایزوگام را خراب میکند چیست تا در جلوگیری از آن اقدامات لازم را به عمل آورید.

علت خراب شدن این گروگان ممکن است به واسطه اشیا خشن و تیز باشد که به خاطر پوشش ندادن ایزوگام سطح آن را با پارگی و یا ترک خوردگی های عمیق روبرو می سازد بهتر است برای اینکه خرابی برای ایزوگام به بار نیاید اجسامی مانند پایه کولر را به عنوان مثال هر چند وقت یکبار در محله های متوسط قرار دهید.

تا پایه تیز آن باعث ترک در ایزوگام نگردد از دیگر عوامل میتوان  توجه نکردن به پوشش ایزوگام باشد برای همین بسیاری از نصابان بعد از خدمات ایزوگام کاری یک لایه از سیمان را بر روی ایزوگام پوشش دهی می کنند تا این لایحه باعث کیفیت بیشتر لایه اصلی ایزوگام در دراز مدت گردد

البته برخی از نصابان در زمان نصب ایزوگام دقت  و ظرافت کافی ندارند و ایزوگام را در محل هایی که دچار فرورفتگی و برآمدگی است نصب می‌کنند و یا اگر ایزوگام دچار چروک باشد نسبت به صاف کردن آن می نشان می‌دهند و همین امر باعث هزینه‌ها و مشکلات بعدی می گردد .

لایه آلومینیومی در روی ایزوگام از جمله مواردی است که باید کاملا سالم باشد تا بتواند در برابر سوراخ و یا پاره شدن مقاومت خوبی از خود نشان دهد البته ترک هایی که در اینستاگرام وجود دارد می تواند باعث نفوذ آب و آلودگی های دیگر مانند گردوغبار شود

ترمیم ایزوگام در خرمدشت

به هیچ عنوان از ریختن مواد اسیدی بر روی ایزوگام غفلت نکنید زیرا مواد اسیدی به شدت به ایزوگام ضربه می‌زند و باعث آسیب‌های وحشتناکی و آن می گردد پس بهتر است که این عوامل را در کنار یکدیگر قرار دهید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خاورشهر - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

و مهمتر از همه در انجام ندادن آن بکوشید تا ایزوگام شما بتواند سلامت خود را حفظ کند البته اگر به هر دلیل ایزوگام نیاز به ترمیم داشته باشد شما میتوانید به شرکت پردیسان مراجعه کرده و قیمت ها را جویا شوید قیمت لکه گیری ایزوگام برای ۱۰ متر مربع ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع ۱ میلیون تومان در نظر گرفته می شود.

بازسازی و نوسازی ایزوگام می تواند به کیفیت و عمر مفید این ایزوگام کمک بسیاری کند به همین دلیل بهتر است برای تمیز کم نیست فکر اساسی داشته باشید در قیمت ایزوگام قیمت خامه ایزوگام و قیمت نصب آن همراه با متراژی که مورد استفاده قرار می گیرد نتیجه خاصی را به وجود می آورد.

09128592911
09388274213

ایزوگام در خرمدشت
ایزوگام در خرمدشت

در هنگام نصب ایزوگام تجهیزات متفاوتی وجود دارد که البته برای تولید آن نیز شرکتها از دستگاه های مختلفی مانند سیستم تصفیه هوا پمپ آب و دستگاه خط تولید ایزوگام استفاده می‌کنند اما بهتر است بدانید که رول های ده متری عموماً در فرایند تولید ایزوگام انجام می پذیرد

تا برای مکانهایی مانند دامداری‌ها و یا پشت بام های ساختمان های مسکونی و اداری و یا حتی سقف کانکس ها میتوانید از ایزوگام استفاده نمایید و در مورد محافظت آیا آن با خاطر جمع ادامه دهید عموماً اجرام تک‌لایه که از الیاف پلی استر به وجود می‌آید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.

اما اگر دنبال استقامت و دوام بهتر هستید بهتر است که از ایزوگام دولایه استفاده نمایید تا ایزوگامی که می‌تواند کیفیت بهتر و بالاتری داشته باشد و به صورت سفارشی استفاده می گردد ایزوگام سه لایه است که بهترین نوع ایزوگام می باشد ایزوگام های فول دار ساده طرحدار سنگریزه‌ای از جمله ایزوگام ها درباره روکش هستند.

قیمت ایزوگام در خرمدشت

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تقی آباد | 09128592911

شما برای خرید ایزوگام میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی معتبر ما مراجعه فرمایید و با دفتر فروش ما در ارتباط باشید اما اگر قادر به حضور نیستید می توانید از خدمات غیرحضوری ما بهره مند شوید و به صورت اینترنتی ایزوگام خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال و نصب آن انجام پذیرد.
در هنگام حمل و نقل ایزوگام اکیپ سیار در این شرکت ایزوگام را به شکل عمودی نگه میدارند و در هنگام تخریب هیچ عنوان آن را پرتاب نمیکنند و با ظرافت بالا نسبت به جابجایی آن اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.

مکانی که رها در آن نگهداری می شود باید محیط خشک باشد تا موردی برای آنها پیش نیاید در هنگام خرید ایزوگام لطفاً به نشان استاندارد و تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشید و برای منطقه خود و متناسب را استفاده کنید که بتواند شرایط اقلیمی و جوی را به خوبی تحمل کند .

برای ایزوگام کاری انواع سرویس های بهداشتی به عنوان مثال ایزوگام دولایه پودری می تواند پیشنهاد خوبی باشد که رضایت شما را نیز جلب نماید.
قابل توجه است که در پایان کار ایزوگام کار شرکت پردیسان یک عدد فاکتور مالیاتی را به مشتری برای خدمات ایزوگام کاری تحویل می دهند همچنین بهتر است بدانید که تمام نیروی ما در شرکت پردیسان با همراه داشتن کارت فنی باعث  اطمینان خاطر مشتری می‌شود.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *