آسفالت در شارق ب

آسفالت در شارق ب 

خدمات آسفالت کاری و قیرگونی شرکت پردیسان بصورت شبانه روزی ارائه انواع اسفالت کاری پارکینگ؛ معابر و کوچه های محله ی شارق ب را در منطقه هفته تهران برعهده دارد.
این شرکت با سابقه بیست ساله و در اختیار داشتن انواع پیمانکاران ، متخصصان ، اسفالت کاران و کارگران زحمتکش کیفیت را سرلوه کار خود قرار داد و باعث کسب رضای مشتریان عزیز خود شده است.
این شرکت آماده عقد قرارداد با شرکت های خصوصی و غیر خصوصی ؛ همشهریان عزیز به صورت اقساطی نیز می باشد.
جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه آسفالت را از ما بپرسید.

آسفالت کار در شارق ب
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

آسفالت کاری و فروش تراشه آسفالت با قیمت مناسب در جهت انجام خدمات راهسازی ساختمانی به صورت دوربین توپکا و به شکل دستی و مکانیزه میتوانید از شرکت پردیسان انتظار داشته باشید چرا که آسفالت کاری و محوطه سازی بسیاری از مناطق و جدولگذاری باید با کیفیت و دقت بالا انجام پذیرد

و بدانید که آسفالت کاری به صورت دستی باید با مهارت بالای کارگران همراه باشد و زیر سازی آن با مواد درجه یک و مرغوب می تواند ضامن ماندگاری و دوام بالای آسفالت در محله ها و مناطق مختلف گردد.

حفظ زیبایی شهر به آسفالت کاری درست و راه و ساختمان مناسب بر می گردد چرا که زیر سازی آب‌پاشی بیس و اجرای تمام کارهای ایزوگام و آسفالت کاریم باید به نحو احسن و با اصول استاندارد و امنیت بالا انجام پذیرد.

توجه داشته باشید که متخصصین ما انواع آسفالتکاری معابر را با آسفالت داغ حفاظتی و سرد به خوبی به مرحله اجرا می‌گذارند

و اجاره انواع غلطک کاتر و بسیاری از ابزار دیگر را شما می توانید با تماس با شماره تلفن های زیر و تیم فروش پشتیبان ما بخواهید:

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در چهارصد دستگاه - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

ترمیم آسفالت در شارق ب 
چرا که انواع پشت‌بام استخر و جدول کاری ها باید با آسفالت درست انجام پذیرد تا پخش آن بتواند به یک دست و هماهنگی خود برسد آسفالت توپکا و دوربین که برای اجرای قیرگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد با کیفیت بالا در این شرکت به ثمر می‌رسد چرا که شرکت راهسازی پردیسان قیمت های خوبی را برای آسفالت کاری در نظر دارد.

آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ،

توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
توجه داشته باشید که آسفالت کاری و عایق کاری و همچنین تعمیرات انواع آسفالت به خاطر درزگیری و رفع ترک های مخصوص مانند ترک سوسماری و یا طولی و عرضی را با کندن مناسب با آن می‌توان همراه کرد چراکه خیابان‌ها و معابر پشت بام ها باید از کیفیت بالایی برای سطح موردنظر برخوردار باشند تمامی خدمات شرکت پردیسان با دقت بالا به صورت کلی و جزئی در تهران انجام می‌گیرد.

آسفالت در شارق ب
آسفالت در شارق ب

تراشه آسفالت به دلیل هزینه پایین تر نسبت به آسفالت داغ بیشتر مورد کاربرد است و شما برای مکانهای گل و لای جدول نهر این جاده های خاکی می توانید از آن استفاده کنید چرا که اجرای آن با زیرسازی و کوبیدن با غلطک های سنگین به خوبی انجام می پذیرد.

آسفالت کاری با آسفالت سرد نصب و کاتر زدن آسفالت به خاطر شیب بندی و زیرسازی درست را از شرکت پردیسان انتظار داشته باشید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در ملارد

مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

پیمانکار آسفالت در شارق ب 

این نکته را فراموش نکنید که غلتک کوبی تراشه آسفالت باید به خوبی و با اصول استاندارد همراه باشد همچنین مواد خام آسفالت باید به گونه‌ای باشد که بتواند به صورت یک دست در محل انجام پذیرد .

چرا که نصب آن و لکه گیری آسفالت باید به صورت مستقیم انجام شود تمام خدمات آسفالتکاری در تهران و حومه را تیم ماهر و ما با قیمت مناسب و سرعت عمل بالا و همچنین اجاره غلطک و کارتر با امور کلی و انجام می رسانند.

خدمات این شرکت که از قبیل پخش انواع آسفالت و فروش تراشه آسفالت است می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

کیفیت بدون شک اصل بسیار مهمی می باشد در هر کاری چرا که از هزینه های گزاف و بیخود جانبی جلوگیری به عمل می آورد بدین ترتیب این شرکت در ابتدای کار تنها به کیفیت و نوع مرغوب مواد آسفالت فکر میکند تا شرمنده ی اعتماد و اطمینان شما همشهریان عزیز قرار نگیرد .

تمامی پیمانکاران، مهندسان و کارگران با اخلاق ما در این شرکت دارای کارت فنی هستند

که ضمانت و استاندارد مهارتی آن هارا تضمین می کند.

توجه داشته باشید آسفالت کاری از جمله کارهای سخت و حساس است که باید توسط افراد ماهر و با دقت و حوصله بالا انجام پذیرد در غیر این صورت نمیتوان ثمره خوبی از آن را انتظار داشت.

بهترین اکیپ با مهارت و با تجهیزات کامل در شرکت پردیسان ترهان، کرج و حتی غری ایران مشغول  به فعالیت می باشند که باعث افتخار ماست که خدمت رسانی به شما را  برعهده داریم.

بهترین ها  را با کیفیت عالی از ما بخواهید چرا که هدف ما کسب رضایت ماست.

مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *