يک اتفاق خوشايند براي اهالي محترم تبريز افتاده است، هم اکنون خدمات آسفالت در تبريز در دسترس شما شهروندان محترم قرار داد و آماده ي عقد قرار داد براي پروژه هاي خرد و کلان مي باشد. در این که آسفالتکاری در تبریز دارای شرایط خاصی می باشد، باید دقت نظر داشت.

استفاده از مواد با قابلیت ماندگاری بالا از جمله نکات مهمی است که شرکت پردیسان به آن توجه ویژه ای نشان داده است. به خصوص در مورد آسفالت در تبریز، چون این شهر یکی از شهرهای سرسیری ایران است. توجه کافی به نوع آسفالت به کار رفته برای جاده سازی و محوطه سازی بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. 

 

آسفالت در تبریز و مزایای آن

هم چنین استفاده از تیم های اجرایی حرفه ای و دستگاه های آسفالت ریزی و آسفالت کوبی به روز و جدید از جمله نکات مثبت عقد قرارداد با شرکت پردیسان است. تبریز یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران است. به همین خاطر در آن زیرساخت‌های حمل و نقل بسیار مهم هستند. یکی از این زیرساخت‌ها، جاده‌ها و خیابان‌های شهر می باشد.  برای رفاه حال شهروندان و تسریع در جابجایی خودرو‌ها، نیاز به آسفالت در تبریز دارند.

آسفالت یک ماده سخت و پوسترن است که به عنوان روکش سطح جاده‌، خیابان‌، فرودگاه و … استفاده می‌شود. در تبریز نیز از روش آسفالتکاری در تبریز برای ساخت و تعمیر جاده‌ ها، خیابان ها و فضای عمومی به کار گرفته می شود. باتوجه به شرایط آب و هوای منطقۀ تبريز، آسفالت بايد با كيفيت بالاتري ساختاردهي شود. در صورت عدم رعايت استانداردهای لازم در ساخت آسفالت، باعث كمك به بهبود حرکت وسایل نقلیه در جاده‌ها و خيابان‌ها می شود.

در نتیجه، ساخت و تعمیر جاده‌ها و خیابان‌های تبریز با استفاده از آسفالت، بهبود شرایط حمل و نقل در شهر را فراهم می کند و برای رفاه حال شهروندان بسیار مؤثر است.

شرايط فروش آسفالت در تبريز

 اگر مي خواهيد در مورد شرايط فروش آسفالت در تبريز اطلاعاتي بدست آوريد بايد به شما بگوييم که فروش آسفالت به صورت عمده و جزئي  صورت گرفته و قيمت آن با قيمت درب کارخانه محاسبه مي گردد. در واقع شما مي توانيد از همين حالا براي خريد آسفالت اقدام نماييد و سفارشات خود را براي ما ارسال نماييد.

قبل از هر نوع سفارشي بايد شما را با انواع آسفالت آشنا کنيم تا در صورت نياز به هر يک از انواع آسفالت در تبريز بتوانيد سفارش خود را بگوييد.

در حالت کلي سه نوع آسفالت وجود دارد: آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتي، جديدا نوعي آسفالت نيز براي راه سازي مورد استفاده قرار مي گيرد که آسفالت رنگي ناميده مي شود.  در ادامه شما را با آسفالت هاي مختلف و روش هاي مختلف آسفالتکاري در تبريز آشنا مي کنيم. همچنين اطلاعاتي را در خصوص قيمت آسفالت در تبريز و هزينه آسفالتکاري در تبريز در اختيار شما قرار مي دهيم.

اروپا بيش از 30 سال تجربه استفاده مجدد از آسفالت احيا شده در توليد آسفالت جديد دارد. با اين وجود ، هنوز امکانات زيادي براي بهينه سازي فرآيند وجود دارد زيرا حداقل يک سوم از آسفالت بازيافت شده در مصارف بتن غير آسفالت قرار مي گيرد. تمرکز اين پروژه بررسي و پرداختن به تمام جنبه هاي اصلي ممانعت از بازيافت آسفالت در بتن آسفالت جديد بوده است. بنا بر اين براي اجراي پروژه هاي خود در زمينه آسفالت در تبريز با ما در تماس باشيد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در زمزم-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

 

آيا از هزينه آسفالت در تبريز اطلاع داريد؟

 در وهله اول فايده زيست محيطي بازيافت آسفالت چيست؟ اگر از يک سطح احيا شده در همان سطح در ساخت روسازي استفاده کنيم ، چه مزيت ديگري مي تواند بدست آورد؟

 

ارزيابي چرخه زندگي مناسب ترين راه براي ايجاد چارچوب لازم براي پاسخگويي به اين سولات به صورت شفاف بود. نتايج LCA ثابت کرد که ، مهمتر از همه ، بازيافت در يک دوره محدود به طور قابل توجهي از محيط زيست از بازيافت در يک دوره غيرمستقيم سودمندتر است. اگر سنگدانه هاي با مشخصات بالا با استفاده از بازيافت دوره سطح به سطح ، مصالح با مشخصات بالا حفظ شوند ، مي توان مزاياي اضافي قابل قبولي را تحقق بخشيد.

اين امر به اين دليل است که معادن توليد کننده اين سنگدانه هاي تخصصي با فاصله زيادي قرار دارند و بنابراين براي سنگدانه ها به مسافت حمل و نقل زيادي احتياج دارند. محتواي رطوبت که گاهي در آسفالت احيا شده وجود دارد فقط با مزاياي بازيافت خنثي مي شود. ساکنان تبريز توجه داشته باشند که جهت خريد آسفالت در تبریز به صورت عمده مي توانيد روي ما حساب کنيد.  

نتايج همچنين نشان مي دهد که بازيافت سطح پايين ، فقط 15? دوره هاي محدود ، از نظر مخلوط کردن گرم – از نظر زيست محيطي بسيار مفيد تر است – مجموعه اي از تکنيک ها براي کاهش توليد و تخمگذار دماي آسفالت – به ويژه اگر مواد افزودني مورد استفاده براي تسهيل اختلاط گرم باشد در تحليل گنجانده شده است.

راه حل های مختلف

اين پروژه همچنين به عملکرد روسازي هاي ساخته شده با آسفالت احيا شده پرداخت. يک مطالعه پيگيري از سايتهايي که بخش قابل توجهي از آسفالت احيا شده در لايه هاي جديد سطح آسفالت در تبریز گنجانيده شده است ، يکي از روشهاي مورد استفاده بود. به عنوان مثال ، بيش از 300 کيلومتر از جاده هاي به اصطلاح “درجا” بازيافت در سوئد نشان داد که هيچ نشانه اي از نسبت بازيافت بالا که اثر نامطلوبي بر عملکرد خدمات دارد در مقايسه با بخشهاي کنترل وجود ندارد.

بازيافت درجا نيز ثابت کرد که در افزايش کيفيت سوار روسازي موثر است و بيش از همه بازيافت درجا مي تواند چندين بار بدون تأثير بر عملکرد آسفالت استفاده شود. تيم اجرايي ما در تبريز مي تواند به شما در زمينه ي اجراي آسفالت و آسفالت کاري کمک هاي زيادي کند. پس از قيمت آسفالت در تبريز خيال خود را آسوده کنيد.

 

تأثير بازيافت چندگانه بر عملکرد نيز يکي از مباحث مطالعات آزمايشگاهي بود. عملکرد به انتخاب چسب جديدي که به مخلوط اضافه شده بستگي خواهد داشت. براي به دست آوردن قوام مناسب پس از مخلوط شدن با چسب سخت ، به يک چسب نرم تر نياز است. اتصال دهنده هاي جديد و قديمي نيز بايد سازگار باشند. مطالعه بازيافت چندگانه هيچ تأثير منفي بازيافت چندگانه بر خصوصيات عملکرد مخلوط ها يا چسب هاي استخراج شده را نشان نداد. اين مقاله مزاياي استفاده از بازيافت آسفالت در تبريز را نشان مي دهد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت کوچه و خیابان از چه نوعی است؟

شرایط آسفالت در تبریز چگونه است؟زمينه و اهداف پروژه آسفالت در تبریز:

اکثريت قريب به اتفاق ، جاده هاي اروپا با مواد آسفالتی؛ آسفالت شده اند. در پايان عمر مفيد يک جاده ، زماني که سنگ فرش آسيب ديده نتواند هدف خود را به عنوان يک حمل و نقل راحت براي تردد بيشتر تحقق بخشد ، سنگ فرش جاده بايد تمديد شود. فرايندهاي ساختماني پايدار که موجب صرفه جويي در منابع طبيعي مي شوند ، در صنعت آسفالت در تبریز به خوبي شناخته شده اند ، اگرچه روش هاي بازيافت آسفالت در اروپا تا حد زيادي متفاوت است.

امروزه ، مقدار زيادي از روسازي آسفالت تخريب شده به لايه هاي دانه اي غيرقابل پيوند منتهي مي شود که در آن نه چسب هاي قيري و نه سنگدانه هاي خاص لايه هاي سطحي قديمي در پتانسيل کامل خود مورد استفاده مجدد قرار نمي گيرند. جايگزيني مواد جديد با آسفالت بازيافتي در توليد آسفالت در تبریز جديد ، ميزان انتشار دی اکسید کربن را به ميزان قابل توجهي کاهش مي دهد.

بنا بر اين مي توان با اجراي چنين پروژه هايي در تبريز نتايج قابل توجهي را در اين زمينه بدست آورد. يعني پروژه هاي آسفالتکاري در تبريز بسيار قابل توجه است.

 پروژه Re-Road توسعه دانش و فن آوري هاي نوآورانه براي افزايش استراتژي هاي پايان زندگي در زيرساخت هاي جاده آسفالت بود. چنين استراتژي تأثير مهمي در بهره وري انرژي و ردپاي محيطي سيستم حمل و نقل اروپا دارد و در تفکر چرخه زندگي که در سياست زباله در سطح اروپا معرفي مي شود ، جاي مي گيرد.

 

پروژه های در دست اقدام

 

اين پروژه شامل موضوعات زير بود كه براي تعيين استراتژي پايان زندگي مهم هستند:

– از بين بردن: تأثير و تأثير بالقوه نامطلوب روش هاي مختلف برچيدن بر کيفيت آسفالت بازيافتي در پروژه های آسفالت در تبریز

– مشخصه سازي: خصوصيات بهبود يافته RA و ارزيابي فني RA به عنوان ماده اوليه مستلزم است. در نظر گرفتن ناهمگني ماده و فرآيندهاي خاص صنعتي براي توليد مخلوط آسفالت است.

– دست زدن: بهينه سازي بازيافت به بالاترين سطح ممکن لازم است. براي لايه اصلي نياز به روشهايي براي دست زدن به مواد مناسب و روشهاي پردازش داده ها از خصوصيات انجام می شود. براي استفاده مجدد از محيط زيست از مواد يا دفع مواد حاشيه اي دارد. که قابل بازيافت نيست.

– معيارهاي زيست محيطي: ارزيابي خطرات و فوايد محيط با استفاده از RA. مواد بالقوه مضر (مانند آسفالت حاوي قير) و تجزيه و تحليل چرخه زندگي

– بازيافت مقرون به صرفه: عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت ، پيش بيني زمان زندگي با مدل سازي مهم است. مخلوط هاي آسفالت با سطوح مختلف RA و با تکنيک هاي مختلف توليد می شود.

5/5 - (24 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!