شرکت پردیسان ارایه دهنده انواع خدمات ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در حصارک با ضمانت نامه کتبی و توسط عوامل حرفه ای و با تجربه


خدمات ایزوگام در حصارک
شرکت پردیسان با به کارگیری پرسنل مجرب و حرفه ای و با استفاده از وسایل و تجهیزات پیشرفته سعی میکند بهترین و باکیفیت ترین نوع ایزوگام را در حصارک به مشتریان خود عرضه کند.
ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که از نفوذ نم و رطوبت به قسمت زیرین سازه جلوگیری میکند و در پشت بام ها،کف حمام ها و سرویس های بهداشتی.استخر ها و سایر سطوح مشابه قابل استفاده است.
قیمت ایزوگام در شرایط اقتصادی کنونی ثبات خاصی ندارد و درحال تغییر است جهت اطلاع از قیمت روز ایزوگام و همچنین هزینه نصب و اجرای آن در حصارک با کارشناسان شرکت پردیسان در تماس باشید.


خدمات قیرگونی در حصارک
از جمله قدیمی ترین نوع عایق کاری استفاده از قیرگونی است که در اجرای آن از قیر که از نفت بدست می آید و گونی استفاده میشود گونی مورد استفاده در قیرگونی نقش تثبیت کننده قیر را دارد و باعث چسبیدن قیر به سطح میشود.
اجرای قیر گونی کاری بسیار خطرناک است که هرگز نباید توسط افراد معمولی انجام شود شرکت پردیسان با آموزش اصولی عوامل و پرسنل خود در کار قیرگونی تلاش میکند این کار را با کیفیت بسیار بالا و هزینه مناسب برای مشتریان خود در حصارک انجام دهد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شیوا -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری


خدمات آسفالت کاری در حصارک
آسفالت یکی از عایق هایی است که اکثرا برای زیبا سازی و شهر سازی مورد استفاده قرار میگیرد این عایق رطوبتی علاوه بر جاده سازی در کوچه ها، خیابان ها، باند فرودگاه ها و… قابل استفاده است.
مهمترین عامل در آسفالت کاری اجرای زیر سازی آن است که بوسیله تجهیزات و وسایل مدرن و عوامل حرفه ای و با تجربه شرکت پردیسان قابل اجراست.
شرکت پردیسان ارایه دهنده خدمات ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در حصارک توسط افراد کاربلد و ضمانت نامه ده ساله در حصارک.جهت مشاوره و بازدید رایگان از محل و همچنین برآورد هزینه عایق کاری با کارشناسان شرکت پردیسان تماس بگیرید

شماره های تماس:


۰۹۱۲۸۵۹۲۹۱۱ و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *