ایزوگام قیرگونی آسفالت در مالیک با تجربه بالا و قیمت اجرای مناسب و با ضمانت ده ساله ایزوگام و ضمانت ۱۵ ساله قیرگونی انجام میگیرد.

نصب ایزوگام با افراد متخصص وبا وجدان کاری برای همه سطوح قابل اجرا و آب بندی پشت بام ، سرویس ها ، استخر ها و … ، و فروش انواع ایزوگام دلیجان و سایر برند با قیمت درب کارخانه

اجرای آسفالت به صورت دستی و با ماشین الات سبک و سنگین ، اجرا با فینشر و انواع غلطک ها با میزان تناژ مختلف ، و انجام و اجرای زیرسازی

قیرگونی تک لایه و دولایه و کشیدن قیر خالی برای تمامی سطوح جهت عایق کاری محل مورد نظر

هزینه های و قیمت اجرای خدمات شرکت پردیسان

با توجه به این که قیمت ها روز به روز تغییر میکند ، و قیمت ثابتی نمی توان گفت، برای اطلاع از قیمت نصب ایزوگام ، قیمت قیرگونی و هزینه آسفالت کاری با شرکت پردیسان به شماره 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید و قیمت دقیق و روز را به اطلاع شما برسانیم.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در قیامدشت - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

نمایندگی انحصاری ایزوگام دلیجان در مالیک با توان کاری بالا کلیه خدمات عایق کاری مشتریان را در محدوده تهران و کرج با ضمانت و قیمت مناسب انجام میدهد ، برای این که عایق کاری مناسبی انجام گیرد باید به نکات زیر توجه داشت.

۱-خشک بودن محل عایق کاری

۲-تمیز بودن محل موردنظر

۳-زیرسازی کردن

۴-کشیدن قیر

۵-مطمعن بودن از این که ناودون سالم است و در تخلیه آب پشت بام مشکلی نیست

۶-تهیه ایزوگام درجه یک

۷-نصب ایزوگام توسط افراد ماهر

با رعایت کردن نکات بالا میتوان گفت عایق کاری مناسبی را برای شما به وجود خواهد امد و سازه شما را از وجود هرگونه نم و رطوبت در امان نگه میدارد.

برای دریافت خدمات ایزوگام قیرگونی آسفالت در مالیک با شماره ۰۹۱۲۸۵۹۲۹۱۱ و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ تماس بگیرد تا کارشناس های ما در محل حضور یابند و مشاوره های مورد نظر را به شما شرح دهند.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *