چرا ایزوگام باد میکند

 

 

چرا ایزوگام باد میکند

رفع باد کردن ایزوگام

ایزوگام کاری  به دلیل پوشش فوق العاده ای که دارد یکی از مهمترین عایق های حفاظتی و رطوبتی محسوب می شود که شما برای نصب آن باید به نکاتی مهم دقت نمایید از جمله اینکه سطح زیرین ایزوگام  باید  با مواد عالی تکمیل گردد و کاملاً با مقاومت و دوام بالا انجام پذیرد.

تا ایزوگام طبله نشود و یا به قول معروف باد نکند زیرا  برخی اوقات به دلیل استفاده از ایزوگام نامرغوب چسبندگی به صورت کافی و درست حاصل نمی‌شود و این گونه انقباض و انبساط صورت می‌گیرد در این شرایط شما مشاهده می کنید که ایزوگام مورد نظر شما باد کرده است پس بهتر است که در همان ابتدای کار از نصب ایزوگام نهایت دقت را داشته باشید.

رطوبت در زیرسازی و لایه‌های زیرین ایزوگام وجود داشته باشد ایزوگام به شکل بسیار بدی تبدیل می‌شود و نتیجه کار را کاملاً خنثی می‌کند در هر صورت ۷۰ درصد کیفیت اصلی ایزوگام به نصب اصولی و همراه با استاندارد آن برمی گردد در غیر این صورت شما نمی توانید انتظار ماندگاری و استقامت بالایی را از ایزوگام مورد نظر خود داشته باشید.

اگر ایزوگام کار در زمان نصب ایزوگام از حرارت درست بر روی لایه ایزوگام استفاده نکند ایزوگام قبل از اینکه به سطح مورد نظر بچسبد سفت میشود و اینگونه با باد کردن روبرو میگردد شما می توانید با تماس به شماره تلفن های زیر از شرکت پردیسان در تهران و کرج و حتی در غرب ایران یک نصاب و ایزوگام کار ماهر را بخواهید تا با اعزام سریع به محل بهترین نصب را برای شما عزیزان به ثمر برسانند:

09128592911

نمایندگی ایزوگام کاری در جهت ترمیم و بازسازی انواع ایزوگام

09388274213

چرا ایزوگام باد میکند
چرا ایزوگام باد میکند

به هر دلیلی ایزوگام شما با باد کردن رو به می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا با ترمیم و لکه‌گیری قسمت مورد آسیب می‌توان مشکل را برطرف نمود لازم به ذکر است که بدانید قیمت ترمیم و لکه‌گیری ایزوگام برای ۲۰ متر مربع ۱ میلیون تومان و برای ۱۰ متر مربع ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است قیمت ایزوگام با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد و شما برای ایزوگام درجه یک چیزی بین ۲۵۰ تا ۳۲۰ هزار تومان را باید در نظر داشته باشید که البته قیمت انواع ایزوگام را به شرح زیر می توانید بررسی نمایید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شریعتی | 09128592911

ایزوگام دژکام گستر دلیجان به قیمت ۲۵۰ هزار تومان و در کنار آن ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ با قیمت ۲۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد اگر مایل به نصب ایزوگام ستاره طلایی باشید باید قیمت ۲۷۰۰۰۰ تومان را در بین هزینه‌های ایزوگام برآورد نمایید.

ایزوگام متین دلیجان ۲۶۰ هزار تومان در کنار ایزوگام ستاره طلایی قیمت  ۲۷۰ هزار تومان مورد توجه می باشد قیمت‌ها ممکن است که با نوساناتی همراه شود که این امر به دلیل تغییرات شرایط اقتصادی در بازار می باشد در هر صورت این شرکت به عنوان یک نماینده رسمی ایزوگام کاری همیشه بهترین و مناسبترین قیمتها را عرضه می‌کند.

09128592911

09388274213

علت باد کردن ایزوگام

برای عیب یابی ایزوگام و رفع مشکل باد کردن ایزوگام می توانید با شرکت پردیسان در تماس باشید و برای دریافت مشاوره با جناب آقای مهندس عبدالله زاده مشورت نمایید.

نصب غیر اصولی ایزوگام یکی از کارهایی است که ایزوگام را با باد کردن مواجه می‌کند پس بهتر است که برای زیر سازی ایزوگام تمام تلاش خود را به کار ببرید تا راه و روش درست را بتوانید انتخاب کنید ایزوگام  اگر با ترک و سوراخ شدگی همراه باشد بدون شک خسارت‌های زیادی را به ساختمان وارد می کند.

مقاله: خرابی ایزوگام

چگونه ایزوگام باد کرده رو درست کنیم

پس بهتر است که برای جلوگیری از نفوذ رفع نم و رطوبت از ایزوگام مرغوب استفاده نمایید و برای اینکه این زکام باد نکند باید لایه های زیرین آن را با دقت خوب و عالی بازنشسته در یک راستا قرار داد برای اینکه ایزوگام زودتر از حد خود خراب نشود باید به شرایط و عوامل محیطی و فیزیکی مانند جلوگیری از برخورد با اشیا فلزی و نکته ایزوگام کاری راهکار هایی  را تدارک دید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در دیلمان-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

زیرا پایه‌های فلزی باعث اتفاقات ناگوار در آن می شود  برای ترمیم و چروکیدگی و همچنین رفع انواع باد در ایزوگام می توانید از اکیپ ماهر و با تجربه شرکت پردیسان در این زمینه به صورت شبانه‌روزی استفاده نمایید زیرا تخصص و دانشی که اکیپ سیار این شرکت در اختیار دارد.

بسیار قابل تامل می باشد و شما عزیزان حتی اگر قصد تعویض ایزوگام را داشته باشید می توانید از قیمت های مناسب این شرکت برای کار خود استفاده نمایید و در انتهای کار فاکتور خدمات ارائه شده را نیز از پیمانکار عزیز این شرکت تحویل بگیرید.

عمر مفید ایزوگام که با کیفیت درست همراه باشد به  کاربرد درست آن و حتی شرایط آب و هوایی بر می‌گردد به همین دلیل شما با مشورت با افراد ماهر در این کار تصمیم می‌گیرد که برای منطقه و یا شهر خود چه اقدامی را بهتر است که استفاده کنید.

ایزوگام ها که اصولاً حداقل دو لایه الیاف و سلایق ای دارند از جمله ایزوگام هایی هستند که کیفیت خود را ثابت نموده اند.

برای تعمیم ایزوگام باد کرده اگر مایل باشید که ایزوگام جدید نصب شود می توانید از این زکام های آلومینیومی برای این کار استفاده کنید تا در برابر نور خورشید بتواند استقامت و مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

 

09128592911

09388274213

برای کسب اطلاعات بیشتر با تماس به شماره تلفن های این شرکت و مشاوره با اقای مهندس عبدالله زاده خدمات این شرکت را دریافت نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *