اگر ساکن کرج هستید و می خواهید برای ترمیم ایزوگام خود اقدام نمایید. با شرکت پردیسان تماس بگیرید. شرکت پردیسان ارائه دهنده ی تمامی خدمات مربوط به عایق کاری و آب بندی ساختمان می باشد. لکه گیری ایزوگام در کرج یکی از خدمات بسیار خوب و دقیق شرکت می باشد. بنا بر این کافی است برای دریافت خدمات با شرکت پردیسان تماس بگیرید. ترمیم و تعمیر ایزوگام خود را به ما بسپارید. 

ایزوگام یکی از عایق های رطوبتی پر طرفدار است. چرا که عمر مفید این عایق بین 10 تا 15 سال می باشد. اما برای اطمینان از عملکرد آن باید بازدید دوره ای در دوره های یک ساله صورت گیرد. تا در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری، مراحل لکه گیری و ترمیم پیش از ایجاد خرابی انجام شود. کارشناسان بازدید از ترمیم کاری، در شرکت پردیسان با یک تماس در محل منزل شما حضور می یابند. پس از بازدید پیشنهاد خود را مطرح می کنند. 

یکی از مهم ترین خدمات این شرکت لکه گیری ایزوگام در کرج می باشد. این خدمات ترمیم و نگهداری از ایزوگام با دقت عمل بسیار بالایی اجرا می گردد. بنا بر این برای دریافت خدمات عایق کاری و ترمیم ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید. 

 

لکه گیری ایزوگام در کرج

لکه گیری ایزوگام در کرج

بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و خرابی های ایجاد شده بعد از عایق کاری لکه گیری ایزوگام است . برای لکه گیری ایزوگام از روش درسات باید از افراد با تجربه و حرفه ای کمک بگیریم . در ابتدا نصاب ایزوگام باید تمام قسمت هایی که نیاز به لکه گیری دارد را تعیین کند و بعد از تمیز کردن آن ها شروع به لکه گیری نماید .

روش درست لکه گیری ایزوگام چگونه است ؟

بعد از گذشت مدتی عایق های حرارتی آسیب می بینند و دچار ترک خوردگی می شوند اگرا ایزوگام ها کیفیت خوبی نداشته باشند ترک های بوجود آمده سریع تر خود را نشان می دهند .با بررسی و تشخیص به موقع افراد با تجربه و ماهر ، آنها عملیات بازسازی و ترمیم ایزوگام را انجام می دهند نصاب برای ترمیم ایزوگام های فرسوده ابتدا آن ها را با حرارت و تیغ جدا کرده و به جای آنها ایزوگام هی جدید را نصب می نماید .اگر نیازی به عوض کردن ایزوگام های قبلی و فرسوده نباشد میتوان با لکه گیری ایزوگام آن هارا بازسازی کرد.

این مطلب را بخوانید :  قیمت ایزوگام دلیجان با نصب

به دلیل درمعرض آفتاب قرار گرفتن ایزوگام ها آن ها دچار ترک خوردگی می شوند و باید سریع آنها را ترمیم و لکه گیری کرد .در ابتدا مقداری از رول ایزوگام برای لکه گیری قسمت های فرسوده بر می داشته می شود و بعد با استفاده از حرارت مقداری ایزوگام به قسمتی که نیاز به ترمیم وبازسازی دارد چسبانده می شود .استفاده از روش قیر گونی در گذشته برای ترمیم و بازسازی ایزوگام های فرسوده مرسوم بوده ولی امروزه با روی کار آمدن ایزوگام های مرغوب و با کیفیت که از قبل ساخته شده اند کار برای نصاب راحتتر شده است.

قیمت لکه گیری ایزوگام در کرج 

عوامل موثر در خرابی ایزوگام چیست ؟

اگر ایزوگام ها توسط افراد باتجربه و کارشناس نصب شده باشند کمتر دچار آسیب می شوند و صدمه می بینند. عوامل متفاوتی در آسیب دیدن ایزوگام ها موثرند مانند : بوجود آمدن چروک و بادکردن ایزوگام ها ، ایجاد رطوبت در سقف و دیوار ها ، برخورد اشیا تیز و سنگین که باعث سوراخ شدن ایزوگام می شود ، خراب شدن لایه آلومینیومی روی ایزوگام ها و نفوذ کردن آب به لایه زیری ایزوگام از جمله مواردی است که در صورت بروز آن ها عمر ایزوگام کم می شود .

بهترین زمان ترمیم ایزوگام چه موقع است ؟

اگر ایزوگام ها توسط نصاب های باتجربه و ماهر نصب شوند بادوام تر هستند و عمر بیشتری خواهند داشت . عمر متوسط ایزوگام ها 15 الی 16 سال می باشد . قبل از شروع بارندگی های پاییز و زمستان بهترین زمان برای لکه گیری و تعمیر ایزوگام می باشد ه دلیل اینکه با نفوذ اولین بارندگی به دیوار ها و سقف خسارات جبران ناپذیری اتفاق می افتد .
هنگامی که ایزوگام ها بر اثر برخورد اشیا تیز دچار آسب و ترک خوردگی بشوند می توان آن هارا با استفاده از پرایمر و چسب ایزوگام تعمیر و بازسازی کرد . پرایمر به دو صورت خمیری و مایع می تواند شکاف های ایزوگام را پر کند و بازسازی و تعمیر نماید .

شرایط مراقبت و نگهداری پس از نصب ایزوگام چیست ؟

بعد از نصب ایزوگام باید از راه رفتن بر روی آن خودداری کرد هم چنین اجسام تیز روی سطح عایق نباشد که بر اثر فشار روی آن ایزوگام دچار ترک خوردگی شود . هم چنین نباید موادی مثل نفت و گازوئیل و بنزین روی سطح عایق ریخته شود .

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در سعید آباد-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

قیمت لکه گیری ایزوگام در کرج چه مقدار است ؟

قیمت با نصب هر مترمربع ایزوگام در کرج برای متراژهای بیش از صد متر مربع 40 تا 45 هزارتومان است که کیفیت و نوع ایزوگام کردن درتعیین قیمت آن تاثیر دارد . قیمت اجرای قیر هم قبل از نصب ایزوگام به ازای هر یک متر مربع 15 هزار تومان است . هزینه ای کندن و برداشتن ایزوگام قبلی و فرسوده به ازای هر متر مربع 10 هزارتومان است .

هزینه لکه گیری ایزوگام در کرج

هم چنین هزینه ایاب و ذهاب ، حمل و نقل مصالح ، نظافت سطح ، جابجایی کولرها و دیش ها رایگان است.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.

لکه گیری ایزوگام در کرج

قیمت روز انواع ایزوگام ها

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

نصب و بازسازی انواع ایزوگام را در کرج به اکیپ ماهر و کاربلد ما بسپارید چرا که با انجام پروژه های عظیم ایزوگام کاری توانسته است در کرج و مناطق مختلف آن بهترین اعتبار را در طی سالیان طولانی بدست آورد.

شما از ایمنی و سلامت خدمات این شرکت باید اطمینان کافی داشته باشید چرا که اصل کار ما کسب رضایت شما همشهریان عزیز می باشد.
شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه ایزوگام با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213

 

هزینه لکه گیری ایزوگام چقدر است؟

لکه گیری ایزگام بستگی به میزان حجم کاری، هزینه و قیمت های مختلفی دارد که میتوانید برای قیمت گرفتن با ما در تماس باشید.

آیا خدمات لکه گیری فقط در کرج انجام می شود؟

خیر، خدمات لکه گیری ایزوگام در تهران، کرج، تبریز و شهرهای دیگر نیز انجام می شود.

5/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *