ایزوگام روی دیوار گچی

 

ایزوگام کاری از جمله کارهای مهمی است که بهتر است با نهایت دقت و همچنین حوصله آن را انجام داد و به همین دلیل مراجعه شما به یک شرکت معتبر که کار خود را با اصول و قوانین استاندارد به تواند انجام دهد توجه و درایت شما عزیزان را می رساند.
ایزوگام کاری روی دیوار گچی با دانستن نکات کاربردی همراه است زیرا عایق کاری در دیوار گچی با استفاده از وجود پرایمر میتواند از جذب رطوبت دوری کنند و همچنین هیچگونه ترک را در داخل خود راه ندهد.
همانطور که قبلا گفته شده است برای چسبندگی و یک انعطاف عالی وجود پرایمر حرف اول را می‌زند که شما بزرگواران می توانید در خصوص دریافت مشاوره با شماره تلفن های شرکت پردیسان و صحبت با جناب آقای مهندس عبدالله زاده تمامی خدمات این شرکت را جویا شوید:
09128592911
09388274213

برای اینکه دیوارگچی را بتوان به راحتی ایزوگام کرد بهتر است که بدانیم از چه نوع رنگ و از چه نوع پرایمرهایی استفاده باید گردد اگر پرایمر به شکلی درست به مرحله اجرا در بیاید از هرگونه  پوسته‌پوسته شدن به دور خواهد بود و این گونه کیفیت و اصول استاندارد کار را در دیوار گچی لحاظ کرده‌ایم.

استفاده از پرایمر به خاطر چسبندگی ایزوگام می‌باشد و بعد از خشک شدن اصولی و درست پرایمر مسابقه عزیز می توانند از سمباده برای کیفیت کار خود استفاده کند گر چه پرایمر خاصیتی دارد که باعث دوری شوره در لایه خود می شود به همین دلیل است که برای پرهیز از نشت آب و همچنین وجود نمک های قلیایی ایزوگام کاران ماهر و متخصص شرکت پردیسان در تهران و کرج از پرایمر برای ایزوگام روی دیوار گچی استفادهمی‌کنند تا بتوانند کنترل کار را کاملاً در دست داشته باشند.

ایزوگام روی دیوار گچی
ایزوگام روی دیوار گچی

ایزوگام روی دیوار گچی

لایه محکم و با دوامی که در هنگام زیرسازی ایزوگام انجام می‌شود می‌تواند به کیفیت ایزوگام و طول عمر مفید آن بر روی دیوار گچی اشاره خوب و مطمئنی داشته باشد و شما عزیزان برای خرید انواع ایزوگام با برندهای متفاوت میتوانید از شرکت پردیسان خدمات خوبی را دریافت کنید که به عنوان مثال شرکت پردیسان ایزوگام  متین دلیجان را با قیمت بی نظیر ۲۶۰ هزار تومان و ستاره طلایی را با قیمت ۲۷۰ هزار تومان برای شما عزیزان که قصد نصب ایزوگام بر روی دیوار گچی دارید را پیشنهاد می‌کند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در نفرآباد-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

برای اطلاع از قیمت های برندهای دیگر می توانید با شماره تلفن های این شرکت در تماس باشید:
09128592911
09388274213

البته بهتر است بدانید که قیمت ایزوگام با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد و بهتر است که در خرید ایزوگام همیشه کیفیت را مد نظر داشته باشید زیرا  ایزوگام یک نوع عایق است که می‌تواند امنیت ساختمان را به صورت چندین سال پیاپی برای شما حفظ نماید.

نصب ایزوگام بر روی سطح گچی باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه چربی و یا گرد و غبار در زیر سازی ایزوگام وجود نداشته باشد که این گونه است که می توان نصب ایزوگام را بر روی سطح گچی در کمال وجود استاندارد آن به راحتی مشاهده نمود.

نصب ایزوگام روی دیوار کچی

یکپارچه بودن سطح مورد نظر می تواند به نصب بهتر آن اشاره کند عایق کاری روی دیوار گچی باید به گونه ای باشد که عاری از هر نوع پوسیدگی و وجود ضخامت خوب را شامل شود تا بتوانند نمای زیبایی را  در چشم همگان به وجود آورد.

ایزوگام کاری به این دلیل  است که ایزوگام بر  دیوار‌گچی خصوصا با نشتی روبرو نشود زیرا وجود رطوبت و ایجاد نشتی می‌تواند به ستون ساختمان ضربه مهلکی وارد کند و امنیت را از افراد دور سازد و در این شرایط افراد باید ضرر های بسیار زیادی را متحمل شوند به همین دلیل است که ایزوگام کاری پیشنهاد مناسبی برای جلوگیری از بروز این اتفاق ها می باشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در زرکش | 09128592911

همانطور که میدانید نم  و رطوبت از بدنه دیوار می تواند به راحتی به ساختمان نفوذ کند که در این شرایط استفاده از یک ایزوگام با قدرت جذب بالا می تواند بهترین پیشنهاد برای مشتریان عزیز باشد.

ایزوگامی که توسط شرکت پردیسان بر روی دیوار گچی مورد استفاده قرار می گیرد باید انعطاف بی‌نظیر داشته باشد تا بتوانند مقاومت و استقامت خود را در مقابل هر گونه شرایط مکانیکی و جوی به خوبی حفظ کند که البته ایزوگام کاران ماهر که در شرکت پردیسان عملیات ایزوگام کاری را انجام می دهند زیبایی و آراستگی کار را به نحو احسن در نظر می گیرند تا شما عزیزان از عایق بندی روی دیوار گچی نهایت رضایت را داشته باشید.

لازم به ذکر است که البته قیر، ماده مهم در زیرسازی ایزوگام بر روی دیوار گچی است  و می‌تواند رنگ را ثابت نگه داشته و همچنین چسبندگی را  در سطح بالایی ارتقا دهد.

نصاب ماهر باداشتن کارت فنی از شرکت پردیسان به محل مورد نظر اعزام می‌شود به خوبی می‌داند که زیرسازی برای هر نوع نصب ایزوگام از شرایط خوبی باید بهره مند شود و تا زمانی که قیر مورد کاربرد به صورت یک مایع گرم  و روان است باید از آن استفاده کند زیرا در غیر این صورت مشکلاتی نیز گریبانگیر افراد  می‌شود .

تمیز بودن و خشک بودن در زیر سازی ایزوگام نکته ای  است که می تواند به بافت سالم و درست ایزوگام کمک شایانی داشته باشد و همچنین در مقابل فشارهای بیرونی استقامت خود را به مشتری نشان دهد.

09128592911

09388274213

شما عزیزان برای خرید، نصب انواع ایزوگام بر روی سطوح مختلف با ارتباط شماره تلفن های بالا با شرکت ایزوگام کاری پردیسان در ارتباط باشید و از جناب آقای مهندس عبدالله زاده مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *