ایزوگام در ملارد

ایزوگام در ملارد

مفتخر هستیم که در بهار سال 1400 شرکت عایق کاری پردیسان در شهرملارد و تمامی محله های این شهر اقدام به نصب ایزوگام و قیرگونی می نمایید. خدمات ما در محله های شهرک جعفریه – بلوار شهید مرشدی – شهیدان شوریان -قشلاق ملارد – و سایر محله هلی انجام ترمیم عایق ای قدیمی- فروش ایزوگام دلیجان – نصب ایزوگام با ضمانت ده ساله را انجام میدهیم.

با سلام خدمت شما همشهریان هستید قصد داریم امروز در مورد شرکت پردیسان که با سابقه ۲۰ ساله خود توانسته در زمینه ایزوگام کاری و آسفالت کاری نمونه های  خوبی را نیز به ثمر برساند کمی صحبت کنیم.

شما عزیزان برای خرید انواع ایزوگام با قیمت مناسب و همچنین ارزان می توانید به پرسنل مجرب و ماهر ما در این شرکت اعتماد کامل نمایید و با جناب آقای مهندس عبدالله زاده به صورت شبانه روزی و برای دریافت مشاوره در ارتباط باشید.

شماره تلفن های مرتبط با این شرکت:

09128592911

09388274213

ایزوگام های بسیاری در سطح بازار وجود دارد که شما باید با ایزوگام با کیفیت و مرغوب مکان مورد نظر خود را ایزوگام کاری کنید و برای  اینکه فریب به افراد سودجو را برای فروش ایزوگام های تقلبی نخورید بهتر است در ابتدای کار به نشان استاندارد درج شده بر روی ایزوگام توجه فرمایید و همچنین تاریخ تولید و انقضا که از جمله مهم‌ترین چیزهایی است که در مورد ایزوگام شما باید بدانید در قدم بعدی شما با توجه به بوی ایزوگام می توانید تشخیص دهید که ایزوگام تقلبی است یا خیر؟

زیرا ایزوگام است به هیچ عنوان هیچ گونه بویی ندارد و سیاه دانه های ذرات آن به دست نمی چسبد بلکه قدرت چسبندگی ایزوگام در هنگام نصب و آغشته به غیر می باشد که توان و انعطاف پذیری ایزوگام را به خوبی نشان می‌دهد قیمت ایزوگام های موجود در شرکت پردیسان به شرح زیر می باشد.

 قیمت ایزوگام در ملارد

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در هفت حوض- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

09128592911
قیمت روز انواع ایزوگام با طرح های متفاوت در تهران و کرج
09388274213

ایزوگام در ملارد

ایزوگام در ملارد

شما عزیزان برای نصب ایزوگام می توانید قیمت خام ایزوگام را به علاوه قیمت نصب آن ضربه در متراژ استفاده شده بکنید تا بتوانید هزینه نصب آن را متوجه شوید برای 100مترمربع ۲۵ درصد بیشتر از ایزوگام استفاده می شود شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با جناب مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشید:

09128592911

 ایزوگام دلیجان در ملارد

09388274213

اما اگر به هر دلیلی شما با تخریب مواجه شد برای ترمیم و لکه‌گیری می‌توانید از نصاب بخواهید که از راه های متفاوتی از جمله ایزوگام روی ایزوگام ایا کندن ایزوگام کهنه ترمیم را برای شما به سرعت انجام دهد که قیمت لکه گیری و ترمیم نیز به شرح زیر می باشد:
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

09128592911
نوسازی و بازسازی انواع ایزوگام با چسب ترمیم ایزوگام
09388274213

ترمیم و بازسازی را جدی بگیرید زیرا به عمر ایزوگام بسیار اهمیت می بخشد و اینکه شما با خیالی راحت میتوانید از ایزوگام استفاده نمایید.

شما در پایان کار برای هزینه ایزوگام کاری می توانید از پیمانکار این شرکت فاکتور مالیاتی ایزوگام را نیز دریافت نمایید همچنین در نظر داشته باشید که هزینه ایزوگام استخر و ایزوگام شیروانی هر کدام تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند قیمت ایزوگام آپارتمان در کرج تا تهران نیز با نوساناتی همراه است شما برای ایزوگام روی موزاییک سیمان و یا دیوار گچی نیز می توانید از خدمات ایزوگام شرکت پردیسان نیز استفاده نمایید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در زیبا دشت - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

تعمیر کاران ماهر ایزوگام در این شرکت هر کدام با سابقه‌ای درخشان باعث کسب رضایت از مشتری و نصب با کیفیت می شوند ارزانترین و مناسب ترین ایزوگام را می توانید در نمایندگی رسمی ایزوگام پردیسان پیدا نمایید ایزوگام از جمله مزایای خوبی که دارد این است که به هیچ عنوان به برف‌روبی نیاز ندارد و در هر شرایط قابلیت بازسازی و ترمیم را دارد و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده نمایید.

برای افرادی که به محیط زیست علاقه مند هستند این نکته بسیار مهم است که به هیچ عنوان به محیط زیست آسیب نمی‌زند و همچنین موجب آلودگی هوا نیز نمی گردد ضخامت های مختلفی که در پوشش؛  ابعاد و رنگ ایزوگام وجود دارد انتخاب را برای مردم آسان نموده است و شما برای خرید انواع زکام با روکش های آلومینیوم و یا بدون را روکش و یا حتی روکش های طرح دار می توانید با قسمت فروش ما در نمایندگی پردیسان وارد صحبت شوید.
مقاومت کششی و همچنین دوام که در مقابل پارگی دارد از جمله ویژگی‌های بسیار عالی و منحصر به فرد انواع ایزوگام میباشد که میتواند پایداری آن را حتی در مقابل اشعه ماوراء بنفش نیز به خوبی نشان دهد.
بهتر است بدانید که انتخاب یک ایزوگام مناسب می‌تواند شما را در طی سالهای زیادی با راحتی و امنیت تنها بگذارد همچنین در مقابل اسیدها این عایق می تواند استاندارد بالایی داشته باشد زیرا از جمله فرآورده‌های نفتی به دست آمده است.

در هنگام ایزوگام کاری پشت بام بهتر است به دودکش و ناودان نیز توجهاتی صورت پذیرد زیرا شیب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اینگه آب در یک جا جمع نمی گردد و باعث خرابی ایزوگام در دراز مدت نمیشود و عمر ایزوگام افزایش پیدا می کند.

خرید انواع ایزوگام را بصورت اقساطی نیز میتوانید از این نمایندگی داشته باشید و جای هیچ گونه نگرانی دیگر وجود ندارد.

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *