ایزوگام در عظیمیه

ایزوگام در عظیمیه

خدمات عایق کاری یکی از مهم ترین کارها برای ساختمان ها میباشد تا در مقابل نفوذ نم به داخل ساختمان جلوگیری گردد.عایق کاری به ضورت قیرگونی و یا با ایزوگام انجام میشود که باید با نفرات کاربلد و با تجربه این کار انجام گیرد.

شرکت پردیسان در بهار قرن جدید با قیمت ها و هزینه مناسب در تمامی محله های عظیمیه اقدام به عایق کاری می نمایید. این عایق کاری ها در محله های  بلوار استقلال – جانبازان -بلوار بسیج – بلوار شریعتی – بلوار اقاقیا – بلوار سرو – بلوار لاله – بلوار گلستان – بلوار زنبق – سرو شمالی – سرور جنوبی -فردوس – پاسداران –  ندای – حافظ – گستان و سایر محله ها انجام میشود.

ترمیم و لکه گیری و خرده کاری ایزوگام – کندن ایزوگام کهنه – نصب ایزوگام با قیمت و هزینه مناسب همراه با گارانتی ده ساله و فروش ایزوگام در بهترین محله استان البرز عظیمیه کرج.

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان ارائه دهنده انواع ایزوگام با روکش های متفاوت به شما مردم عزیز در استان تهران و کرج با قیمت مناسب می باشد کافیست تا مکان مورد نظر را مشخص کنید تا نصاب ماهر و با تجربه ما با تجهیزات کامل از قبیل لباس مخصوص و همچنین کپسول به محل اعزام  شود.

نصب عایق رطوبتی از جمله کارهای مهم  و حساس می باشد که هرگونه عیبی را در آن می‌تواند منجر به مشکلات بعدی در ایزوگام گردد،

زیرا بازسازی و ترمیم ایزوگام نیز خود هزینه های جانبی را در بر دارد اما بازسازی بعد از چند سال که برای نوسازی آن به کار می رود باعث طول عمر بهترین ایزوگام می‌شود که اصولاً برای در متر مربع شرکت پردیسان قیمت ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع قیمت ۱ میلیون تومان را در نظر دارد اما برای متراژهای بالای ۳۰ متر شما می توانید به صورت متری هزینه را برآورد کنید.

ترمیم ایزوگام در عظیمیه

همانطور که می دانید قیمت و کیفیت ایزوگام در رابطه با یکدیگر بسیار پیشتاز هستند و شما می توانید قیمت روز انواع ایزوگام را در شرکت پردیسان به‌صورت زیر ببینید:

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷  قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در شهرک راه آهن- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

ایزوگام جنت دلیجان  قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان

ایزوگام ستاره طلایی   قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان

ایزوگام متین دلیجان  قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان

ایزوگام پشم شیشه ایران  قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان

ایزوگام دژکام گستر دلیجان  قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911

09388274213

زیرسازی ایزوگام قبل از نصب عوامل مهم میباشد که ایزوگام کاران این شرکت قبل از انجام نصب به تمیز کردن زیرسازی اقدام می‌کنند و هرگونه ترک و درز را کاملاً صاف و یکنواخت برای زیرسازی آماده می کنند.

اندازه گیری پشت بام و یا هر مکان دیگر باید به طور دقیق انجام پذیرد تا بتواند استاندارد نصب ایزوگام را به مشتری ثابت کند قبل از هر چیز باید بدانید که عایق ایزوگام مورد نظر به هیچ عنوان نباید زاویه ۹۰ درجه نصب گردد و در نصب رول ها باید همپوشانی به طور صحیح انجام پذیرد.

راه اندازی نصب ایزوگام از جمله اقدامات ماهرانه در این کار می باشد زیرا ایزوگام کاران برای پشت بام ها از یک لایه ۲ متری برای پایه کولر استفاده می‌کنند،

تا به ایزوگام صدمه و آسیبی وارد نشود زیرا از دلایل مهم تخریب ایزوگام بدون شک وجود اجسام و همچنین شرایط جوی می باشد که حتی برای مناطق گرمسیر و یا مکان هایی که تابش نور خورشید مستقیم است و پیشنهاد میکنیم واز ایزوگامهایی با روکش آلومینیوم استفاده کنید تا بتواند استقامت خوبی را در برابر نور خورشید از خود حفظ نماید.

اما اگر مکانی را مد نظر دارید که ظاهرا آن بسیار اهمیت می دهید بهتر است که شما های طرح دار استفاده کنید اما ایزوگامی که بیشتر در میان مردم شناخته شده است

ایزوگام در عظیمیه
ایزوگام در عظیمیه

نصب ایزوگام در عظیمیه

بدون شک ایزوگام های معمولی و یا بدون روکش هستند که برای استاندارد کار در پایان می توان از سیمان برای یک لایه محافظتی بر روی ایزوگام نیز استفاده نمود بهتر است برای امنیت ساختمان خود ایزوگام را فراموش نکنید زیرا ایزوگام کاری نسبت به آسفالت بسیار صرفه اقتصادی بیشتری دارد و می‌تواند مشتری را کاملاً راضی نگه دارد و همچنین با دریافت ضمانتنامه و به نامه‌ای که مشتری در هنگام خرید ایزوگام دریافت می‌کند می‌تواند طول عمر ایزوگام را با نصب صحیح آن بین ۱۰ تا ۱۵ سال در نظر بگیرد البته ترمیم و لکه‌گیری آن را نباید در این سال‌ها از یاد برد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در هاشم آباد - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

برای مراکز آبی تفریحی و همچنین سرویس‌های بهداشتی و بسیاری از مترو و تاسیسات آن می توان کاربرد ایزوگام را شامل شد اما همانطور که میدانید انواع ایزوگام برابر است.

دوام  و انعطاف پذیری آنها در رده های مختلف طبقه بندی می شوند و شما می توانید انواع عایق رطوبتی را با قیمت مناسب و همچنین هزینه نصب و اجرای درست و در پایان کار با دریافت فاکتور مالیاتی از این شرکت انتظار داشته باشید موارد استفاده از ایزوگام بسیار زیاد و مکرر بوده است که می تواند کاربرد آن را برای همگان ثابت نماید.

قیمت روز ایزوگام دلیجان و همچنین برندهای دیگر را می‌توانید از شرکت پردیسان و با تماس با شماره تلفن های زیر و صحبت با جناب آقای مهندس عبدالله زاده جویا شوید :

 

09128592911

09388274213

نمایندگی ایزوگام در عظیمیه

همان طور که می دانید نصب ایزوگام و استفاده از آن هیچگونه خطری برای محیط زیست ندارد و از جمله ویژگی‌های خوب و آن این است که به برف‌روبی نیز نیازی ندارد که می‌تواند برای بسیاری از افراد در مناطق سردسیر خبر خوبی باشد.

نمایندگی ایزوگام در کرج و استان تهران را به پردیسان  بسپارید.

زیرا همانطور که می دانید پیمانکاری ایزوگام در این مناطق با دقت و درایت بالا انجام می پذیرد تا مشتریان رضایت کافی را از نحوه کار داشته باشند و همانطور که میدانید انواع ایزوگام کاران در این شرکت با همراه داشتن کارت فنی و تخصصی که در این زمینه دارند؛

در سابقه ۲۰ ساله این شرکت سهیم می باشد و با پیشرفت علم و فناوری استقامت ایزوگام نیز ثابت شده است و به همین دلیل است،

که بسیاری از مردم ایزوگام را یکی از پوشش های فوق العاده و منحصر به فرد برای پشت بام ها و شیروانی های خود انتخاب میکنند که انواع ایزوگام کاربرد آن را می‌توان به ایزوگام برش خورده و یا روکش های متفاوت آن القا نمود.

09128592911

بهترین ها را ار ما بخواهید

09388274213

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *