آسفالت در نصرت

آسفالت در نصرت 
شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح تهران ، کرج و غرب ایران میباشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان داشته باشد.

قیمت آسفالت در نصرت 

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و جهت اطلاع دقیق قیمت روز انواع اسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

زیرسازی و شیب بندی اصولی و پایه با مواد درجه یک؛ مرغوب و عالی برای آسفالت کاری و محوطه کاری در استان تهران، کرج و غرب ایران حتی در روزهای تعطیل با قیمت مناسب و اعزام نیروی ماهر به محل.

تعمیرات، ترمیم و رفع انواع ترک و درزگیری را به تیم اجرایی و ماهر ما که همگی دارای کارت فنی هستند بسپارید تا کیفیت را مشاهده نمایید.

اجرای سریع و با کیفیت انواع اسفالت پشت بام و کندن اسفالت کهنه و فرسوده با قیمت مناسب و حمل نخاله و تعمیر اسفالت با کیفیت بالا و قیرگونی ؛ کف سازی و آسفالت کاری محوطه , کوچه و خیابان ؛ مدارس و انواع پارکینگ های طبقاتی.

توجه داشته باشید شرکت معتبر آسفالت کاری پردیسان با انواع شرکت های خصوصی و غیر خصوصی و همچنین همشهریان عزیز حتی بصورت اقساطی وارد عقد قرارداد می گردد کافیست تا با شماره تلفن های ما در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره از جناب مهندس عبدالله زاده از چگونگی ارائه خدمات ما در این شرکت مطلع شوید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در امام زاده حسن | 09128592911

09128592911
09388274213

آسفالت در نصرت
آسفالت در نصرت

اجرای آسفالت کاری و زیرسازی درست با تجهیزات کاملا پیشرفته و اکیپ ماهر در استان تهران و مناطق مختلف آن با کیفیت بالا انجام می پذیرد.

پیمانکاری آسفالت را با پیمانکاران ماهر و باتجربه و سابقه کاری بالای ما تجربه کنید چرا که تجربه و مهارت در هر کاری حرف اول را می زند و ضمن ضمانت کار ایمنی و استاندارد را نیز تضمین می نماید.

اجرای درست و اصولی راهسازی آسفالت و انجام سریع انواع خاکبرداری و خاک ریزی با آسفالت کاران همیشه آماده باش شرکت پردیسان به راحتی امکان پذیر است ، آسفالت کاری به صورت مکانیزه و دستی در این شرکت توسط تیم اجرایی به انجام می رسد.

انجام انواع خدمات آسفالت کاری و فروش قیمت مناسب تراشه آسفالت برای آسفالت کاری انواع جاده های خاکی و گل و لایی و حیات بزرگ گیزینه بسیار خوبی می باشد،

شرکت اسفالت کاری پردیسان اجاره دهنده انواع کاتر،غلطک راهسازی ؛ دستگاه برش اسفالت ؛کمپکتور با قیمت بسیار مناسب در استان تهران، کرج و غرب ایران می باشد.

شما عزیزان حق دارید بهترین ها را داشته باشید به این شرط که بهترین ها را دنبال کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و جویا شدن درباره قیمت تراشه آسفالت با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.
توجه فرمایید بازدید از محل بصورت رایگان انجام میگیرد.

09128592911
09388274213

شما همشهریان عزیز برای آسفالت کاری ایزوگام و آسفالت کاری محوطه های بزرگ و کوچه و خیابان بهتر است با شرکت ما در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید.

ترمیم آسفالت در نصرت 
این شرکت انواع خدماتی مانند:
کاترزدن آسفالت و پخش اصولی و درست آسفالت دستی را با آسفالت توپکا و همچنین پخش آن را بافینیشر برای انواع جدول کاری با تراشه آسفالت انجام میدهد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در مرودشت- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

شما همچنین برای تخریب انواع آسفالت کهنه و فرسوده میتوانید از اکیپ سیار و ورزیده و ماهر آسفالتکاری شرکت پردیسان برای
آسفالت قیر و انواع آسفالت محوطه سازی و حتی آسفالت کاری ایزوگام و اجرای صحیح و زیرسازی درست آسفالت دوبینه با قیمت فروش تراشه آسفالت مناسب به شرکت آسفالتکاری پردیسان مراجعه فرمایید.

خاطر نشان میکنم که آسفالت کاری رنگی برای مجموعه های ورزشی،پارک ها و مدارس را اکیپ سیار این شرکت با سرعت عملی بی نظیر به انجام می رساند و همچنین اجاره دستگاه کاتربرش آسفالت را شما میتوانید از واحد فروش ما بخواهید با قیمتی بسیار مناسب.
تهیه و توزیع انواع آسفالت برای محوطهپ؛ارکینگ و نوارحفاری و تراشه اسفالت را برای جدول کاری تیم ما به ثمر می رساند.

توجه داشته باشید که آسفالت سرد که شما ممکن است آن را با نام تراشه آسفالت نیز بشناسید با گذشت زمان و پس از عبور و مرور و همچنین تابش خورشید به هیچ خسارتی نمی رسد و اتفاقا به مانند آسفالت گرم کارکرد خود را شروع می کند.
شما میتوانید حمل ؛پخش و توزیع آسفالت به شکل دستی و مکانیزه با نیروی همیشه آماده پردیسان را تجربه فرمایید.

09128592911
09388274213

پیمانکار آسفالت در نصرت 

اجرای درست و اصولی انواع آسفالت کاری محوطه ،خیابان،پارکینگ،کوچه و پشت بام را به ما بسپارید.
قیرپاشی تک کت و پریم کت و همچنین زیرسازی و شیب بندی با کوبش غلتک برای دوام و استقامت وهمچنین یک سطح کردن آسفالت کاری بسیار مهم می باشد.

آراستگی و تمیزی کار یک آسفالت کار در درجه اول کار مهم و ضروری است.
بهترین اکیپ،پیمانکار و آسفالت کار با تجربه و با سابقه را میتوانید از شرکت پردیسان در تهران بخواهید چرا که این شرکت مجری طرح های بزرگ و گسترده آسفالت کاری در تهران و کرج و حتی غرب ایران می باشد.

09128592911
09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *