آسفالت در قصر

آسفالت در قصر 

در ابتدای کار این مقاله قصد داریم شرکت پردیسان را یهشما عزیزان معرفعی کنیم تا از خدمات آسفالت کاری گروه این شرکت اطلاع کامل داشته باشید.

شرکت پردیسان با بیست سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح استان  تهران ، کرج و حتی  غرب ایران مشغول به فعالیت می باشد.

که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد ،گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان برخوردار گردد.

شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه آسفالت کاری با ما تماس بگیرید.

پل ارتباطی شما عزیزان با ما

09128592911

09388274213

هزینه آسفالت در قصر 

خدمات آسفالت کاری شرکت پردیسان با در اختیار داشتن پیمانکاران ماهر و آسفالت کاران زبردست و همچنین دارای کارت فنی توانسته بهترین زیرسازی آسفالت کاری را برای انواع محوطه ها با شیب بندی درست برای همشهریان عزیز منطقه ۷ تهران به انجام برساند برای آسفالت پشت بام پارکینگ کوچه‌ها و خیابان‌ها و همچنین جاده های حومه شهر می توانید از خدمات متنوع این شرکت استفاده کامل را داشته باشید بهتر است بدانید که شرکت پردیسان کندن آسفالت قدیمی و کهنه را با دقت بالا انجام داده و همچنین حمل نخاله و اجرای درست آن را به نحو احسن به پایان می رساند انواع تعمیرات بازسازی و ترمیم آسفالت کاری در منطقه ۷ تهران و با تماس با شماره تلفن های زیر امکان پذیر می باشد.

09128592911

09388274213

ترمیم آسفالت در قصر

بهتر است بدانید که آسفالت سرد یا همان تراشه آسفالت به خاطر قیمت پایین که نسبت به آسفالت گرم و حفاظتی دارد بسیار مورد استفاده و کاربرد مردم قرار می‌گیرد و به همین خاطر پخش و توزیع آن در دست کار خدمات آسفالتکاری قرار میگیرد چرا که خرده های سنگی موجود در آن باعث می شود که زمان کمتری صرف آسفالت کاری شود و همچنین برای انواع جاده های گل و لالایی و همچنین انجام خدمات جدول کاری با نصب درست از این نوع تراشه استفاده شود چرا که تمام خدمات زیر سازی با کوبیدن غلطک های سنگین به علاوه خاکریزی و خاکبرداری با تراشه آسفالت به نحو احسن توسط آسفالت کاران ما در شرکت پردیسان در استان تهران کرج و شعبه دیگر ما در غرب تهران به انجام می رسد شما می‌توانید قیمت انواع تراشه آسفالت و انواع دیگر را با تماس با شماره تلفن های زیر از جناب آقای مهندس عبدالله زاده جویا شوید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در نیرو هوایی - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

09128592911

09388274213

تهیه و اجرای قیر گونی همچنین با توزیع تراشه آسفالت با قیمت مناسب و اجاره انواع غلطک های سبک و سنگین در محله قصر تهران واقع در منطقه هفت به صورت شبانه روزی به انجام می رسد کافیست شما انجام آسفالت کاری و محوطه سازی منطقه و محله خود را به کلیپ سیار و ماهر مادر شرکت پردیسان بسپارید تا با نازلترین قیمت ممکن از خدمات این شرکت استفاده نمایید چراکه قیرپاشی و غلتک زنی برای آسفالت گرم از جایگاه ویژه ای در این خدمات بهره می‌برد و همچنین در نظر داشته باشید که قیمت آسفالت کاری به شرح زیر می باشد:

آسفالت در قصر
آسفالت در قصر

قیمت آسفالت در قصر

آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع

۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط

ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان  میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.

لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع آسفالت کاری با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در بریانک- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

09128592911

09388274213

خدمات شرکت پردیسان به صورت شبانه روزی و سیار با اعزام سریع نیرو به محل انجام می پذیرد و همچنین این شرکت به صورت اقساطی و انواع شرکتهای دولتی؛ غیردولتی  و ارگان های خصوصی و غیر خصوصی و همچنین همشهریان عزیز وارد عقد قرارداد می شود پس بدین گونه شما نباید جای هیچگونه نگرانی بابت دریافت خدمات آسفالت داشته باشید و البته در پایان کار ارائه فاکتور مالیاتی به مشتری عزیز بابت ارائه خدمات آسفالتکاری از سوی پیمانکاران این شرکت الزامی می باشد.

 آسفالت کار در قصر

در جریان قرار داشته باشید که قیر مخلوط و مصالح سنگی که به تراشه آسفالت و آسفالت سرد معروف است باعث می‌شود که مواد اولیه آن بتواند ترکیب خوبی را در انواع دمای محیطی داشته باشد و برای انواع محوطه‌های بزرگ نسبت به آسفالت گرم از هزینه بهتری برخوردار است بهتر است بدانید که سرعت عمل اکیپ سیار مادر شرکت پردیسان باعث می شود که هزینه پایین تری شما بپردازید چرا که زمان و وقت نیز در تعریف هزینه نقش مهمی دارد.

البته کوبش غلطک های عالی شرکت پردیسان که به واسطه ماشین آلات استاندارد صورت می‌پذیرد باعث کیفیت و استاندارد درست ان می‌شود همچنین در جریان قرار داشته باشد که برای این انواع مسیرهای باغها جاده های خاکی و بسیاری از پارکینگ تنها شما می توانید از آسفالت سرد به راحتی برای پوشش و روکش سازی آن استفاده کنید.

و در نظر داشته باشید که هر نوع خرابی و وجود ترک در انواع آسفالت باعث بروز خسارت های مالی و شخصی بالایی می گردد که یکی از این خسارت ها ممکن است ایجاد تصادف باشد که به هیچ عنوان قابل جبران در آینده نیست.

 

09128592911

09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *