آسفالت در ایرانشهر

پیمانکار آسفالت در ایرانشهر

با سلام خدمت همشهریان عزیز در منطقه 6 تهران ؛ همانگونه که شاید بدانید شرکت معتبر پردیسان انواع خدمات آسفالت کاری را با قیمت مناسب و به صورت شبانه روزی در این منطقه ارائه میدهد و ضمن همکاری با انواع ارگان ها دولتی و غیردولتی و راهسازی توانسته اعتبار خوبی برای آسفالت کاری کسب نماید زیرا که کیفیت را اصول اصلی کار خود قرار داده و بدین طریق باعث کسب رضایت مشتری عزیز شده است.
شما عزیزان برای تمام خدمات دریافتی میتوانید از پیمانکارما فاکتور مالیاتی را نیز دریافت نمایید و ضمناً در جریان قرار داشته باشید تمامی تیم ماهر و اجرایی ما دارای کارت فنی بوده و بصورت اقساطی نیز با شما عزیزان وارد عقد قرار داد می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.
09128592911
09388274213

قیمت آسفالت در ایرانشهر 

آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و جهت اطلاع دقیق قیمت روز انواع اسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

خاطر نشان میکنم شما عزیزان می توانید بهترین و نازلترین قیمت تراشه آسفالت ویا همان آسفالت سرد را بصورت دستی و با فنیشر از شرکت معتبر و با سابقه کاری بالای پردیسان در استان تهران و کرج بخواهید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در شهید محلاتی - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام
آسفالت در ایرانشهر
آسفالت در ایرانشهر

جهت خرید تراشه آسفالت و توزیع و پخش آن حتی میتوانید با ما تماس بگیرید زیرا شرکت پردیسان بهترین فروشنده و توزیع کننده رسمی انواع تراشه آسفالت در منطقه شش تهران می باشد.
محوطه سازی با کف پوش بتونی را از اکیپ ماهر و سیار ما بخواهید با انواع تجهیزات به روز و قیمت مناسبی که در اختیار دارند.
اجرا کننده تراشه آسفالت با قیمت پایین که بعد از مدتی از کارکرد آن مانند آسفالت گرم عمل کرده و باعث مرغوبیت بیشتر آن می گردد.

امکان به کار بردن انواع تراشه آسفالت را برای پادگانها و یا انواع راه های خاکی و گل و لایی و برای جدول کاری های نهری و کانیوا میتوانید در نظر داشته باشید.

شرکت معتبر پردیسان در تهران و کرج ارائه دهنده مرغوب ترین، نازل ترین قیمت با بهترین تیم اجرایی در زمینه آسفالت کاری با استفاده از ماشین الات سبک و سنگین عالی و مجهز و استاندارد می باشد.

ترمیم آسفالت در ایرانشهر 
فقط کافیست به ما اعتماد نمایید.

از ویزگی های فوق آلعاده و عالی تراشه اسفالت همین بس که قیمتی بسیار ارزان تر از آسفالت های دیگر را دارد و همین نکته که کارکردی مانند آسفات گرم را اجرا می کند کفایت می کند.
زیرسازی با شیب مناسب با انواع مواد درجه یک عالی و فوق العاده را برای آسفالت کاری و محوطه کاری در استان تهران ، کرج و غرب تهران میتوانید از اکیپ سیار و ماهر شرکت پردیسان با قیمت های عالی و مطمئن بخواهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.
09128592911
09388274213

تیم اجرایی ما با داشتن کارت فنی انواع ترمیم؛ تعمیرات؛ بازسازی و رفع انواع ترک را با قیمت مناسب و مواد عالی به ثمر می رساند و برای مکانهایی مانند پارکها، مدارس و مکان های اینچنینی بهترین آسفالت رنگی را با مخلوط های عالی در نظر دارد و با ماشین های استاندارد به محل می رسانند.
آسفالت کاری پشت بام و سرویس بهداشتی و کندن انواع اسفالت کهنه و قدیمی به همراه کندن آن را به تیم ماهر ما بسپارید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام ارزان | 09128592911

انواع خدمات آسفالت کاری و توزیع تراشه آسفالت قیمت مناسب در تهران به واسطه شرکت معتبر و رسمی پردیسان انجام می پذیرد.
قیمت تراشه آسفالترا از ما بخواهید و آسفالت کاری با کیفیت و با رعایت اصول ایمنی و استاندارد را تیم ماهر ما برای شما عزیزان انجام داده و بهتر است بعد از آسفالت کاری رسیدگی و نگهداری آن را به شکل درست انجام دهید چرا که اگر اسفالت را جدی بگیرید صرفه اقتصادی خوبی را انجام داده اید چرا که دوام و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.

شرکت پردیسان ارائه دهنده انواع اسفالت گرم با گروه بندی زیر می باشد:
آسفالت دوبینه پشت بامی؛توپکا؛ بیندر به شیوه دستی و مکانیزه را با پیمانکاران خوبی که در اختیار دارد برای شما مردم عزیز انجام میدهد.
09128592911
09388274213

آسفالت در ایرانشهر

شرکت پردیسان افتخار دارد اجاره ی انواع غلطک؛ کاتر و دستگاه برش را در این شرکت داشته باشد.
شرکت معتب رپردیسان در تهران و کرجبا انجام دادن کلیه خدمات کلی و جزئی آسفالت کاری و محوطه سازی و جدول کاری با زیرسازی های اصولی خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه دهد.
اجرای صحیح و اصولی با استاندارد بالای آسفالت وتوزیع و پخش انواع آسفالت بیندر و توپکاو دوبینه در محوطه سازی به صورت دستی و مکانیزه باشد.
تهیه و توزیع انواع تراشه آسفالت برای تمام مناطق با قیمت عالی و ارزان و کیفیت بی نظیر.

بدون هیچ شکی هدف ما در شرکت پردیسان کسب رضایت شما عزیزان می باشد و همچنین با تماس به شماره تلفن های زیر میتوانید از خدمات این شرکت بهره مند شده.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *