هزینه ایزوگام در جنوب تهران

ایزوگام در جنوب تهران

با سلام خدمت شما همشهریان عزیز در جنوب تهران؛ شرکت پردیسان با بیش از ۲۰ سال سابقه کار افتخار دارد که در مناطق مختلف جنوب تهران اعم از محله‌های:

مشیریه ، خراسان ، شاپور ، شوش ، جوادیه ، یاخچی آباد ، آب منگل ، خزانه فلاح ، کاروان (رضویه) ، منیریه ، خانی آباد نو ، جی ، یافت آباد ، آذری ، امیربهادر ، شهرک مسعودیه ، مولوی ، دروازه غار ، کشتارگاه ، امیریه ، خزانه بخارایی ، اتابک ، افسریه ، بازار تهران ، سیروس خدمات ایزوگام کاری را همراه با نصب مناسب و قیمت مطمئن به شما همشهریان عزیز ارائه دهد شما برای خرید انواع ایزوگام با برند و کیفیت متفاوت می توانید به نمایندگی رسمی پردیسان مراجعه فرمایید.

توجه داشته باشید که شما برای خرید ایزوگام باید مشخصات فنی آن را نیز بدانید و استحکام و دوام آن را بسنجد چرا که پوشش ایزوگام برای جلوگیری از نم و رطوبت می باشد و به خاطر مواد پلیمری و قیر صنعتی و الیاف متفاوت آن یکی از پوشش های آلی محسوب می شود برای چسبندگی بهتر شما می توانید ۱۰۰ مورد نظر را به قیر آغشته کرده تا بتواند چسبندگی خود را به نحو احسن انجام دهد.
زیرا همانطور که می دانید کیفیت کار به چسبندگی و انعطاف پذیری عالی ایزوگام بر می گردد ایزوگام تک لایه از انعطاف بیشتری برخوردار است که برای عایق کاری انواع دیوارها از این نوع ایزوگام استفاده می‌شود.
09128592911
مهندس عبدالله زاده بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی
09388274213

هزینه ایزوگام در جنوب تهران

اما ایزوگام دولایه استقامت و دوام بیشتری نسبت به نوع تک لایه آن دارد که برای استخرها نیز ایزوگام مورد کاربرد می باشد .
هنگامی که قصد خرید ایزوگام هم دارید بهتر است به ابعاد و نوع محل نیز توجه فرمایید و به این نکته دقت نظر داشته باشید که علامت استاندارد باید بر روی ایزوگام نصب شده باشد و همچنین دارای تاریخ تولید و انقضا نیز باشد تا بتوانید کیفیت و استاندارد را از ایزوگام انتظار داشته باشید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خاوران - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

اصولاً ایزوگام کاری اگر از نوع درجه یک آن استفاده شود میتواند محافظ عالی باشد و در مقابل اشعه ماورا بنفش شرایط جوی و مواد شیمیایی محافظت خوبی از خود نشان دهد.
نصب انواع ایزوگام نیز از جمله کارهای مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا که اگر نصب با مشکل مواجه شود بدون شک اشکالات زیادی پدید خواهد آمد.
از جمله اینکه کوچکترین مشکل در نصب باعث به هم ریختن کیفیت ایزوگام می گردد و نمی‌تواند استقامت خوبی را از خود نشان دهد و زیرسازی پوشش ایزوگام اگر با آلودگی و هر نوع مورد دیگر همراه باشد بدون شک ایزوگام را به مشکل برخورد خواهد داد .
چرا که چسبندگی یکی از اتفاقات مهم در نصب ایزوگام در مکان های مختلف می باشد که البته اگر در هنگام کار ایزوگام کار لایه ایزوگام را با چروک همراه ببیند
بهتر است با استفاده از حرارت مشعل آن را کاملا یکدست نماید بعد از پایان کار باید صبر کند تا ایزوگام کاملا خشک شود تا نتیجه کار را مشاهده کند.
برای مناطق مختلف شمال تهران از جمله :

هزینه ایزوگام در جنوب تهران
هزینه ایزوگام در جنوب تهران

مشیریه ، خراسان ، شاپور ، شوش ، جوادیه ، یاخچی آباد ، آب منگل ، خزانه فلاح ، کاروان (رضویه) ، منیریه ، خانی آباد نو ، جی ، یافت آباد ، آذری ، امیربهادر ، شهرک مسعودیه ، مولوی ، دروازه غار ، کشتارگاه ، امیریه ، خزانه بخارایی ، اتابک ، افسریه ، بازار تهران ، سیروس شما میتوانید با شرکت پردیسان بابت خدمات ایزوگام و قیرگونی در ارتباط باشید با استفاده از شماره های زیر:
09128592911
هزینه نصب ایزوگام در چنوب تهران
09388274213

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در آزاد شهر-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

ترمیم و بازسازی ایزوگام از جمله کارهای مهم و اساسی می باشد که باید بدان توجه بسیار زیادی داشته باشید زیرا که به ماندگاری و استحکام ان بسیار کمک می کند.

هزینه نصب ایزوگام در جنوب تهران
در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
البته جای هیچ گونه نگرانی بابت هزینه های لکه گیری نمی باشد زیرا این شرکت معتبر بصورت اقساطی نیز با شما عزیزان وارد همکاری می گردد و فاکتور مالیاتی بابت خدمات انجام شده را ارائه می کند.
شما میتوایند قیمت روز انواع ایزوگام با ابعاد، کیفیت و نوع برند خاص را در زیر مشاهده نمایید.
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
تمامی قیمت ها به روز بوده و ممکن است کمی تغییر را شامل گردد که به خاطر نوسانات بازار می باشد .
09128592911
نصب انواع ایزوگام در جنوب تهران
09388274213
انجام انواع ایزوگام روی ایزوگام ، ایزوگام کاری روی سطوحی مانند :
موزاییک ، دیوار گچی ، سیمان خیس و حلب را به اکیپ سیار و باتجربه این شرکت بسپارید تا کیفیت را در کنار استاندارد ببینید و لذت ببرید.
هدف نمایندگی رسمی ایزوگام کسب رضایت شما همشهریان عزیز در جنوب تهران می باشد.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *