اهالی محترم جنوب تهران، مفتخریم به شما شرکت پردیسان را معرفی کنیم. این شرکت با سابقه ای درخشان در زمینه ی عایق کاری در جنوب تهران انواع خدمات عایق کاری را انجام می دهد. نصب ایزوگام در جنوب تهران از جمله خدمات ارزنده و خوبی است که می توانید از این شرکت دریافت کنید. ایزوگام کاری نیازمند تجربه و سابقه می باشد. نصابان شرکت پردیسان همگی با تجربه اند.

هر فرد برای امنیت و آسایش خود و خانواده تلاش می کند. امنیت و آسایش خانواده در گروی داشتن خانه ای امن و آرام است. برای تامین آرامش خانواده ی خود، خانه ی خود را حفاظت کنید. استفاده از خدمات نصب ایزوگام در جنوب تهران، یکی از راه های ایجاد حفاظت است.  

اما برای دریافت قیمت نصب ایزوگام در جنوب تهران باید با شرکت پردیسان تماس بگیرید و از آنها در این مورد کمک بخواهید. شرکت پردیسان کارشناسان خبره ای در زمینه ی قیمت گذاری دارد. پس می توانید از این موقعیت استفاده کنید. 

 

نصب ایزوکام در جنوب تهران

نصب ایزوگام در جنوب تهران

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان با سابقه ۲۰ ساله انواع نصب ایزوگام را با قیمت مناسب در جنوب تهران و در مناطق مختلفی همچون:
مشیریه ، خراسان ، شاپور ، شوش ، جوادیه ، یاخچی آباد ، آب منگل ، خزانه فلاح ، کاروان (رضویه) ، منیریه ، خانی آباد نو ، جی ، یافت آباد ، آذری ، امیربهادر ، شهرک مسعودیه ، مولوی ، دروازه غار ، کشتارگاه ، امیریه ، خزانه بخارایی ، اتابک ، افسریه ، بازار تهران ، سیروس به انجام می رساند.
توجه داشته باشید که موارد کاربرد ایزوگام بسیار زیاد است از جمله :
برای پشت بام ها ؛ دامداری ها ؛ سرویس های بهداشتی و انواع دیوارها و بسیاری از مکان‌های دیگر که البته در خصوص پشت بام شما می توانید. از ایزوگام های تک لایه با روکش آلومینیوم استفاده نمایید.
ایزوگام به دلیل صرفه اقتصادی نسبت به آسفالت بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گیرد. و احتمالاً شما نوع عادی آن را بسیار دیده باشید.

 

ایزوگام سطوح مختلف

اصولاً ایزوگام برای تمامی سطح های مختلف همچون سیمانی ، موزاییک ، دیوارگچی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد .
شاید بتوان سبک بودن ایزوگام را یکی از ویژگی‌های خوب و عالی آن نسبت به آسفالت و قیر گونی به شمار آورد.
همچنین عملیات نصب و دیگر موارد مربوط به آن با سرعت عمل بالا و قیمت پایین انجام می پذیرد. و مزایای استفاده از ایزوگام کم نیست به همین دلیل شما بهتر است برای امنیت ساختمان و مناطق مختلف از این عایق عالی رطوبتی استفاده نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایزوگام و نحوه نصب آن می توانید با شماره تلفن های زیر و با جناب آقای مهندس عبدالله زاده در تماس باشید:
09128592911
تغمیرات انواع ایزوگام در جنوب تهران
09388274213
ایزوگام به خاطره سازه خاصی که درون آن به کار می‌رود می‌تواند دوام و استقامت خوبی در مقابل رطوبت و نرم داشته باشد. شاید بدانید که موادی مانند قیر و الیاف مصنوعی عمدتاً در تولید ایزوگام به کار می‌رود.

این مطلب را بخوانید :  قیمت ایزوگام در تهران

 

نصاب ایزوگام در جنوب تهران

که همین مواد باعث میشود ایزوگام به صورت ۱۰ تا ۱۵ سال بتوانند دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد. درصد قیر خالص در ایزوگام پلیمری چیزی بین ۶۰ و ۷۰ درصد می باشد که البته بدون و جامد و نیمه جامد می توان آن را تقسیم نمود .
ولی در طبقه بندی درجه نفوذ آن کاربرد قرار می‌گیرد. ایزوگام تک لایه برای انعطاف بیشتر بسیار مورد کاربرد است. اما ایزوگام دولایه به خاطر ضخامت و همچنین استحکام بهتر نسبت به نا تک لایه محبوبیت بیشتری دارد. در هنگام خرید ایزوگام باید توجه نمایید که پاشنه آن کاملا سالم باشد و ازهرنوه شکستگی به دور و همچنین تاریخ تولید انقضا بر روی ایزوگام نصب و درج شده باشد.

نصب ایزوگام در جنوب تهران
نصب ایزوگام در جنوب تهران

این گونه به مرغوبیت ایزوگام می توانید اطمینان نمایید. بسیاری از ایزوگام ها دارای بوی نامطبوع هستند. که این نشان از تقلبی بودن آن می باشد عمدتاً ایزوگام های تقلبی به خاطر سود بیشتر به مردم فروخته می‌شود. زیرا شما هزینه‌ای که برای این گونه ایزوگام دارید. تنها چند ماه بیشتر نخواهد توانست ایزوگام شما را سرپا نگه دارد.
به همین دلیل بهتر است به نمایندگی رسمی ایزوگام کاری در منطقه خود مانند پردیسان مراجعه فرمایید. تا ضمن تهیه ایزوگام با کیفیت در ابعاد و برند مختلف یک عدد ضمانتنامه و بیمه نامه را نیز دریافت نمایید. این چنین است که نسبت به کیفیت استاندارد آن خواهید توانست مطمئن باشید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام امید گستر دلیجان | 09128592911

09128592911
ارائه فاکتور مالیاتی ایزوگام
09388274213

 

قیمت نصب ایزوگام در جنوب تهران

برای نصب انواع زدن در مناطق مختلف جنوب تهران مانند :
مشیریه ، خراسان ، شاپور ، شوش ، جوادیه ، یاخچی آباد ، آب منگل ، خزانه فلاح ، کاروان (رضویه) ، منیریه ، خانی آباد نو. جی ، یافت آباد ، آذری ، امیربهادر ، شهرک مسعودیه ، مولوی ، دروازه غار. کشتارگاه ، امیریه ، خزانه بخارایی ، اتابک ، افسریه ، بازار تهران. سیروس شما به راحتی میتوانید از شرکت پردیسان بخواهید تا به محل اعزام و کار ایزوگام کاری خود را آغاز نماید.
برای نصب انواع ایزوگام بهترین کار این است. که شما یک نصاب ماهر را برای این کار به محل فرا بخوانید. و زیر سازی ایزوگام نیز به نحو احسن انجام پذیرد.
مانند تمیز کردن و جارو کردن زیرسازی ایزوگام تا برای چسبندگی بتواند به خوبی خود را نشان دهد.
تجهیزاتی که نصابان برای عملیات ایزوگام کاری به کار می‌برند. با اصول استاندارد همراه بوده و ایمنی و امنیت را کاملا تامین نماید. و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و شما با خیال راحت می توانید نصب ایزوگام را به کادر مجرب ما بسپارید.

توجه داشته باشید که بهترین سطح برای عملیات نصب ایزوگام سطحی است. که به قرار داشته باشد زیرا اینگونه چسبندگی و انعطاف بهتری قرار است صورت بگیرد. شما عزیزان هزینه نصب ایزوگام را می توانید به شکل زیر در نظر بگیرید.
برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم. و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید.
برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم. و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم. و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.
قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
شما عزیزان برای ترمیم ، لکه گیری و بازسازی ایزوگام نیز میتوانید از شرکت پردیسان در این زمینه استفاده نمایید زیرا هدف ما کسب رضابت شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *