همه برای ورود به سال جدید در پی آن هستند که کم و کاستی های منزل خود را عیب یابی کرده و اصلاح نمایند. یکی از موارد مهم در هر خانه ای رفع عیوب مربوط به رطوبت و نم است. خدمات قیمت قیرگونی در سال 1403 به این موارد خواهد پرداخت.

قیمت قیرگونی در سال ۱۴۰۳
قیرگونی یکی از روش های عایق کاری است که با ایجاد یک لایه محافظتی از نفوذ آب جلوگیری می کند. برآورد و تخمین قیمت قیرگونی با توجه به متراژ و سطح مورد نظر عایق کاری انجام می شود. عموما برای عایق کاری کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی، پشت بام ساختمان و دیواره و کف حمام یا زیربنای منزل با توجه به رطوبت مکان مورد نظر به صورت یک لایه و دو لایه انجام می شود.قیمت قیرگونی در سال 1403 تحت تاثیر قیمت قیر، هزینه نصب و ابعاد و نوع قیرگونی است.ما در مجموعه پردیسان به افرادی که قصد قیرگونی در متراژ بالا دارند تخفیف های مناسب در نظر گرفته ایم. همچنین شرایط پرداخت قسطی و چکی قیرگونی فراهم است. اگر قصد قیرگونی در تهران و کرج به قیمت مناسب دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت قیرگونی در سال ۱۴۰۳

قیرگونی یکی از انواع بسیار بسیار قدیمی عایق کاری می باشد. این عایق قدیمی با وجود روی کار آمدن انواع عایق های جدید هنوز هم طرفداران زیادی را دارد. به همین منظور در سال 1403 تغییر و تحولات به وجود آمده در اجرای قیرگونی را بررسی خواهیم کرد. 

قیرگونی در سال 1403 چگونه است؟

 

آیا قیمت قیرگونی در سال 1403 تغییر می کند؟ تغییری در روند اجرای قیرگونی به وجود می آید؟ ما به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم. ابتدا بایستی اطلاعاتی در خصوص قیرگونی در اختیار شما قرار دهیم. تا با روش های قیرگونی ساختمان و سرویس ها آشنا شوید.

عواملی که در سرعت شکستن امولسیون قیر موثر هستند : نوع ماده امولسیون ساز ، جنس و خصوصیات مصالح سنگی ، درجه حرارت هوا ، رطوبت نسبی محیط ، سرعت باد ، عوامل مکانیکی نظیر آمد و شد وسایل نقلیه بر اساس سرعت شکستن امولسیون هاي قیر، آنها را تقسیم بندي می کنند:

  • ناپایدار یا زود شکن
  • نیمه پایدار یا کند شکن
  • پایدار یا دیر شکن

قیمت قیر در سال 1403 تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله نوع امولسیون های آن دارد. شما می توانید با این انواع بیشتر آشنا شوید.

امولسیون هاي قیر در هر آب و هوایی و با هر مصالحی قابل مصرف است. امولسیون هاي آنیونی بسیار مناسب براي بکار بردن با سنگهاي آهکی و دولومیتی هستند. و امولسیون هاي کاتیونی بسیار مناسب براي استفاده با سنگهاي سیلیسی و کوارتزي هستند. کاربرد امولسیون هاي قیر در موارد تهیه ي مخلوط هاي قیري ،  تثبیت خاك و ماسه و اندودکاري می باشد.

 

قیمت قیرگونی در سال 1403 چقدر است؟

 

لیست قیمت قیر در سال 1403 نیز بر اساس انواع امولسیون های قیر برآورد شده و می توان از تیم های حرفه ای قیرگونی این لیست قیمت را تهیه کرد. معایب امولسیون هاي قیرکه در قیمت قیرگونی در سال 1403 موثر است. وجود آب ناشی از شکستن امولسیون ها ي قیر که باید دفع شود تا بتوانند مصالح بخوبی کوبیده و متراکم کرد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در پرستار -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

اگر لایه روسازي نازك باشد عمل دفع آب آسان است. ولی اگر لایه روسازي ضخیم باشد عمل زه کشی به سختی انجام می شود. مورد دیگر حمل بیهوده آب بخصوص در فواصل دور است. محاسن امولسیون قیر این است که به صورت سرد مصرف می شود. و نیاز به حرارت دادن ندارد، از نظر اقتصادي و ایمنی بر انواع دیگر قیرها برتري دارد.

موارد دیگر استفاده و کاربرد امولسیون هاي قیر عبارتند از: تثبیت ماسه بادي ، قیر پاشی سطح راه هاي خاکی به منظور جلوگیري از گرد و خاك. و  تهیه مخلوط هاي قیري براي لکه گیري روسازي ها که همه ی این موارد تاثیر مستقیمی بر قیمت قیر در سال 1403 دارد.

 

قیمت قیرگونی، قیر و امولسیون

بشکه هاي امولسیون ها را می توان به مدت چند ماه در انبار نگهداري کرد. به شرط آن که موارد احتیاطی زیر رعایت شوند:

1- از مواردي که باعث شکسته شدن آنها می شود جلوگیري کرد. (برودت-ورود اتفاقی مصالح سنگی یا مواد شیمیایی یا مخلوط کردن دو امولسیون با بار ذره اي مخالف یکدیگر)

2- از انبار کردن امولسیون ها در دماي کمتر از 2+درجه سانتیگراد خودداري شود تا یخ نزند.

3- بهتر است که بشکه هاي حاوي امولسیون هاي قیر گاه به گاه غلتانده شده و سر و ته شوند تا قیر ته نشین نشود.

4- بهتر است قبل از مصرف بشکه ها غلتانده شوند تا حالت یکنواخت تري پیدا کنند.

 

 

بایدها و نباید های انتخاب قیر

در قیرگونی ساختمان و سرویس ها همواره باید موارد احتیاط رعایت شود. از آنجایی که هزینه قیرگونی در سال 1403 با توجه به انتخاب نوع قیر و گونی آن قابل محاسبه است، می توانیم این موارد را محاسبه کرده و سپس نوع قیر مصرفی را انتخاب کنیم.

اجرای قیمت قیرگونی در سال 1403 را به تیم های خبره بسپارید. اگر با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس بگیرید، به شما در انتخاب نوع عایق ساختمانی خود به خصوص قیرگونی کمک های بسیار زیادی می کنند. قیرگونی دارای شرایط خاص بسیار زیادی است که باید رعایت شود.

در ادامه به معرفی مواد قیرگونی خواهیم پرداخت. همان طور که از نام قیرگونی برآورد می شود، قیرگونی تشکیل شده از دو ماده اصلی قیر و گونی، در خصوص قیر که از تقطیر نفت خام در پالایشگاه ها و در درجات مختلف به دست می آیند، باید گفت که این قیر در قسمت های مختلف صنعتی قابل استفاده است. اما در قیرگونی ساختمان و سرویس ها باید قیر را حرارت دهیم تا رونده باشد و روی سطح به راحتی پخش گردد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در چیذر- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

 

 

انتخاب عالی

قیرگونی در سال 1403 همانند سال های گذشته به دو صورت یک لایه و دو لایه انجام می گردد. در حالت یک لایه ابتدا یک لایه قیر روی سطح ریخته و آن را کاملا صاف می کنیم. سپس یک لایه گونی درجه یک بدون تا خوردگی و سوراخ و پوسیدگی را روی قیر پهن کرده و در نهایت یک لایه دیگر قیر روی آن می ریزیم.

اما در قیرگونی دولایه پس از اجرای یک لایه قیر، یک لایه گونی و یک لایه مجدد قیر، روی این قیر دوباره گونی قرار داده . و سپس یک بار دیگر روی آن را قیر می ریزیم. در واقع دلیل نام گذاری یک لایه و دو لایه در تعداد لایه های گونی به کار رفته می باشد.

قیمت قیرگونی در سال 1403 تحت تاثیر قیمت قیر و گونی مصرفی است. که شما می توانید در تماس با تیم اجرایی معرفی شده درخواست خدمات مورد نظرتان را ثبت و از آنها قیمت را بخواهید.

 

مشخصات قیر

درجه نفوذ: آزمایش درجه نفوذ برای تعیین سختی قیر مورد استفاده قرار می گیرد. در این آزمایش از یك سوزن استاندارد تحت اثر بار 100 گرمی در مدت 5 ثانیه به داخل قیر در دمای ۲5 درجه نفوذ می کند. مقدار نفوذ برحسب دهم میلی متر درجه نفوذ نامیده م یشود. هر چه درجه نفوذ کم تر باشد قیر سخت تر است. در ایران فقط دو نوع قیر خالصبا درجه نفوذ 60 – 70 و 85 – 100 تولید می شود.

گرانروی : هر چه کندروانی قیر بیشتر باشد خواص جامد بیشتری از خود نشان می دهد. واضح است در دماهای بالاتر کندروانی کم تر است. این مشخصه قیر با دستگاه سی بولت فیورل و به روش کینماتیکی اندازه گیری می شود.

لیست قیمت قیر در سال 1403 تحت تاثیر این مشخصات قرار گرفته و متغییر است.

قیمت قیرگونی 1402
تغییرات قیمت قیرگونی 1403

آشنایی با گونی

گونی یک نوع نسج با الیاف کنفی است که عموما وارداتی است. گونی ها انواع مختلفی دارند. و بستگی به نوع بافت و نسج آنها قیمت های متغییری نیز دارند. گونی ها اگر بی کیفیت باشند در کیفیت قیرگونی نیز تاثیرگذارند. گونی های پاره و دارای نسوج باز شده از هم به درد قیرگونی نمی خورند. قیرگونی را می توان در مواد و اجرای خوب آن خلاصه کرد.

به هر صورت استفاده از گونی مناسب در هزینه قیرگونی در سال 1403 موثر بوده و هم چنین موجب کیفیت آن نیز می شود. ما توصیه می کنیم از گونی های با کیفیت استفاده کنید.

در اصل برای اجرای قیرگونی در سال 1403 باید توجه داشت که اگر عایق کاری ساختمان شما در سطح وسیع و گسترده ای صورت می گیرد. باید از مواد درجه یک استفاده گردد. اما اگر در سطح کمی صورت می گیرد، باید به نوع مواد دقت شود. اجرای قیرگونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

4.9/5 - (30 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!