شرکت پردیسان با سابقه بالایی که در زمینه عایق کاری در مناطق مختلف تهران از جمله ایزوگام در پاسداران دارد، خدمات متنوعی را ارائه می‌ دهد. با توجه به روند سریع ساخت و ساز در این منطقه، کمپانی ما نمایندگی خود را تاسیس کرده است. این مجموعه موفق به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام در پاسداران آماده عرضه انواع ایزوگام های درجه یک از برند های مشهور برای شما همشهریان عزیز می باشد. مطمئن باشید که این ایزوگام ها به صورت اصل و با قیمت کارخانه، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان به شما عرضه می شوند. اهالی محترم منطقه پاسداران می توانند با مراجعه به نمایندگی های مختلف این مجموعه، قبل از خرید محصول مورد نظر خود، از مشاوره تخصصی کارشناسانی مجرب به صورت رایگان بهره مند شوند و بهترین انتخاب را برای ساختمان خود داشته باشید. علاوه بر این، نصب و ترمیم تخصصی ایزوگام نیز به صورت تضمینی توسط نصابان حرفه ای این کمپانی انجام می گیرد.


ایزوگام در پاسداران به عنوان یک راه حل مناسب برای سقف ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. با توجه به قابلیت عایق حرارتی، صوتی و رططوبتی این نوع سقف، هزینه‌های گرمایش و سرمایش در فصول مختلف را کاهش می‌دهد و همچنین باعث کاهش صدای خارجی و داخلی در ساختمان می‌شود. به طور کلی، ایزوگام به عنوان یک راه حل مناسب برای سقف ساختمان‌های مسکونی و تجاری در مناطق مختلف شهر، از جمله پاسداران، استفاده می‌شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تهرانسر-09128592911

ایزوگام در پاسداران-09128592911

اجرا و نصب ایزوگام در محله پاسداران – گلستان – گیلان غربی – گیلان شرقی – پایدار – موسوی و سایر محله های این منطقه را گروه ایزوگام کاری گردیسان با سایقه کاری بالا را انجام میدهد. شما عزیزان جهت مشاوره و بازدید از محل مورد نظر با ما تماس بگیرید. با انواع ایزوگام های دلیجان و شرق را برای سرویس های بهداشتی – پشت بام – دیوار ها و با قیمت مناسب انجام میدهیم.

ایزوگام در پاسداران نوعی پوشش سقف است. این پوشش از جنس پلی‌استایرن ساخته شده و به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی بالای خود، در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پوشش سقف با توجه به وزن سبک خود، مناسب برای استفاده در ساختمان‌های بلند مانند آپارتمان‌ها، ادارات و فضاهای تجاری است. همچنین، این نوع سقف به دلیل عدم جذب رطوبت و ضد آب بودن، در مناطق با آب و هوای مرطوب نیز کاربرد دارد.

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان در منطقه پاسداران تهران که یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران به شمار می‌رود. انواع خدمات خود را با تعرفه مناسب در اختیار همشهریان عزیز در منطقه ۴ تهران قرار می دهد. شما همشهریان می توانید با تماس به شماره تلفن‌های شرکت پردیسان درباره هزینه نصب و قیمت انواع ایزوگام مطلع شوید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در 16 آذر | 09128592911

09128592911 و 09388274213

قیمت های باورنکردنی ایزوگام

به محض اینکه متوجه خرابی ایزوگام و عایق رطوبتی ساختمان خشک شدید. بهتر است که این مسئله را به شرکت پردیسان اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به ترمیم ایزوگام در پاسداران شما اقدامات لازم را به عمل آورند. زیرا در هنگام بارندگی ممکن است که نم و رطوبت وارد ایزوگام شود. به هر دلیلی نشتی به وجود آید هر نوع ایزوگام با برندهای مختلف و استاندارد بالا بعد از مدت زمان زیادی  نیز کارایی اصلی خود را در طول چند سال از دست می‌دهند.

بهتر است برای بازسازی و نوسازی ایزوگام با شرکت پردیسان در ارتباط باشید. وسایلی که ایزوگام کاران ما همیشه با خود همراه دارند، از وسایل با کیفیت و استاندارد بالا می باشد. از مهمترین وسایل یک ایزوگام کار عموما مشعل ایزوگام کار است. که به شکل تک شعله و یا چند شعله ممکن است نام آن را شنیده باشید. استفاده از خمیر سبک و دانه های لاستیکی برای افراد می‌توانندحفاظت خوبی را به وجود آورد.

همچنین سازگاری با محیط زیست مقاومت بیشتری را نشان می دهد. شما می توانید آن را در بافت‌های ایزوگام نیز مشاهده کنید.

عموما ایزوگام  به دلیل استقامت خوبی که دارد. همیشه لایه‌های خود را با زیرسازی عمیق درست میکند.

ایزوگام در پاسداران-09128592911

5/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *