ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام یک نوع پوشش و عایق حفاظتی سقف در بازار است. که از جنس پلی‌استایرن ساخته شده و به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی بالا، در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پوشش سقف به دلیل وزن سبک، نصب آسان و همچنین قابلیت شستشو، بسیار محبوب است.

ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام

در فردیس نیز این نوع پوشش سقف بسیار رایج است. و در بسیاری از ساختمان‌های مسکونی و تجاری به کار گرفته می‌شود. با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، این نوع سقف به عنوان یک عایق حرارتی بسیار کارآمد عمل می‌کند. هم چنین باعث کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش در فصول مختلف سال می‌شود. 

علاوه بر خصوصیات عایق حرارتی، این نوع پوشش سقف دارای خصوصیات عایق صوتی بالایی نیز است. این خصوصیت باعث کاهش نویز و صداهای محیطی در داخل ساختمان می‌شود و برای راحتی ساکنین بسیار مهم است. لذا ساکنین کرج بسیار مشتاق هستند از ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام استفاده کنند.

در کل، ایزوگام یک نوع سقف بازار کارآمد و عملکرد بالایی دارد که در فردیس نیز به دلیل خصوصیات عایق حرارتی و صوتی بالا، بسیار رایج است. همچنین، این نوع سقف به دلیل وزن سبک، قابل نصب آسان و همچنین قابل شستشو، بسیار محبوب است.

پرسنل ما در منطقه فردیس کرج با تمامی قوا خود را به کار گرفته تا کلیه خدمات ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام در فردیس را با بهترین کیفیت کاری انجام دهد.

جهت مشاوره درباره نصب ایزوگام دلیجان ، قیمت روز ایزوگام ، هزینه نصب ایزوگام ، فروش انواع ایزوگام های دلیجان در فردیس ، مناطق دیگر کرج اعم از ملارد ، اندیشه ، فاز یک ، فاز دو ، اندیشه فاز سه ، فاز چهار و فاز پنج اندیشه باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت و درختی توسط اعوامل شرکت پردیسان در کم ترین زمان ممکن انجام می دهد.

این مطلب را بخوانید :  اجرای ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در دهقان ویلا

 

کلیه خدمات نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام در فردیس کرج و سایر مناطق با ضمانت اجرای ۱۰ ساله به مشتریان تحویل داده میشود.

جهت هماهنگی برای دریافت خدمات با شرکت پردیسان به شماره گیری سریع که در انتهای سایت نوشته شده تماس بگیرید و یا با شماره 09128592911 و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ با ما در ارتباط باشید. ما به شما بهترین کیفیت را در زمینه ی ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام ارائه می کنیم.

نوع های ایزوگام‌  بر حسب مدل مواد درست شده آن ها

ایزوگام‌ها را بر حسب مدل مواد درست شده  آن ها به دو مدل جدا می گردند، که شما را در شناخت آنها یاری می کنیم.

۱- ایزوگام‌های پلیمری

در این مدل از ایزوگام‌ها حدود شصت تا هفتاد درصد از قیر بکار برده می شود. برای مثال مواد دیگری که در این مدل ایزوگام بکار برده می شوند می شود. به پلی استر ، لایه ی آلومینیوم و تیشو توجه نمود. ترکیب همگی این مواد با هم توانایی دارند لایه ای با استحکام به وجود بیاورند. از نفوذ هر نوع مواد نفتی و آب پیشگیری به عمل می آورد.

۲- ایزوگام‌های دمیده

ماده ی مهم برای درست کردن این مدل از ایزوگام‌ها قیر می باشد. این مدل ایزوگام‌ها از دمیدن هوا به یک نفت خام  یا نفت کوره ای تبدیل می گردند، به همین علت این مدل از ایزوگام‌ها را ایزوگام‌های دمیده می نامند. این مدل از ایزوگام در برابر ایزوگام‌های پلیمری از توانایی و عمر کمی دارا می باشند، که سبب می گردد حاوی ضریب نفوذ بالایی باشند و قوی بودن کم نسبت به  آب و مواد نفتی دارا باشند. از این مدل ایزوگام‌ها زیاد در اندودکاری ، باتری موتور و درست کردن ورق‌های پوشش بام بکار می برند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در مطهری | 09128592911

نوع های ایزوگام‌ بر حسب لایه‌های 

ایزوگام‌ها را بر حسب لایه‌های استفاده شده در آن ها نیز به چند بخش جداسازی می کنند. در زیر چند مورد را برایتان بیان می کنیم:

۱- ایزوگام تک لایه

این مدل از ایزوگام‌ها از پلی استر درست شده اند، که کلفتی کم و منعطف پذیری  زیادی را دارا می باشند. این ایزوگام اکثر در مورد های درونی استفاده می گردد.

۲- ایزوگام دو لایه

در درست کردن این مدل از ایزوگام افزون بر مواد استفاده شده  در ایزوگام تک لایه از تیشو نیز بکار برده می شود. همین علل سبب ضخامت و مستحکم بودن زیاد ایزوگام می گردد. از این ایزوگام در مورد هایی که لازم به مستحکم بودن بالایی می باشد  بکار برده می شود.

فروش انواع ایزوگام در فردیس کرج و سایر مناطق کرج:

 بام گستر کد ۱۱۷

ایزوگام پشم شیشه ایران

 جنت دلیجان

 ستاره طلایی

مروارید دلیجان

 سپهر گستر دلیجان

نمایندگی های ایزوگام دلیجان و ایزوگام در فردیس-نصب ایزوگام-قیمت و هزینه ایزوگام فردیس. با بیش از سه دهه خدمات ارزنده در خدمت گزاری برای عموم مردم میباشد.

5/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *