شرکت ایزوگام پردیسان پیمانکاری ایزوگام و عایق کاری کارفرما ها را از صفر تا صد بر عهده میگیرد، و با کار عایق کاری مناسب سازه های خود را در برابر نم و رطوبت محافظ میکنند.

ایزوگام پردیسان در انتخاب ایزوگام های مورد استفاده خود با نهایت دقت و کارشناسی شده،ایزوگام در جه یک را انتخاب و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

شرکت پردیسان عایق کاری:

سرویس ها

پشت بام

پی های ساختمانی

دیواره ها

استخر ها

پل ها و …

را با با اکیپ های که داری مهارت فنی حرفه ای هستن و در نصب و اجرای ایزوگام تجربه کافی را دارند مورد استفاده قرار میدهند.

پیمانکاری ایزوگام شرکت پردیسان از سال ۱۳۷۰ در حوزه عایق کاری فعالیت های زیادی را انجام داده و این قدرت و توانایی و با تجربه که در این سالها به دست آورده است،میتوان به جدیت گفت که یکی از مهم ترین شرکت ها در عایق کاری میباشد.

این مطلب را بخوانید :  درز گیری ایزوگام | 09128592911

نصب و فروش انواع ایزوگام با قیمت بسیار مناسب و هزینه اجرای مناسب در کلیه مناطق تهران و کرج ، و حومه را برعهده میگرد ، و قبل از اجرای هرگونه عایق کاری با مشاهده دقیق کارشناسان نقطه های مشکل ساز و جاهای که نم میدهند را شناسایی میکنم و در موارد ضروری به آن قسمت از دولایه ایزوگام یا در صورت داشتن مشکل زیاد ابتدا،قیرگونی کرده و سپس بر روی آن دولایه ایزوگام نصب خواهد شد.

وزن تقریبی ایزوگام ۴۲ کلیو گرم و به قطر ۴ میل میباشد، در برخی از موارد پرسیدی میشود که آیا نصب ایزوگام بر روی پشت بام وزن ساختمان را چقدر زیاد و اضافه میکنند و در آینده ایا مشکلی پیش خواهد آمد یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که ، وزن هر متر مربع ایزوگام که در سطح نصب میشود معادل ۴ کلیو گرم میباشد،و این وزن در سنگین شدن پشت بام معادل صفر می باشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کیانشهر شمالی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

پیمانکاری شرکت پردیسان کلیه خدمات ایزوگام و عایق کاری را در سطح تهران و کرج ارایه میکند.

جهت مشاوره و بازدید با شماره 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید.

4.6/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *