قیمت آسفالت در سال 1403 دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. این تغییرات باعث شده که مقاله زیر را تهیه و بارگزاری نماییم. 

قیمت آسفالت در سال ۱۴۰۳

همانطور که میدانیم آسفالت در کارخانه آسفالت تهیه می شود و با توجه به نوع آن اینکه آسفالت گرم باشد سا سرد، توپکا، دوبینه و یا بیندر باشد و اینکه در کجا و در چه ضخامتی باشد داری قیمت متفاوتی است. علاوه بر این ها قیمت آسفالت در سال 1403 با توجه به افزایش صعودی قیمت دلار افزایش خواهد یافت. زیرا قیمت دلار بر این فراورده، هزینه تمام شده کارخانه و هزینه های دستمزد و تعمیر ماشین آلات تاثیر بسیاری دارد. اگر قصد آسفالتکاری دارید بهتر است سریع تر برای آن اقدام کنید. البته در مجموعه ما شرایط پرداخت اقساطی و چکی آسفالتکاری فراهم است. توجه داشته باشید که قیمت آسفالت توسط کارخانه آسفالت تعیین می شود و هزینه آسفالتکاری با آسفالت متفاوت است. هزینه آسفالتکاری با توجه به نوع آسفالت، متراژ و ضخامت آن متفاوت است.

قیمت آسفالت در سال ۱۴۰۳

آغاز سال نو و آسفالت در سال 1403

در آستانه ی ورود به سال جدید هستیم و یکی از مسائلی که خیلی فکر ارگان ها و سازمان ها را به خود مشغول می کند. آسفالت در سال 1403 است. با توجه به این که آسفالت از ترکیبات قیر و مصالح شن و ماسه تهیه می شود. قیمت آسفالت در سال 1403 ممکن است دچار تحولات قیمتی گردد. در این مقاله می خواهیم این تغییر و تحولات قیمتی را شرح دهیم.

 

اصولا تهیه لیست قیمت از هر نوع محصولی کار ساده ای نیست. و نیازمند رای زنی و ارتباط با مراکز معتبر قیمت دهی را دارد. اگر می خواهید لیست قیمت آسفالت در سال 1403 را در دست داشته باشید. تا بتوانید برای پروژه های آسفالت کاری و راه سازی سازمان خود برنامه ریزی درستی داشته باشید. و هزینه  آسفالت کاری در سال 1403 را محاسبه کنید. کافی است با کارشناسان حوزه ی آسفالت و آسفالت کاری ارتباط برقرار کنید. و از آنها در خصوص انواع آسفالت هایی که می توان تهیه کرد با آن ها مشورت کنید.

 

انواع مختلف قیمت آسفالت در سال 1403 و کاربردهای آنها

آسفالت انواع مختلفی دارد و آسفالت کوچه و خیابان در سال 1403 دارای انواع خاصی است. از انواع مرسوم آسفالت می توان به آسفالت های سرد که قابلیت تهیه و مخلوط شدن در محل را دارند. آسفالت های گرم که باید در کارخانه و با حرارت بالا تهیه شوند و آسفالت حفاظتی که برای محاظت از راه ها به کار می رود، اشاره کرد.

نوع دیگری از آسفالت که امروزه هدف تحقیقات و پژوهش های زیادی قرار گرفته و تحقیقات علمی نشان داده است. که این نوع آسفالت سهم بالایی در کاهش تصادفات جاده ای دارد. آسفالت های رنگی است. در خصوص این نوع آسفالت در سال 1403 نیز تحقیقات بیشتری انجام خواهد شد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام امید گستر دلیجان | 09128592911

آسفالت کاری معابر و خیابان ها نقش مهمی در کاهش ترافیک و تصادفات دارد به همین خاطر است که آسفالت کاری در سال 1403 از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده. و بایستی هزینه های آن را درست برآورد کرد. در ادامه می خواهیم با برآورد هزینه آسفالت کاری در سال 1403 این مقاله را ادامه دهیم.

 

آسفالت در سال 1403 و مواد تشکیل دهنده اش

قیر، مواد مشکی یا قهوه ای نفت مانند که دارای قوام متغیر از مایع چسبناک به جامد شیشه ای است. این ماده به عنوان بقایای حاصل از تقطیر نفت یا از رسوبات طبیعی بدست می آید. قیر از ترکیبات هیدروژن و کربن با نسبت جزئی نیتروژن ، گوگرد و اکسیژن تشکیل شده است. قیر طبیعی ، که تصور می شود. در مراحل اولیه تجزیه ذخایر آلی دریایی به نفت تشکیل شده باشد. به طور مشخص حاوی مواد معدنی است. در حالی که قیر باقیمانده نفت چنین نیست.

آسفالت مخلوطی از سنگ مصنوعی ، رسیور و پرکننده است. که برای ساخت و نگهداری انواع جاده ها ، پارکینگ ها و همچنین زمین های  بازی و ورزش مورد استفاده قرار می گیرد. در این راستا تهیه قیمت روز آسفالت در سال 1403 به موارد مختلفی بستگی دارد.

سنگدانه هایی که برای مخلوط های آسفالت استفاده می شوند. سنگ ، شن ، ماسه یا سرباره خرد شونده هستند. به منظور اتصال سنگدانه ها به یک مخلوط منسجم از یک چسب استفاده می شود. معمولاً از قیر به عنوان چسب استفاده می شود. اگر می خواهید لیست قیمت آسفالت در سال 1403 را بدست آورید. کافی است با مشاوران و فروشندگان اصلی در تماس باشید.

 

آسفالت و کاربردها

یک روسازی آسفالت به طور متوسط ​​از ساختار جاده ای بالاتر از سطح سازند تشکیل شده است. که شامل مواد غیرقابل اتصال و قیر است. این به روسازی امکان توزیع بارهای ترافیکی را قبل از رسیدن به سطح سازه می دهد. به طور معمول ، پیاده روها از لایه های مختلف ساخته می شوند. ما به شما افراد مطمئنی را معرفی می کنیم که قیمت آسفالت در سال 1403را به قیمت درب کارخانه ارائه می کنند.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات در خصوص آسفالت و قیمت های خرید و فروش آن کافی است. با شماره تلفن های 09128592911 و  09388274213 تماس گرفته و اطلاعات کامل تری را از آنها بخواهید.

 

تاریخچه ی پیدایش آسفالت

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه ی استفاده از آسفالت بگوییم. بد نیست نگاهی به تاریخ 3 هزار سال پیش از میلاد انداخته و به دنبال رد پایی از این محصول خوب و کارا در آن زمان باشیم.

استفاده از آسفالت بسیار قدیمی است و قدمت آن به عنوان ایستگاه آب بین دیوارهای آجری مخزنی در ) حدود هزاره 3 قبل از میلاد) در پاکستان است. در خاورمیانه به طور گسترده ای برای آسفالت جاده ها و آب بندی کارخانه های آب استفاده می شد که امروزه از کاربردهای مهمی است.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت درشهرک ولیعصر-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

 

آسفالت در کجا یافت می شود؟

دریاچه پیچ در جزیره ترینیداد اولین منبع بزرگ تجاری بود. اما از آنجا که نفت به منبع اصلی تبدیل شد. از اهمیت منابع طبیعی کاسته شد. گیلسونیت ، وورزیلیت ، و آسفالتهای وریدی مشابه در لعابهای مقاوم در برابر حرارت کاربردهای خاصی دارند. آنها سخت هستند و مانند ذغال سنگ استخراج می شوند. آسفالت نفت در تمام سازگاری ها از روغن های سبک جاده گرفته تا انواع صنعتی سنگین و دارای ویسکوزیته بالا تولید می شود.

آسفالت هنگام گرم شدن نرم می شود و در شرایط خاص خاصیت ارتجاعی دارد. خصوصیات مکانیکی آسفالت از اهمیت کمی برخوردار است مگر اینکه از آن به عنوان چسب یا چسب استفاده شود. کاربرد اصلی آسفالت در سطح جاده است که ممکن است به روش های مختلفی انجام شود. تیمارهای “لایه گرد و غبار” روغن سبک ممکن است با تکرار تشکیل سطح سخت شود. یا یک سنگدانه دانه ای به یک روکش آسفالت اضافه شود. یا مواد خاک از سطح جاده خود با آسفالت مخلوط شود.

 

قیمت آسفالت 1402
قیمت آسفالت 1403 چقدر است؟

کاربردهای دیگر آسفالت

همچنین آسفالت کابردهای فراوان دیگری نیز دارد. که در محوطه سازی شهرک ها و شهر های جدید التاسیس سهم مهمی را دارد. آسفالت کاری از مشاغل بسیار سخت به حساب آمده و بسیار کار تخصصی می باشد. البته این صنعت در سال 1403 دچار تغییر و تحولات شگرفی خواهد شد. و شما می توانید از این تغییرات مطلع شوید.

از آنجایی که فرآیند تولید آسفالت بسیار پیچیده و دارای تخصص های دقیقی می باشد. و همچنین در این فرآیند انتخاب نوع سنگدانه ها و نوع قیر مصرفی بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. بنا بر این برای اجرای آسفالت کوچه و خیابان در سال 1403 توجه به این نکات بسیار مهم بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

آسفالت کاری نوین

در اینجا باید اشاره کرد که اگر از همین حالا می خواهید برای آسفالت کاری و تهیه آسفالت  وارد عمل شوید. و بودجه های خود را تقسیم بندی کنید، کافی است ابتدا یک لیست قیمت آسفالت در سال 1403 را تهیه کرده و سپس با توجه به نوع منطقه و محدوده ای که می خواهید آسفالت کاری در آن محدوده اجرا شود. کافی است میزان آسفالت مصرفی و نوع آسفالت مصرفی خود را مشخص نموده و در این لیست قیمت ها را چک کنید.

پس از این مرحله نوبت به تهیه یک گروه متخصص و کارآمد برای اجرای آسفالت کاری می باشد. در این راستا کافی است که با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس گرفته و در خواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شده و برای پروژه ی شما برنامه ریزی شود.

5/5 - (53 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *