اگر چه شرایط آب و هوایی حاکی از خشکسالی و پیش رو داشتن سالی کم باران است. اما یک نکته را همیشه باید در نظر داشت. به قول معروف علاج واقعه را پیش از وقوع باید اندیشید. اجرای عایق کاری و نصب ایزوگام یا سایر عایق های رطوبتی از این نوع کارهاست. اگر به دنبال یافتن هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان) هستید با ما همراه شوید. 

ما تجربه ی سال ها عایق کاری و نصب ایزوگام خود را در اختیار شما قرار می دهیم. شرکت پردیسان این روزها به خوبی می داند که اوضاع اقتصادی مساعد نیست. لذا با تمامی مشتریان خود در زمینه نصب ایزوگام همراهی می کند. قیمت های باورنکردنی و تضمین کیفیت این همراهی را ثابت کرده است. 

هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان) چقدر است؟

در مورد نصب ایزوگام باید بگوییم که این نوع عایق نصب ساده تری نسبت به قیرگونی دارد. ایزوگام اصولا در انواع مختلفی یافت می شود. از جمله ایزوگام های دمیده و پلیمری یکی از انواع این ایزوگام ها هستند. هم چنین ایزوگام ها می توانند بهترین عایق رطوبتی برای ساختمان شما باشند. به این منظور می توانید با شرکت پردیسان تماس بگیرید. 

تمامی کارشناسان ما شما را در زمینه ی انتخاب ایزوگام راهنمایی می کنند. هم چنین اگر سوالی در خصوص هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان) دارید. کارشناسان ما پاسخ گو خواهند بود. پس همین امروز اقدام نمایید و با ما تماس بگیرید. 

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت در گرمدره

شرکت پردیسان در نصب ایزوگام اکیپ های اجرای با تجربه و داری مهارت از فنی حرفه ای ها میباشد. که نصب عایق ها موفق تر برای شما عزیزان انجام میگیرد.

فروش و نصب ایزوگام در تمامی محله های شهر قدس از جمله سی متری ، میدان امام حسین ، مصلی ، بلوار کلهر ، ۴۵ متری ، شهرک فرزان ، شهرک فرشته ، شهرک ابریشم ، چمن ، بهاران و سایر محله ها انجام خدمت به مردم شریف می رساند. ترمیم و لکه گیری ایزوگام با قیر و ایزوگام و اجرای آسفالت را شهرک پردیسان در اسراع وقت انجام می‌دهد.

در ادمه قصد داریم هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان) را به شما بازگو کنیم.

قیمت اجرای ایزوگام در بهار ۹۹ به شکل زیر میباشد:

قیمت نصب ایزوگام برای هر متر مربع به صورت دست مزد ، بالای ۵۰ متر، متری ۵۰۰۰ تومان میباشد.

برای اجرای ایزوگام کمتر از ۵۰ متر،برای هر متر مربع ۷۰۰۰ تومان میباشد.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام هزینه دست مزد، ۲۰۰۰۰۰ تومان

هزینه عایق کاری سرویس ها بهداشتی ، ۲۵۰۰۰۰ تومان میباشد.

قیمت های بالا فقط به صورت دستمزدی میباشد و قیمت ایزوگام را لحاظ نشده است . و هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان) میباشد. خدمات ایزوگام در تمامی مناطق تهران و کرج انجام میشود. و همه اجرای عایق کاری ها با ضمانت ده ساله انجام میشود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در لشگر غربی | 09128592911

هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان)

نصب ایزوگام در شهر قدس

نصب ایزوگام در شهرقدس با نمایندگی رسمی ایزوگام به صورت گسترده در ، قلعه حسن خان ، وردآورد ، اندیشه ، شهریار ، باغستان ، میباشد. و در این مناطق کلیه خدمات ایزوگام به همشهریان عزیز انجام میگرد.

ایزوگام های مورد استفاده شرکت پردیسان داری کیفیت و مرغوبیت بالا میباشد. و با قیمت مناسب به هم همشهریان عزیز ارایه میشود.

شرکت پردیسان همچنین در کنار ارایه خدمات ایزوگام، اجرای آسفالت کاری و قیر گونی را انجام میدهد.

بخوانید » ایزوگام در تهران

اجرای قیرگونی تک لایه و دولایه و انجام زیر سازی در شهر قدس با مصالح و گونی درجه یک با تست ۴۸ ساعته و تحویل به مشتری

اجرای آسفالت کاری با ماشین الات سبک و سنگین در شهر قدس (قلعه حسن خان) و به صورت دستی با قیمت اسفالت مناسب و اجرای دقیق و با کیفیت

خدمات شرکت پردیسان اجرای آسفالت قیرگونی و ایزوگام میباشد و همه خدمات با عقد قرار داد رسمی انجام میشود.

بخوانید : ایزوگام در کرج

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تماس

09128592911

09388274213

4.7/5 - (50 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *