نصب ایزوگام خدمات ایزوگام کاری با افراد توانا که در عایق کاری در اختیار داریم خدمات نصب و عایق کاری محل مورد نظر مشتریان را به صورت کامل و اصولی و حرفه ای انجام میدهیم.

اجرای ایزوگام یکی از مهمترین کارها در عایق کاری می باشد به همین منظور باید افرادی که تخصص لازم را دارد استفاده کنیم برای اجرای ایزوگام موفق تر باید به نکاتی توجه داشت و همه مراحل اجرا ایزوگام را به صورت کاملا دقیق رعایت کرده تا اجرای ایزوگام مناسبی داشته باشیم.

در ادامه کار هایی که قبل از نصب و اجرای ایزوگام را رعایت کنیم را به شما شرح می‌دهیم:

۱-تمیز کردن سطح محل عایق کاری: یکی از مهمترین کارهایی که قبل از اجرای ایزوگام باید کرد، تمیز کردن پشت بام و سایر قسمت ها می باشد. اگر به هر طریقی که سطح زیری ایزوگام کثیف باشد ایزوگام چسبندگی لازم را نخواهد داشت و این باعث می‌شود تا عایق کاری مناسبی صورت نگیرد.

۲- جمع کردن اشیا ها در سطح محل عایق کاری: همه وسایل های سطح پشت‌بام اعم از کولرها و آنتن های تلویزیونی را جمع‌آوری کرده و در گوشه‌ای گذاشته شود، با توجه به اینکه احتمالاً زیر کولرها خاک زیاد داشته باشد زیر کولر را تمیز کرده و شستشو شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه6 - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

۳- زیرساز محل عایق کاری: برای اینکه اجرای ایزوگام به خوبی اجرا شود باید سطح محل مورد نظر زیرسازی شده باشد و قسمت ها که ترک یا پستی بلندی دارد آن قسمت ها باید پر و صاف شود و لازم به ذکر است که در سطح محل عایق کاری نیز نباید چیزی تیزی باشد و قبل از اجرای ایزوگام باید همه این مشکل ها رو رفع کنیم.

۴- تهیه ایزوگام درجه یک: با توجه به وجود مارک های ایزوگام متعدد در سطح بازار ابتدا کارفرما با کارشناس های مخصوص ایزوگام مشاوره های لازم را گرفته باشد و ایزوگام با کیفیت خریداری شود.

۵- اکیپ های اجرای ایزوگام: یکی از مهمترین مرحله عایق کاری انتخاب نصاب های حرفه‌ای و کاربلد می‌باشد و به همین منظور تاکید می‌شود از کارفرماها از نمایندگی های که نصابان حرفه ای دارد مورد استفاده قرار دهند. اگر از نصابان اموزش دیده استفاده نشود، عایق کاری مناسبی صورت نمی‌گیرد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تولید دارو | 09128592911

۶_استفاده از قیر: برای نصب ایزوگام بهتر توصیه می‌شود یک لایه قیر در زیر کار استفاده شود و تمام درز های که در پشت بام وجود دارد را به خوبی پر کند و نصب ایزوگام بهتری صورت میگیرد.

با توجه به رعایت کردن نکات بالا نصب ایزوگام را شروع می‌کنیم و ابتدا رول های ایزوگام را از قسمت تخلیه آب(ناودان) ایزوگام را پهن می کنیم به اندازه میکنیم و سپس با حرارت مناسب اقدام به نصب ایزوگام می‌کنیم در حین اجرای نصب ایزوگام باید با حرارت مناسب اقدام به نصب ایزوگام میکنیم.و در حین اجرای ایزوگام باید بندکشی مناسبی نیز صورت گیرد و همه بند های ایزوگام به هم جوش بخورند. تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام با اکیپ های مجرب و آموزش دیده در سطح تهران و کرج را به عهده می گیریم و تمام خدمات ایزوگام با ضمانت و بیمه نام انجام میگیرد. جهت مشاوره و بازدید با ما در تماس باشید

3.3/5 - (3 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!