سیمان، بتن، آهن، موزائیک، حلب و هر نوع سقف دیگری بالای سرتان باشد. باید نسبت به ایمن سازی آن در برابر نفوذ آب و رطوبت اقدام نمایید. اگر چه سیمان سقف محکم و مطمئنی است. اما اگر یک بلوک سیمانی را زیر شیرآبی که چکه می کند قرار دهیم. بعد از مدتی همان قطره قطره های ناچیز موجب ایجاد سوراخ در بلوک می شود. نصب ایزوگام روی سطوح مختلف موضوع این مقاله است.

 

نصب ایزوگام روی سطوح مختلف چگونه؟

یکی از سوالات مهم و متداول مشتریان و متقاضیان ایزوگام این است. نصب ایزوگام چگونه انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید بپرسیم که ایزوگام روی چه سطحی قرار است اجرا شود. نصب ایزوگام روی سطوح مختلف بسیار متفاوت است. حتی مصالح به کار رفته در آن نیز تفاوت دارد.

به روزترین محصول جدید در بازار کفپوش کفپوش عایق رطوبتی است. ما اینجا هستیم تا بهترین گزینه های کفپوش عایق رطوبتی موجود در بازار را به شما نشان دهیم. اکنون می توانید در هر اتاق خانه به آن جلوه چوبی و باشکوهی دست پیدا کنید. آماده شوید تا با سر به دنیای کفپوش عایق رطوبتی بروید. اگر پشت بام با پوشش موزائیک دارید. در خصوص نصب ایزوگام روی موزائیک نیز اطلاعات کاملی به دست آورید.

آیا تا به حال فرشی مخمل خواب دار و پرزرق و برق داشته اید. که به نظر می رسد هر آنچه که روی آن ریخته یا ریخته می شود را جذب کند؟ یا تاب خوردگی ناخوشایندی را که هنگام قرار گرفتن در معرض آب برای چوب یا ورقه ورقه اتفاق می افتد ، مشاهده کرده اید؟ اگر چنین است ابتدا پشت بام خود را بررسی کنید. شاید با خود بگویید که عایق دارد. اما در خصوص نصب ایزوگام روی سطوح مختلف باید آگاهانه تر عمل کنید.

برای حمام ، آشپزخانه ، حیوانات خانگی و بچه ها … باید راه حل بهتری وجود داشته باشد ، درست است؟ به هر صورت هر فضایی، حتما کف پوش متفاوتی دارد. نصب ایزوگام روی حلب برای سقف هایی است که به صورت شیروانی هستند.

اما به نظر شما می توان در مورد نصب ایزوگام روی قیرگونی نیز نظری ارائه کرد؟ شاید با بررسی های بیشتر بتوان به راه کار مناسبی در این خصوص دست یافت.

 

امکان نصب ایزوگام روی سطوح مختلف

به هر ریختگی بزرگی که ممکن است در خانه شما رخ داده فکر کنید. فرض کنید پای تلویزیون نشسته اید. که ناگهان بخشی از گچ های سقف سقوط می کند. با خود می گویید که پشت بام ایزوگام دارد. اما این یعنی برای نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی باید به سرعت اقدام کنید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در غیوری -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

مانند آن دفعه ای که کودک شما گالن شیر باز را ریخت و به همه جا ریخت. یا وقتی حیوان خانگی دوست داشتنی شما گوشه کنار تلویزیون را با علف های حیاط خانه اشتباه گرفت. این زمانی است که کفپوش عایق رطوبتی به کمک شما می آید. در این صورت باید برای آگاهی از نصب ایزوگام روی سطوح مختلف با نصابان حرفه ای شرکت پردیسان تماس بگیرید.

کودکان ، حیوانات خانگی ، مهمانی ها و سایر سناریوهای ناشی از نشت می تواند یک کابوس باشد. با این وجود کفپوش عایق رطوبتی راه حلی است که می تواند به شما در آرامش خاطر کمک کند. راه حل های بهتر را می توانید از کارشناسان شرکت پردیسان بخواهید.

ایزوگام  تازه ترین محصول جدیدی است که طی سالهای گذشته وارد بازار عایق های رطوبتی شده است. ما می دانیم که شما چه فکر می کنید – WPC چیست؟” به غیر از Wow Pretty Cool ، دو معنای قانونی برای مخفف WPC وجود دارد. WPC  می تواند به معنی ترکیبی از پلاستیک چوب و همچنین هسته ضد آب باشد. مورد دوم به راحتی به خاطر سپرده می شود و برای مکالمه ما مهم است.

 

نصب ایزوگام روی سطوح مختلف

سایر عایق های رطوبتی چگونه هستند؟

به شخصه ، این یکی از گزینه های مورد علاقه کفپوش چوبی من است. این ظاهر چوبی غنی ، مورد پسند و گران قیمت را به شما می دهد. کفپوش های تخته وینیل WPC همه چیز را دارد – تصاویر با کیفیت بالا ، دوام فوق العاده، طیف وسیعی از رنگ ها، بافت های زیبا و حتی برخی از آنها دارای زیر لایه متصل هستند. نصب ایزوگام روی سطوح مختلف منوط به آشنایی با انواع مواد عایق کاری است.

شاید شما نگران این باشید که بچه ها شیر آب در حمام بریزند. از غرق لباسشویی سرازیر شود یا حیوانات خانگی شما از بیرون در آب ردیابی کنند. یا شاید فقط به جای کاشی کاری یا سیمان صیقل داده شده کف دستشویی و آشپزخانه خود کف ظریف بخواهید. در این صورت، کفپوش عایق رطوبتی می تواند مناسب شما باشد. به همین منظور آشنایی با نصب ایزوگام روی موزائیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کفپوش ضد آب یک راه عالی برای اطمینان از محافظت از کف شما در برابر نشت و نشت آب است. کف های مملو از آب می توانند خم شوند ، ترک بخورند، حباب بزنند و حتی کپک بزنند. این در نهایت کف شما را خراب می کند. خطرات احتمالی ایمنی را برای شما به وجود می آورد. بدون هیچ زحمتی در تعمیر کف و حتی پایه آن در زیر آن است. نصب ایزوگام روی سطوح مختلف هدف اصلی این اطلاعات است.

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت در سال 1403

کفپوش عایق رطوبتی دارای یک مانع اضافی است که از نفوذ رطوبت به داخل شکاف ها جلوگیری می کند. آن را برای حمام، آشپزخانه یا اتاق های گل و لای که در هنگام ورود به خانه کت و شلوارهای خیس و کت بارانی آویزان شده اند، مناسب می کند. نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی را می توان در دسته کمک کننده ها قرار داد.

 

لزوم استفاده از ایزوگام

این مانع به جای اینکه در آن خیس بخورد ، مانند کف معمولی آب را از بین می برد. در حالی که ما همچنان به شما توصیه می کنیم هر آبی را که به کف زمین می آید تمیز کنید. اما می توانید مطمئن باشید که کف شما آسیب نخواهد دید.  مسئله اصلی این است که نصب ایزوگام چگونه انجام می شود؟

کفپوش ضد آب معمولاً بیشتر از کف معمولی دوام می آورد ، زیرا احتمال پیر شدن آن از رطوبت کمتر است. حتی اگر نگران صدمه دیدن آب در دستشویی نباشید ، آب می تواند در کف شما نفوذ کند ، خواه از ریختن آن باشد یا از رطوبت دوش شما. هنگام دوش گرفتن و استحمام در وان ، پنجره را باز کرده و یا فن را روشن کنید روش خوبی است. روش بهتر نصب ایزوگام روی سطوح مختلف است.

بسیاری از کفپوش های ضد آب همچنین از شرایط شدید دیگر مانند گرمای مستقیم و سرمای شدید جلوگیری می کند. با نوسان دما ، کف کف منبسط می شود و منقبض می شود. استفاده از کفپوش هایی که بتوانند این موارد افراطی را کنترل کنند. نصب ایزوگام روی قیرگونی از جمله مواردی است که باید به آن توجه کافی کرد.

اگر حیوانات خانگی یا بچه دارید ، می توانید کمتر در مورد گل و آبی که ممکن است به شما وارد شود نگران باشید و آن را برای اتاق های گلی یا حتی راهروها مناسب کنید. این کفپوش مقاوم و ضد آب شما را از پا در نخواهد آورد. شرکت پردیسان در خصوص نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند.

به این مقاله امتیاز بدهید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!