شرکت پردیسان بیست سال سابقه در زمینه ی عایق کاری و آب بندی ساختمان ها را دارد. این شرکت مفتخر است که اعلام کند تا کنون عایق کاری را با انواع مواد و مصالح و در جاهای مختلف انجام داده است. نصب ایزوگام روی ایرانیت از جمله تخصص های این شرکت به نام و خوش سابقه می باشد.

 

نصب ایزوگام روی ایرانیت ضروری است

برخی گمان می کنند که نصب ایزوگام روی ایرانیت بیهوده است. در واقع به خاطر پلاستیک بودن ایرانیت، فکر می کنند که این عایق است. اما ضرورت نصب بسیار احساس می شود. در ادامه به بررسی این ضرورت خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما در این خصوص تکمیل شود.

از فیلم های عایق برای محافظت از ساختار ساختمان در برابر عوامل نامساعد جوی مانند برف ، باران و تشکیل تراکم استفاده می شود. فیلم های ضد آب را می توان در دو زیر گروه طبقه بندی کرد: فیلم های عایق ساده و فیلم های عایق کاری با لایه ضد چگالش – اصطلاحاً فیلم های ضد میعانات. که برای ایزوگام روی ایرانیت باید از قبل بررسی های لازم را انجام داده و اجرا کرد.

فیلم های عایق ساده معمولاً فیلمهای پلی اتیلن تقویت شده ای هستند. که روی سقف های غیر عایق، در اتاق زیر شیروانی و سوله های دارای تهویه مناسب قرار می گیرند. این نوع از مواد برای نصب ایزوگام روی ایرانیت نیز به کار می روند. وظیفه اصلی آنها جمع آوری آب قطره ای از سقف و هدایت آن به خارج از ساختمان به داخل ناودان ها است.

فیلم های ضد میعانات در سازه های سقف تهویه شده با شیب برای اهداف عایق کاری در زیر سطح سقف با مقدار زیادی چگالش اعمال می شود. فیلم های ضد میعانات به ویژه در زیر سقف های فلزی توصیه می شود. هم چنین برای برآورد قیمت نصب ایزوگام روی ایرانیت داشتن اطلاعات تکمیلی بسیار ضروری به نظر می رسد.

هنگام استفاده از یک فیلم عایق کاری یا ضد میعانات در سازه های سقف ، باید یک شکاف هوا هم در بالا و هم در زیر فیلم باقی بماند. این فیلم ها هرگز نباید نزدیک به عایق حرارت قرار گیرند. اما برای استفاده از ایزوگام روی ایرانیت دستورالعمل خاصی مد نظر است.

 

نصب ایزوگام روی ایرانیت چگونه است؟

سقفی که تقریباً تراز یا کمی شیبدار باشد سقف کم شیب یا سقف ایرانیتی نامیده می شود. هیچ سقفی نباید سطح صاف باشد. برای تخلیه باید حداقل شیب کمی داشته باشد. اما برخی سقف ها شیب بیشتری دارند. به همین خاطر برای نصب ایزوگام روی ایرانیت در سقف های با شیب بیشتر باید از متخصصین استفاده کرد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در انبار نفت - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

به دلایل مختلف، ضد آب بودن ضد آب سقف با شیب کم و حرفه ای انجام می شود. برای اولین بار، نشت و جاری شدن سیل باعث ایجاد کپک می شود. که خود یک خطر سلامتی است. نشت های مکرر ممکن است.  در این صورت لزوم و ضرورت استفاده از ایزوگام روی ایرانیت بیشتر احساس می شود.

منجر به آسیب ساختاری در خانه یا ساختمان شما شود. و این منجر به از دست دادن ارزش اموال می شود. اگر پس از یک طوفان بزرگ لکه های مرطوب را در سقف خود مشاهده کردید. احتمال زیادی وجود دارد که خانه شما از قبل نشت کرده و نیاز به توجه جدی داشته باشد. روش نصب ایزوگام روی ایرانیت آن چنان که باید و شاید سخت نیست.

طبق قانون ملی ساختمان و استانداردهای ساختمان ، تمام سقف ها باید طوری ساخته شوند. که از آسیب دیدن عناصر ، از جمله باد و آب جلوگیری کنند. به همین دلیل ، ضد آب بودن سقف شیبدار ضروری است. در این قوانین روش نصب ایزوگام روی ایرانیت با دقت شرح داده شده است.

دلایل مختلفی وجود دارد که  ایزوگام روی ایرانیت را می توان از گزینه های انتخاب شده برای عایق کاری سقف با شیب کم استفاده کرد. دلیل اول ، ما به ترتیب یک ضمانت 10 یا 15 ساله با گزینه نگهداری 3 یا 5 ساله ارائه می دهیم.

 

نصب ایزوگام روی ایرانیت

کیفیت محصولات و خدمات پردیسان

ما فقط از نصاب های آموزش دیده استفاده کردیم. ما از پیمانکاران فرعی استفاده نمی کنیم زیرا کارکنان دائمی آموزش دیده ای داریم که در اخلاق کاری خود حرفه ای هستند. هم چنین در ارائه پروژه ای به مشتریان ما که اولین بار به درستی انجام می شود، کوشا هستند. هم چنین با روش نصب ایزوگام روی ایرانیت آشنایی کامل دارند.

ما هرگز با کیفیت ، محصولات تأیید شده مصالحه نمی کنیم. ما اینجا هستیم تا خانه یا محل کار خود را با کیفیت بالا از ضد آب ضد آب سقف فلزی با شیب کم استفاده کنیم. به همین خاطر قیمت نصب ایزوگام روی ایرانیت را به نفع مشتری محاسبه می کنیم.

بارها و بارها ، محصول نهایی 100٪ ضد آب است. سابقه اجرای پروژه های ما بیش از 20 سال است. شرکت پردیسان افتخار استفاده از بهترین محصولات را دارا می باشد.  ما با هر پروژه ای که داریم اعتبار و نام خوب خود را در صنعت حفظ می کنیم!

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام فویلدار چیست؟

عایق رطوبتی سقف به تصفیه سطح سقف برای جلوگیری از عبور آب تحت فشار هیدرواستاتیک با مقاوم سازی سیستم سقف در برابر عبور یا ورود آب از طریق آن گفته می شود. ضد آب بودن مناسب سیستم سقف از ورود آب یا هر نوع نشتی به محل زندگی زیر جلوگیری می کند. بنا بر این تلاش تیم اجرایی شرکت پردیسان اجرای هر چه بهتر پروژه های ایزوگام روی ایرانیت است.

سیستم های عایق رطوبتی معمولی شامل استفاده از غشای ضد آب است. این به طور معمول به لایه هایی از مواد مقاوم در برابر آب مانند قیر ، ایزوگام و غیره اشاره دارد. که به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کند. از عبور آب جلوگیری می کند. اما باید در مورد روش نصب ایزوگام روی ایرانیت دقت بیشتری داشته باشیم.

 

خلاصه مطالب فوق

اگرچه در  غیر این صورت آب هنوز می تواند راهی برای نفوذ از طریق ساختار ساختمان پیدا کند ، این به کاربرد مناسب غشا متکی است. به همین خاطر است که ما معمولا قیمت نصب ایزوگام روی ایرانیت را در نظر می گیریم.

سقف های بتونی و مسطح همچنین می توانند بر روی هر نوع ملکی مانند ساختمان های مسکونی ، تجاری یا صنعتی ضد آب باشند. آسیب رسیدن به سقف شما یک واقعیت اجتناب ناپذیر است. زیرا آنها همیشه در معرض عناصر هستند. یک سیستم ضد آب مناسب در دراز مدت در برابر نفوذ ناخواسته آب از اموال و کالاهای شما محافظت می کند. نصب ایزوگام روی ایرانیت راهی مطمئن خواهد بود.

استفاده از مواد و مصالحی که مناسب برای هر نوع سقفی باشند، بسیار مهم است. بنا بر این برای استفاده از ایزوگام روی ایرانیت بهتر است با یک متخصص عایق کاری مشورت کنید. این خیلی مهم است. شما باید بدانید که چه میزان حرارت موجب ذوب شدن ایرانیت می شود.

شرکت پردیسان متخصصان کارآزموده ای را برای نصب ایزوگام روی ایرانیت آموزش داده است. این متخصصان با انواع روش ها آشنا هستند. حتی می دانند کدام نوع ایزوگام برای نصب روی ایرانیت مناسب تر است.

این متخصصان با انواع روش نصب ایزوگام روی ایرانیت آشنایی کامل دارند. البته شما پیش از هر تصمیمی می توانید با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه می کنند. لذا شما می توانید تصمیم گیری های خوب و دقیقی در این زمینه ها داشته باشید. حتما به خاطر داشته باشید پیش از اقدام مشاوره دریافت کنید.

4.9/5 - (12 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!