نصب ایزوگام در غرب تهران

 

نمایندگی معتبر ایزوگام و قیرگونی در مناطق مختلف غرب تهران از جمله شهر زیبا؛فردوس؛ چیتگر ؛شهران؛ طرشت؛ آریاشهر ؛تهرانسر ؛شهرک اکباتان و دیگر مناطق با قیمت مناسب انجام می‌پذیرد و شما بزرگواران می توانید برای نصب با کیفیت انواع ایزوگام از اکیپ سیار این شرکت که دارای کارت فنی نیز می باشند استفاده نمایید. اما در نظر داشته باشید که برای خرید ایزوگام با کیفیت بهتر است به نشان استاندارد درج شده بر روی آن توجه بسیار فرمایید و در کنار آن به تاریخ تولید و انقضا نیز توجه کنید هنگامی که شما عزیزان ایزوگام را سفارش میدهید به هیچ عنوان نباید بوی نامطبوعی داشته باشد که در غیر این صورت شما ایزوگام تقلبی تهیه نموده و قیمتی که بابت آن پرداخت نمایید به هیچ عنوان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

ایزوگام در غرب تهران

و همانطور که می دانید یکی از دلایل استفاده خوب و عالی ایزوگام بدون شک پوشش دهی فوق العاده و مهمتر از همه مقرون به صرفه بودن نسبت به آسفالت می باشد به همین دلیل بسیاری از افراد از این عایق حفاظتی و حرفی زد رطوبتی برای مکانهای از جمله :
دیوارپوش ها، انواع سقف، خصوصاً سقف های شیبدار و سرویس بهداشتی به راحتی استفاده می کنند و باید توجه داشته باشید کهایزوگام های تک لایه به خاطر استقامت پایین‌تر برای دیوار مناسب هستند اما برای ایزوگام پشت‌بام بهتر از ایزوگامهای با روکش آلومینیوم استفاده کنید.
که البته آلومینیوم آن صرفاً برای استقامت در برابر تابش نور خورشید می باشد و اهمیت دیگری ندارد هنگام خرید ایزوگام باید یک عدد بیمه‌نامه و ضمانت نامه ۵ ساله را نیز از شرکت دریافت نمایید و البته در انتهای کارنس خرید و خدمات دیگر باید یک عدد و دیگر با یک فاکتور مالیاتی نیز دریافت می کنید.
09128592911
09388274213

قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در ولیعصر جنوبی-قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت
نصب ایزوگام در غرب تهران
نصب ایزوگام در غرب تهران

قیمت ایزوگام در این شرکت در مناطق مختلف تهران بزرگ بدون شک با هزینه پایین تر نسبت به نمایندگی های دیگر می باشد و نیز به صورت اقساطی نیز میتوانید از این شرکت خدامت دزیافت نمایید.

نصب ایزوگام در غرب تهران

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
فویل در ایزوگام از جمله مواد در خط تولید آن یم باشد که نیز بسیار مهم و با اهمیت نیز می باشد.

برای محاسبه هزینه ایزوگام شما عزیزان میتوانید فرمول زیرا را در نظر داشته باشید:
قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

قیمت ایزوگام که از فرآورده های نفتی به وجود می اید باعث میشود تاثیر خوبی برروی کیفیت ایزوگام داشته باشد ومواد نیز از صلاحیت بیشتری برخوردار باشند.

در هنگام نصب ایزوگام باید به تمیز بودن زیر سازی آن نیز توجه فرمایید و بهترین سطحی که بر نصب ایزوگام مهم هم است بدون شک سطح آغشته به قیر می باشد که می تواند چسبندگی بسیار عالی را نشان دهد و این خود یک مزیت عالی محسوب می گردد.
و همچنین بهتر است بدانید که انواع ایزوگام همراه با تجهیزات کامل صورت پذیرد از قبیل مشعل که برای حرارت دادن انواع ایزوگام مورد استفاده می باشد.
خاطرنشان می کنم در هنگام استفاده از ایزوگام اگر ایزوگام با چروکیدگی همراه است با استفاده از مشعل حرارت مناسب را بر روی آن قرار داده تا ایزوگام کاملا صاف و یکدست بتواند به محل مورد نظر بچسب و زیبایی کار را در انتهای کار نتیجه‌بخش فرمایند.
یک نصاب باید صبر و حوصله بالایی داشته باشد تا بتواند کار خود را با کیفیت بالا به اتمام برساند.
گه نصابان ماهر و با حوصله در این شرکت صلاحیت خود را ینز در طی سالهای زیادی ثابت نموده اند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در طرشت

نصاب ایزوگام در غرب تهران

بهتر است که انواع پشت بام‌های شیب دار را نیز مشخص نمایید زیرا شیب مورد نظر باعث می‌شود که ایزوگام نیز با توجه به راحتی آب را به بیرون انتقال داده و همچنین ایزوگام با کیفیت بهتری همراه باشد.
شما همشهریان عزیز منطقه غرب تهران برای نصب ایزوگام می‌تواند به نصاب ماهر در این شرکت تکیه فرمایید ایزوگام در روی آسفالت و سطوح دیگر مانند:
سطح سیمانی و موزاییک و حتی دیوار گچی را با قیمت مناسب و بیمه نامه عالی از نمایندگی پردیسان مالیاتی نیز میتوانید تهیه فرمایید.
و در نظر داشته باشید که نحوه محاسبه قیمت انواع ایزوگام با روش های متفاوتی انجام می پذیرد که البته هزینه مناسب در این نمایندگی انجام می‌شود.
ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ایزوگام را در شرکت پردیسان دنبال کنید انواع ایزوگام با فاکتور رسمی توسط تیم دارای صلاحیت در نمایندگی یازوگام مورد فروش واقع می شود.
باتجربه ترین ها را در این شرکت انتظار داشتهب اشید تا در پایان کار آراستگی و تمیزی کار را نیز ببینید.

جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه ایزوگام را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *