یکی از خدمات ارزنده ای که تیم های حرفه ای ایزوگام کاری ارائه می دهند، لکه گیری ایزوگام در تهران است. لکه گیری ایزوگام در واقع عمر ایزوگام را طولانی تر می کند. این کار به نظر بسیار مفید و مقرون به صرفه است. استفاده از این خدمات  نیازمند دانشی است که در این مقاله می توانید به آن دست یابد. هم چنین راه کارها و قیمت لکه گیری ایزوگام بسیار متفاوت است که باید از آنها مطلع شد.

 

لاستیک مایع  و لکه گیری ایزوگام در تهران

 

برای لکه گیری ایزوگام از مواد و مصالح مختلفی استفاده می کنند. اما هزینه لکه گیری ایزوگام در هر یک از موارد متفاوت است. یکی از راه های مفید و قدیمی لکه گیری ایزوگام با قیر است. اما از آنجا که برآورد هزینه ها همواره بسیار مهم است، بنا بر این استفاده از مواد مختلف پیشنهاد می گردد. یکی از این پیشنهادات استفاده از لاستیک مایع است.

لاستیک مایع بسیار انعطاف پذیرتر از قیر سنتی است، وقتی لاستیک مایع استفاده می شود ، باعث ایجاد یک پوشش الاستیک می شود که قادر به کشش و بازگشت به شکل اصلی خود بدون ترک خوردگی یا شکاف است. این تقریباً شبیه تهیه یک سقف کاملاً جدید است اما با کسری از هزینه. در حقیقت، تخمین زده شده است که سقف مایع 70٪ ارزان تر از سقف کاملاً جدید است.

قیمت لکه گیری ایزوگام با لاستیک مایع بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. و ما توصیه می کنیم در این مورد اطلاعات خود را کامل تر نمایید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. لاستیک مایع علاوه بر لکه گیری ایزوگام در تهران، برای این موارد نیز مناسب است:از لاستیک مایع می توان روی هر پوشش سقف مسطح ، حتی بتن ، سیمان و آسفالت استفاده کرد.

 

نحوه استفاده از لاستیک مایع:

 

برای رسیدن به یک لکه گیری ایزوگام کامل، اضافه کردن برخی از موارد اضافی اختیاری لاستیک مایع قبل از شروع می تواند به مقاومت در برابر ضد آب بودن شما کمک کند. ابتدا از مقداری چسب مستیک لاستیک مایع برای پر کردن شکاف های کوچک استفاده کنید ، سپس از نوار لاستیکی مایع برای پوشاندن اتصالات، شکاف های بزرگ ، لوله کشی و منافذ استفاده کنید.

استفاده از پوشش سیل می تواند به لاستیک مایع کمک کند تا به سطوح پیچیده تری مانند نمد ساخته شده ، ورق های سیمان الیافی و سطوح نیمه متخلخل مانند سنگ تراشی بچسبد. سپس غشای لاستیکی مایع خود را در لایه های نازک قرار دهید ، اجازه دهید هر یک کاملا خشک و خوب شود. در آخر ، نوعی اصلاح لاستیک مایع به صورت زاویه دار اضافه کنید تا آب باران را از سقف منحرف کند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در ظهیرآباد -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

مشکلات قابل رفع با لکه گیری ایزوگام در تهران

اگر شما شکاف گسترده ای در سقف خود دارید، می توانید از مواد آکریپول پلاس و آکریپول اسکریم استفاده کرده و سقف خود را عایق نمایید. تا در برابر باد و باران و برف در امان باشد.

آکریپول پلاس می تواند به خودی خود برای رفع ترک های عرض 10 میلی متر استفاده شود. اما اگر شکاف شما از این وسعت بیشتر باشد ، شما به کمک مواد انعطاف پذیر اکریپول نیاز دارید، که اسکریم نامیده می شود. این مواد تقویت کننده را می توان فقط در یک کاربرد آکریپول پلاس برای عبور از شکاف ها و شکاف های اصلی سقف ها و ناودان ها قرار داد.

لذا برای لکه گیری ایزوگام ابتدا باید در مورد انواع شکاف و چگونگی رفع آن اطلاعات کافی در دست داشته باشیم و سپس اقدام نماییم. برای استفاده از این خدمات با شماره های 09128592911 و  09388274213

در تماس باشید.

 

مواد لکه گیری ایزوگام 

 

اگر شکاف بزرگی را در سقف مسطح پر می کنید، به نوعی ماده نیاز دارید که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. به این دلیل که شما هنوز هم می خواهید زیرانداز سقف تخت بتواند بدون شکستن سد ضد آب خود ، به هر جهتی حرکت کند. آکریپول اسکریم این امکان را به شما می دهد زیرا هم مقاومت در برابر کشش و هم مقاومت مکانیکی پوشش ضد آب را افزایش می دهد.

 

آکریپول پلاس و آکریپول اسکریم برای این موارد مناسب است: از محلول های آکریپول پلاس و آکریپول اسکریم در اکثر انواع سقف های تخت از نمد و آسفالت گرفته تا آزبست و فلز قابل استفاده است. برای سقف های تک لایه و فایبرگلاس ابتدا باید آزمایش سازگاری انجام دهید. البته اگر هزینه لکه گیری ایزوگام برای شما مهم است در این موارد باید به هزینه ها نیز توجه داشته باشید.

 

لکه گیری ایزوگام در تهران  

نحوه استفاده از اکریپول پلاس و اکریپول اسکریم:

 

کار با ماده تقویت کننده انعطاف پذیر اکریپول آسان است زیرا این محصول فقط با قیچی قابل برش است. ابتدا هرگونه آلودگی را پاک کنید، سپس یک لایه اکریپول پلاس را به منطقه مشکل زده و اطمینان حاصل کنید که حداقل 20 سانتی متر از هر جهت فراتر رفته اید.

یک تکه کوچک از اکریپول اسکریم را با قلم مو داخل اکریپول پلاس قرار دهید تا صاف شود ، سپس یک لایه دیگر از اکریپول پلاس را روی قسمت بالا قرار دهید. اکریپول پلاس به رنگ های خاکستری ، سیاه و سفید ارائه می شود تا بتوانید مطابق با پوشش سقف موجود خود به پایان برسید. شما می توانید ابتدا قیمت لکه گیری ایزوگام را محاسبه کنید و سپس برای آن اقدام لازم را انجام دهید.

این مطلب را بخوانید :  قیمت ایزوگام در شرق تهران | 09128592911

اما اگر سقف تخت شما برای راه رفتن خیلی لغزنده و خطرناک است برای لکه گیری ایزوگام  در تهران می توانید کیت ضد لک و ضد آب دکپروف استفاده کنید. اگر سقف مسطح شما به قدری لغزنده است که تمیز کننده پنجره از تمیز کردن پنجره های حمام خودداری می کند ، باید نوعی سطح ضد لغزش را اعمال کنید.

برای این کار شما دو گزینه دارید. شما فقط می توانید غشا رویی ایزوگام سقف مایع ضد لغزش را روی بالای غشای موجود خود قرار دهید (اگرچه این ویژگی خاصیت ضدآب اضافی ندارد) یا یکی از کیت های ضد آب ضد سقف ضد لغزش ضد زنگ که سقف شما هم ضد آب است و هم ضد لغزش استفاده کنید.

 

کیت های ضد لغزش چگونه کار می کنند؟

 

کیت های ضد لغزش همه چیزهایی را که شما برای یک سقف مسطح ضد لغزش کاملاً باند شده و بدون درز نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهند. فقط دو دست بزنید و سقف شما ضد لغزش و آماده راه رفتن است. این کیت ها با جزئیات آغازگر و نوار مشترک ارائه می شوند. در صورت استفاده از لکه گیری ایزوگام با قیر چنین مشکلاتی ممکن است به وجود آید.

برای یک محلول کامل با خواص ضد لغزش و ضد آب بودن ، کیت های ضد لغزش با ضد آب در گزینه های سیاه یا خاکستری قرار دارند و همچنین شامل آسترهای جزئیات و پوشش ضد لغزش هستند ، اما دارای یک پوشش ضد آب نیز هستند.

کیت های ضد لغزش مناسب برای این موارد است: می توانید هر دو محصول را روی آسفالت ، سنگ تراشی ، نمد و پلاستیک ها قرار دهید. اما باز برای لکه گیری ایزوگام در تهران با یک تیم اجرایی خوب تماس بگیرید تا مشکل شما را بررسی کنند.

 نحوه استفاده از کیت های ضد لغزش: آنها به راحتی در دو لایه استفاده می شوند. بهبود هر روکش فقط 20 دقیقه طول می کشد و پس از پایان کار سطح جذابی را ایجاد می کند. برای استفاده از خدمات تیم های لکه گیری ایزوگام با ما در تماس باشید. 

4.9/5 - (15 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!