قیمت ایزوگام در شرق تهران

ایزوگام در شرق تهران

خدمات ایزوگام کاری شرکت پردیسان که با سابقه طولانی و درخشان خود در مناطق مختلف شرق تهران از جمله:

تهران نو ، حشمتیه ، وحیدیه ، پیروزی ، شمس آباد ، نظام آباد ، نارمک ، گرگان ، منصورآباد ، تهرانپارس ، نیروهوایی ، کالاد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حکیمیه مشغول به کار می باشد بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام را با قیمت مناسب و همشهریان عزیز در این مناطق ارائه می‌دهد.

اجرای ایزوگام و لکه‌گیری آن را شما بسیار مهم و جدی بگیرید چرا که در طول سال‌هایی که ایزوگام با عوامل آب و هوایی و مشکلات شیمیایی دست و پنجه نرم می کند نیاز به بازسازی و ترمیم دارد و برای ۱۰ متر مربع می توانید ۱۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع می توان قیمت یک میلیون تومان را در نظر بگیرید.
البته این شرکت برای متراژهای بالای ۳۰ متر به شکل متری نیز هزینه را محاسبه می نماید .

09128592911
نمایندگی ایزوگام در مناطق شرق تهران با سرعت عمل بالا و دقت بی نظیر
09388274213

برای کندن ایزوگام کهنه از ایزوگام جدید برای تکیه خاص استفاده کرده و از چسب ترمیم ایزوگام نیز در این کار استفاده می‌کنیم، توجه داشته باشید که نحوه بازسازی ایزوگام به شرایط آن بستگی دارد .

زیرا رفع ترک و درزگیری عامل مهمی می باشد که در لکه گیری ایزوگام حائز اهمیت می باشد همکاری به دلیل پایین بودن هزینه آن نسبت به قیر گونی و آسفالت کاری بسیار پایین است به همین دلیل به عموم مردم از انواع ایزوگام های بدون روکش استفاده می کنند و برای استحکام بیشتر آن ممکن است از یک لایه سیمان نیز استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که برای محل های مانند پشت بام، نمای ساختمان، ایرانیت ؛سرویس‌های بهداشتی و بسیاری از محل های دیگر شما مجاز به استفاده از عایق های رطوبتی ایزوگام می‌باشید.

نصب ایزوگام در شرق تهران

سابقه کاری پیمانکاران و نصابان ما در نمایندگی پردیسان باعث کیفیت کار و رضایت بیشتر مشتری می گردد.

هزینه ایزوگام به شکل زیر اصولاً محاسبه می گردد :

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

قیمت خام مواد ایزوگام که اصولاً از مواد درجه یک ، اصل و خالص به دست می اید باعث می گردد کیفیت ایزوگام حفظ شود پس بدون شک امری بسیار مهم است که در هزینه نصب ایزوگام دخیل می باشد .

در هنگام خرید ایزوگام در نمایندگی ایزوگام به تاریخ تولید و انقضاء و همچنین نشان استاندارد ان توجه فرمایید. اینگونه است که ایزوگام تقلبی نصیب شما نمی شود

این مطلب را بخوانید :  هزینه آسفالت در جنوب تهران

البته خرید از نمایندگی خود به صحت خرید اشاره دارد و خیال شما باید اسوده باشد.

قیمت ایزوگام در شرق تهران

  • ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان

  • ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان

  • ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان

  • ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان

  • ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان

  • ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

قیمت ایزوگام در شرق تهران
قیمت ایزوگام در شرق تهران

جهت راهنمایی و کسب مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه ایزوگام را از ما بپرسید.

مهندس عبدلله زاده
09128592911
نصب سریع ایزوگام در تهران و کرج با فاکتور مالیاتی
09388274213

ارزان ترین و مناسب ترین هزینه ایزوگام

ارزانترین و مناسب‌ترین ایزوگام را با پیمانکار ماهر و با تجربه می توانید در شرق تهران و مناطق مختلف آن از نمایندگی معتبر پردیسان بخواهید، هزینه ایزوگام کاری استخر و بسیاری از محل‌های دیگر را نصابان ما با انصاف و گواهی ارزش افزوده ایزوگام در نظر می‌گیرند .

فاکتور مالیاتی ایزوگام را شما در پایان کار می توانید از ایزوگام کار تحویل بگیرید و تلفن های نصاب ایزوگام کاران شرکت پردیسان را به راحتی از این نمایندگی جویا شوید زیرا این شرکت به صورت رسمی و نصب ایزوگام را در شرق تهران با تخمین هزینه ایزوگام بر عهده دارد .

همچنین تعمیر انواع ایزوگام برای شیروانی؛حلب ، استخر،پشت بام ،انواع سطح های شیب‌دار و حتی روی موزاییک و یا سیمان خیس را به راحتی به ثمر می رساند. ایزوگام کاری روی آسفالت را نیز با مهارت بالا و قیمت مناسب با فاکتور رسمی می توانید از پیمانکاران ما بخواهید.

چنانچه به ظاهر محل بسیار اهمیت می دهید بهتر است که از ایزوگام هایی با طرح و روکش طرح دار و رنگی استفاده نمایید که البته برای ایزوگام کاری شیروانی ها و نمای ساختمان از این نوع ایزوگام استفاده می شود.

هزینه نصب ایزوگام در شرق تهران

چنانچه قصد ایزوگام کاری بر روی آسفالت را داشته باشید این شرکت نیز برنامه خوبی را برای شما در نظر دارد همانطور که میدانید ایزوگام خاصیت کششی و پایداری بسیار خوبی دارد که دوام و استحکام آن را در تمام شرایط ثابت نموده است البته شما برای اقلیم متفاوت باید ایزوگام مخصوص را تهیه کنید تا بتواند جوابگوی شرایط آب و هوایی متفاوت نیز باشد و همچنین اگر قصد استفاده از پایه کولر را دارید در قسمت مورد نظر یک عدد دو لایه ایزوگام را باید قرار دهید تا از وجود خش بر روی سطح آن جلوگیری به عمل آید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام قیرگونی آسفالت در اسلامشهر

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح تهران ، کرج و غرب ایران میباشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان داشته باشد.

باتجربه ترین ها و متخصص ترین ها را از ما بخواهید زیرا تخمین هزینه انواع ایزوگام با دقت و حوصله فراوان انجام می پذیرد ، تعمیرکار ایزوگام با تخصص و مدرک عالی این کار را برای شما به اتمام می رساند.

 

ایزوگام کار با فاکتور رسمی

ایزوگام کاری با فاکتور رسمی در مناطق مختلف شرق تهران به صورت شبانه روزی همراه با ایزوگام کاری سیار و تجهیزات کامل از قبیل مشعل استاندارد برای حرارت دهی ایزوگام و یکدست سازی رول ایزوگام و همچنین کفش نسوز و دستکش مخصوص که باعث ایمنی و امنیت نصاب و اطرافیان نیز می گردد.

ایزوگام کاری مخصوص انواع استخر را با بیمه و فالکتور مالیاتی خوب در کنار تعمیرات جزئی و کلی ایزوگام می توانید از نمایندگی رسمی ایزوگام کاری پردیسان انتظار داشته باشید چنانچه مایل به جویا شدن قیمت یک متر مربع ایزوگام و تخمین هزینه نصب ایزوگام با گواهی ارزش افزوده باشید

 

مناطق فعالیت ما

قیمت ایزوگام با نصب درست در کنار هزینه مناسب را در ایزوگام کاری شرق تهران و مناطق مختلف آن در نظر بگیرید:

تهران نو ، حشمتیه ، وحیدیه ، پیروزی ، شمس آباد ، نظام آباد ، نارمک ، گرگان ، منصورآباد ، تهرانپارس ، نیروهوایی ، کالاد ، شهرک امید ، مجیدیه ، حکیمیه.
توجه داشته باشید که این شرکت با انجام دادن پروژه های بسیار زیاد با انواع شرکتهای دولتی و شخصی اعتبار بالایی در بین پیمانکاران و مهندسان در این حوزه کسب کرده است و به همین دلیل رضایت شما تبلیغ مهمی برای ما محسوب می‌شود و در پایان خاطر نشان می کنم ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت ۲۵۰ تا ۳۲۰ هزار تومان را می توانید در استان تهران در نظر بگیرید.

این شرکت به شکل اقساطی نیز با شما آماده عقد قرار داد می باشد.

شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه ایزوگام با ما تماس بگیرید.

پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
قیمت مناسب ایزوگام کاری و نصب مطمئن در شرق تهران
09388274213

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *