استفاده از برندهای معتبر و ایزوگام های مرغوب، اعتبار 20 سال سابقه ی شرکت پردیسان است. ما همواره سعی کرده ایم که  برترین و بهترین برندها با بالاترین کیفیت ها را در پروژه های خود به کار بریم. در این میان قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان به عنوان ایزوگامی با قیمت مناسب بسیار خوب و مقرون به صرفه است. حسن سابقه ی ما همواره زبان زد تمامی مشتریانمان است. در ادامه با این برند بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان در نوسانات

 

در سال های اخیر نوسانات قیمت ها و عدم ثبات در بازار بسیاری از کسب و کارها را دچار مشکلات و دردسر های زیادی کرده است. اما با این حال ایزوگام داناپوش دلیجان جزء دسته برندهایی است که با وجود انواع نوسانات قیمتی تلاش خود را مبنی بر ثابت نگه داشتن قیمت ها کرده است.

قیمت ایزوگام داناپوش با توجه به حسن سابقه ای که در  ارائه ایزوگام مرغوب و درجه یک دارد، همواره سعی کرده است که ایزوگام های با کیفیت را روانه بازار عایق کاری کند. این کیفیت در نگاه اول از بوی این برند ایزوگام قابل تشخیص است.

ایزوگام داناپوش دلیجان همانند دیگر ایزوگام های نامرغوب و تقلبی بازار بوی بدی که همانند بوی گازوئیل صنعتی باشد را نمی دهد. البته از آنجایی که در کل ایزوگام ها از مواد نفتی تهیه می شوند، بوی مواد نفتی را دارند. اما این بو کاملا متفاوت است.

از طرف دیگر فروش ایزوگام داناپوش دلیجان دارای طرفداران بسیار زیادی است. این طرفداران هنگام خرید روی قسمتی از لایه ایزوگام که پوششی ندارد را دست می کشند و در کمال تعجب می بینند که هیچ ایزوگامی به دستشان نمی چسبد. در صورتی که در مورد ایزوگام های بی کیفیت این کاملا بر عکس است. یعنی به محض اینکه دست خود را روی قسمتی از ایزوگام می کشید، ذرات سیاه رنگ و ریزی به دست می چسبد.

یکی دیگر از آزمایشات ساده ای که خریداران ایزوگام داناپوش دلیجان انجام می دهند این است که یک تکه از ایزوگام را بریده و در فریزر می گذارند. آنها بعد از حدود دو تا سه ساعت آن تکه را از فریزر بیرون آورده و خم می کنند. اما ایزوگام نه می شکند و نه حتی ترک بر می دارد. این نشان دهنده مقاومت دمایی عایق ایزوگام است.

 

قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان و ویژگی های آن

 

ایزوگام را همواره باید با ویژگی های آن سنجید. این که یک ایزوگام قیمت پایین داشته باشد، یا قیمت بسیار بالایی داشته باشد، اصلا ملاک با کیفیت بودن و خوب بودن جنس ایزوگام نیست. قیمت ایزوگام داناپوش اگر چه ممکن است برای بعضی از کارفرمایان و مشتریان کمی بالا باشد. اما در عوض ایزوگامی مرغوب است. شما می توانید با اطمینان از کیفیت این نوع ایزوگام آن را خریداری کنید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در شهید محلاتی - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

اما در مورد ایزوگام داناپوش دلیجان اگر بخواهیم در مورد ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن بگوییم، دارا بودن نشان استاندارد است. این نشان استاندارد، موجب ارائه ی ضمانت نامه تضمین کیفیت می گردد. شما می توانید از نصابان این برند از ایزوگام بیمه نامه با مدت زمان طولانی تهیه کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ایزوگام داناپوش دلیجان، استفاده از مواد اولیه عالی و درجه یک است. ایزوگامی که با قیر 60-70 خالص تهیه می شود، ایزوگام پلیمری است. این نوع ایزوگام نسبت به سایر ایزوگام ها قیمت بالاتری دارا می باشد. البته ممکن است برای مشتریان گرامی صرفه اقتصادی نداشته باشد چرا که قیمت آن کمی گران تر از سایر ایزوگام هاست. اما کیفیت فوق العاده ای دارد.

از طرفی اگر چه قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان کمی گران تر است. اما در عوض این نوع ایزوگام دارای عمر طولانی تری است. این ایزوگام بین 10 تا 15 سال عمر مفید دارد. البته همه می دانیم که عمر ایزوگام بستگی به شرایط مختلفی است. شرایط آب و هوا، میزان تابش نور آفتاب و نوع شرایط نگهداری از جمله شرایط تاثیرگذار در طول عمر ایزوگام است.

اما اگر نگران ایزوگام های خانه خود هستید، و یا آن را از برندهای دیگری غیر از ایزوگام داناپوش دلیجان ایزوگام کرده اید، بهتر است آن را چک کنید.

 

 

قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان 

سایر ویژگی های ایزوگام های خوب

 

بر اساس اعلام سازمان استاندارد، ضخامت ایزوگام مرغوب بایستی ۴±۰.۲ میلی‌متر باشد. یعنی ضخامت ایزوگام باید عددی بین 8/3 میلی متر تا 2/4 میلی متر باشد. نمایندگی ایزوگام داناپوش دلیجان، یعنی شرکت پردیسان در این خصوص اعلام می دارد که ضخامت این نوع ایزوگام مطابق استاندارد اعلام شده است.

اما اگر شماره تلفن کارخانه ایزوگام داناپوش دلیجان را داشته باشید. این کارخانه به صورت سفارشی ایزوگام هایی با ضخامت بیشتر نیز تولید می کند. بنا بر این اگر فکر می کنید باید از ایزوگام ضخیم تری استفاده کنید، تماس بگیرید.

همانند ضخامت، ایزوگام باید دارای وزن استاندارد نیز باشد. وزن استاندارد ایزوگام داناپوش دلیجان نیز بین 8/3 کیلوگرم تا 2/4 کیلوگرم برای هر متر مربع است. اگر فروشنده های دیگر ایزوگام هایی با وزن بالاتر را به عنوان ایزوگام با کیفیت معرفی می کنند، این اشتباه است. چرا که وزن ایزوگام موجب کیفیت آن نبوده و کیفیت نتیجه رعایت استاندارها است.

 قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان بر اساس متراژ آن معین می گردد. به طور اصولی عرض ایزوگام باید 1 متر و طول آن 10 متر باشد. در غیر این صورت ایزوگام از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در قیامدشت | 09128592911

در ایزوگام هایی که تمامی موارد استاندارد را رعایت کرده اند، برچسب حاوی اطلاعات استاندارد بر روی رول ایزوگام نصب می شود. نمایندگی ایزوگام داناپوش دلیجان اقدام به ارائه ایزوگام های با کیفیت مطلوب و استاندارد نموده است. شما می توانید برای تهیه این نوع از ایزوگام ها به کارشناسان شرکت پردیسان مراجعه کنید.

قیمت ایزوگام داناپوش با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا برآورد می شود. این نوع ایزوگام انواع مختلفی داشته که همگی از کیفیت و استاندارد مطلوب برخوردار است. برای تهیه این نوع از ایزوگام می توانید با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

 

نصابان ایزوگام

 

تیم نصب ایزوگام شرکت پردیسان دارای تجربه کافی در زمینه عایق کاری بوده و بسیار حرفه ای می باشند. این تیم قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان را گرفته و به مشتری می دهد. تمامی مقدمات پیش از نصب نیز توسط تیم نصب انجام می شود.

 همچنین به خاطر آسودگی و اطمینان مشتریان شماره تلفن کارخانه ایزوگام داناپوش دلیجان در اختیار آنان قرار می گیرد. مشتریان می توانند قیمت های باورنکردنی ما را با قیمت های درب کارخانه مقایسه کنند. اگر در پی یک ایزوگام خوب و با کیفیت باشید، این برند از بهترین برندهای ایزوگام است.

معمولا تیم نصب ایزوگام پیش از نصب از خشک بودن سطح مورد نظر برای ایزوگام مطمئن می شوند. سپس با توجه به متراژ فضا میزان ایزوگام مورد نیاز را محاسبه کرده و به مشتری اعلام می کنند. در نهایت به مشتری می گویند که برای خرید محصول خود به بخش فروش ایزوگام داناپوش دلیجان مراجعه کنند.

کارشناسان بخش فروش نیز ابتدا قیمت ایزوگام داناپوش را به مشتریان اعلام می کنند. پس از آنکه مشتری قیمت را تایید کرد، ثبت سفارشات انجام شده و کار پروژه آغاز می شود. شرکت پردیسان همواره به مشتریان خود از این بابت اطمینان خاطر می دهد.

اگر تمایل دارید که عایق کاری و آب بندی ساختمان خود را به ما بسپارید. می توانید با شرکت پردیسان تماس بگیرید. تا ضمن دریافت قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان، از نصب خوب آن نیز مطمئن باشید.

 

مزایای استفاده از برندهای معتبر

 

استفاده از برندهای معتبر این امکان را برای خریدار فراهم می آورد که از ضمانت کیفیت برخوردار باشند. در وافع با استفاده از برندهای معتبر شما پش از نصب یک ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه دریافت می کنید. در این ضمانت نامه به شما تضمین داده می شود در ضورت بازدیدهای دوره ای به موقع ایزوگام شما حداقل 10 سال تا 15 الی 20 سال عمر می کند. 

4.8/5 - (25 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!