قیمت ایزوگام با نصب همواره یکی از چالش های پیش روی مشتریان و متقاضیان عایق کاری بوده است. از آنجایی که وضعیت اقتصادی کشور دارای نوسانات زیادی می باشد. شرکت پردیسان با بیش از بیست سال سابقه و تجربه ی کاری مفید در زمینه ی قیرگونی و ایزوگام ساختمان ها و آسفالت معابر، توانایی ارائه ی یک لیست قیمت ثابت را ندارد. اما تمامی کارشناسان ما در زمینه ی فروش  کالا و خدمات آماده ی پاسخکویی به شما شهروندان محترم می باشند. 

اگر متقاضی اجرای ایزوگام در منازل خود هستید، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. این شرکت ابتدا یکی از تیم های بازرسی و بازبینی خبره ی خود را اعزام می کند. این تیم پس از بازدید از محل و ارزیابی نوع و سطح کار، قیمت ایزوگام با نصب را به مشتری اعلام می کند. بی شک نوع ایزوگام نیز در ارائه ی قیمت تاثیر گذار خواهد بود. 

شرکت پردیسان انواع مختلف ایزوگام ها را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. ایزوگام های پلیمری و دمیده جزو دسته بهترین ها هستند. در میان آنها می توانیم از ایزوگام های تک لایه و دولایه، فویلدار و بدون فویل و تزئینی نیز نام ببریم. در هر صورت پیشگیری همواره بهتر و کم هزینه تر از درمان است. پس تا دیر نشده با شرکت پردیسان تماس بگیرید. 

قیمت ایزوگام با نصب در سال های گذشته 

قیمت ایزوگام با نصب در نیم فصل سال ۹۹ با توجه به نوسان های بازار به شکل زیر بوده است.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام پودری

هزینه نصب انواع ایزوگام برای متراژ های بالای ۵۰ متر

ایزوگام پشم شیشه ایران ۲۶۰۰۰ تومان

برند ستاره طلایی ۲۳۰۰۰ تومان

 شرق مشهد ۲۴۰۰۰ تومان

نوع بام گستر کد ۱۱۷ ۲۵۰۰۰ تومان

عایق پیش ساخته ی  الوند ۲۴۰۰۰ تومان

ایزوگام سپهر گستر دلیجان ۲۲۰۰۰ تومان

ایزوگام مروارید گستر دلیجان ۲۴۰۰۰تومان

لیست قیمت های ایزوگام با نصب در سال ۹۹ میباشد، برای اجرای ایزوگام کمتر از ۵۰ متر به ازای هر متر مربع دو هزارتومان افزایش می یابد.

برای ترمیم و لکه گیری قیمت اجرای هر ۱۰ متر مربع ایزوگام(یک رول ایزوگام)۳۰۰۰۰۰ تومان میباشد.

 

حوزه فعالیت شرکت 

حوزه فعالیت شرکت پردیسان در تمامی مناطق تهران و کرج انجام میگیرد،و با دایر کردن نمایندگی های خود در محله های غرب تهران ، شمال تهران ، شرق تهران ، و جنوب تهران ، و مناطق زیر؛

نمایندگی ایزوگام در تهرانسر :نمایندگی شرکت پردیسان در تهرانسر ، کلیه خدمات نصب و فروش ایزوگام با برند های درجه یک را ارایه به مشتریان خود ارایه میکند ، اکیپ های اجرای ایزوگام در تهرانسر با ضمانت و بیمه نامه ده ساله ارایه میشود.

 دهکده المپیک و چیتگر : شرکت پردیسان حوزه فعالیت خود را افزایش داده و با دایر کردن نمایندگی های خود در دهکده المپیک و چیتگر ارایه خدمات به همشهریان عزیز در این مناطق میباشد.ایزوگام های ارایه شده در این نمایندگی ها ، ایزوگام های درجه یک صادارتی دلیجان و سایر برند های با کیفیت میباشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در هفت چنار - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

ایزوگام در اندیشه ؛ اجرای و نصب ایزوگام در اندیشه و همه محله های اندیشه اعم از فاز یک اندیشه ، فاز دو اندیشه ، فاز سه اندیشه و فاز چهار اندیشه با اکیپ های مجرب و حرفه ای صورت میگیرد و همچنین در این مناطق قیمت نصب ایزوگام با توجه به موقعیت مکانی که دارد با هزینه کمتر نصب ایزوگام انجام میگیرد.

نمایندگی در شهریار : فروش و نصب ایزوگام دلیجان در اندیشه با اکیپ های اجرای نصب با تجربه توسط شرکت پردیسان انجام میگیرد و همچنین با توجه به قدمتی که این شرکت در عایق کاری در منطقه شهریار دارد ، کلیه خدمات نصب و ترمیم ایزوگام را با بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

باتوجه به این که کلیه خدمات با ضمانت ۱۰ ساله انجام میگیرد ، کلیه عوامل شرکت پردیسان در کار نصب و اجرای ایزوگام نهایت دقت را میکنند تا بهترین کار ممکن را با دقت فراوان صورت گیرد.

سایر نمایندگی شرکت پردیسان در استان البرز کرج

۱-نمایندگی ایزوگام دلیجان در باغستان

۲- نمایندگی ایزوگام در عظیمیه

۳-نمایندگی ایزوگام شرکت پردیسان در گوهردشت

۴-نمایندگی ایزوگام شرکت پردیسان در مالیک

۵-نمایندگی ایزوگام در شهر قدس (قلعه حسن خان)

 

نصب و اجرای ایزوگام با قیمت مناسب و با هزینه کمتر از سایر شرکت ها انجام میگیرد و برای دریافت اطلاعات لطفا با شماره 09128592911 و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳ تماس حاصل فرمایید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *