صنعت راه سازی و جاده سازی، وام دار یکی از بزرگ ترین کشف های بشری است. کشف ترکیبات آسفالت که امروزه برای جاده سازی استفاده می شود. این کشف تحول عظیمی در راه سازی ایجاد کرده است. در این مقاله به طور اختصاصی به قیمت آسفالت تنی خواهیم پرداخت.

 

قیمت آسفالت تنی و تهیه آن

پیش از آن که بخواهیم در مورد قیمت آسفالت تنی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. بهتر است در مورد انواع آسفالت و نحوه ی به کارگیری آن شما را آگاه کنیم. بر طبق تعریف جامعه اروپا و ایران مخلوط سنگدانه هاي معدنی با مواد قیري آسفلت نامیده می شود.  امروزه موارد مختلفی از مخلوط هاي آسفالتی به طور مختلف تهیه شده است.

از جمله مخلوط هاي آسفالتی قابل مقایسه به آسفالت متخلخل که براي جاده هاي پر ترافیک در انگلستان بکار می رود هات رولد آسفالت می باشد. اجزا سازنده این نوع مخلوط عبارتست از حدود 55 % ماسه، 30 % سنگ شکسته، 8% خاکه سنگ و حدود 7% قیر. که قیر عامل چسبندگی مصالح و آب بند مخلوط می باشد. قیمت آسفالت تنی خیابان اگر از نوع متخلخل باشد، باید محاسبه گردد.

 آسفالت متخلخل در حرارت 160 درجه سانتی گراد تهیه و به محل اجراي کار حمل شده و در حالی که مخلوط هنوز گرم است پخش و کوبیده می شود. پس از کوبیدگی این نوع آسفالت بسیار متراکم و آب بند می شود. اما در خصوص قیمت آسفالت تنی محوطه باید فاکتورهای دیگری را نیز در نظر بگیریم.

قیمت اجرای آسفالت تنی را باید از شرکت پردیسان جستجو کنیم. تا سال 1992 آسفالت متخلخل را در انگلستان به عنوان ماکادم نفوذي می شناختند. در حالی که آسفالت متخلخل با سایر مخلوط هاي متراکم و هات رولد آسفالت فرق می کند. قسمت اعظم ترکیب این نوع مخلوط آسفالتی را سنگدانه هاي نسبتا درشت شکسته تشکیل می دهد که به همراه آن مقدار کمی ماسه و گرد سنگ وجود دارد. 

 

قیمت آسفالت تنی و اطلاعات دقیق تر آن

اگر بخواهیم اطلاعات دقیق تری از این نوع آسفالت داشته باشیم. در این نوع آسفالت مقدار کمی قیرحدود 4% براي پوشش مصالح بکار می رود و مخلوط طوري طراحی می شود. که حدود 22 % فضاي خالی داشته باشد و نتیجتا فضاهاي خالی این نوع آسفالت زیاد است. هزینه آسفالت تنی برای جاده ها با هزینه ی آن برای فضاهای دیگر متفاوت است.

در ادامه ی این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در خصوص قیمت آسفالت تنی ۰۱۹ در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم. هر ارگانی که پروژه های عمرانی مربوط به راه سازی را به عهده می گیرد، به دنبال لیست قیمت است. در واقع برای بستن یک قرارداد خوب و بدون دردسر داشتن تمامی قیمت ها بسیار کمک کننده خواهد بود.

این مطلب را بخوانید :  خدمات آسفالت کاری

شرکت پردیسان سال های زیادی است که پروژه های بزرگ عمرانی در خصوص آسفالت و آسفالت کاری داشته است. به همین منظور در خصوص مشخصات فنی و قیمت آسفالت تنی 012 نیز اطلاعات جامع و کاملی دارد. این شرکت آمادگی همکاری با تمامی ارگان ها را دارا می باشد. لذا در این شرایط می توانید با شرکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از کارشناسان شرکت بپرسید.

هم چنین از آنجایی که پروژه های آسفالت کاری بیشتر به صورت قراردادهای پیمانی می باشد. هر شرکتی ابتدای کار به دنبال قیمت آسفالت تنی است. تناژ آسفالت بیشتر بستگی به میزان محوطه ای دارد که قرار است پروژه در آنجا اجرا شود.

اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید قیمت آسفالت تنی محوطه چند است. بهترین و مطمئن ترین راه تماس با شرکت است. کارشناسان ما همه روزه پاسخ گوی شما خواهند بود. پس همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. چون خرید به صورت عمده انجام می گیرد، مقرون به صرفه است. و سودآوری زیادی دارد.

 

قیمت آسفالت تنی

 

اطلاعات جامع انواع آسفالت

اگر بخواهیم در مورد آسفالت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. فقط در راستای بدست آوردن قیمت آسفالت تنی خیابان است. در کل آسفالت چند نوع دارد. آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی سه نوع از انواع آسفالت به حساب می آیند. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

آسفالت گرم، نوعی از آسفالت است که در کارخانه تهیه می گردد. برای تهیه این نوع آسفالت حتما باید حرارت باشد. در واقع مخلوط شن و ماسه  قیر به همراه سایر عناصر تشکیل دهنده آسفالت باید در یک فرآیند در معرض گرما قرار گیرند. هزینه آسفالت تنی برای این نوع آسفالت متفاوت است.

آسفالت سرد، همان طور که از نامش پیداست. نیازی به حرارت ندارد. تهیه ی این نوع آسفالت در هر جایی امکان پذیر است. به همین خاطر می توان از آن برای آسفالت کوچه و خیابان نیز استفاده کرد. لذا قیمت آسفالت تنی خیابان باید مورد استعلام قرار گیرد.

نوع دیگری از آسفالت هم هست که به آن آسفالت حفاظتی می گویند. این نوع آسفالت برای جاده ها و خیابان ها همانند آستری عمل کرده و از لایه اصلی آسفالت حفاظت می کنند. دریافت قیمت آسفالت تنی محوطه کمک بسیار زیادی در انتخاب نوع آسفالت می کند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در پیکان شهر - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

به هر صورت آسفالت کاری یکی از امور بسیار تخصصی است. هر کسی نمی تواند از عهده پروژه های آسفالت کاری بر بیاید. قیمت اجرای آسفالت تنی بسیار بالاست. شرکت پردیسان مفتخر است اعلام نماید که مجری بسیاری از پروژه های آسفالت کاری در کشور است.

این که چگونه می توان به امور آسفالت کاری رسیدگی کرد. یک امر بسیار مهم و ضروری است. آشنایی با دستگاه ها و ابزار آلات آسفالتکاری نیز امری مهم و ضروری به شمار می رود. شرکت پردیسان به این امور آشناست. و از تمامی ابزارها اطلاعات کافی دارد.

 

پیمانکاران طرف قرارداد

در آسفالت کاری شناخت پیمانکار و کارفرما بسیار مهم و ضروری است. شما باید از تمامی موارد شناخت کافی داشته باشید. حتی بازدید از پروژه های آسفالت کاری پیش از قیمت دهی کمک بسیار زیادی به شما می کند. با این بازدیدها شما می توانید قیمت اجرای آسفالت تنی را محاسبه کرده و اعلام نمایید.

در خصوص شرکت پردیسان باید بگوییم این شرکت علاوه بر ارائه بهترین نوع آسفالت، قیمت آسفالت تنی را نیز بسیار مقرون به صرفه اعلام می کند. به این جهت می توانیم بهترین خدمات را از شرکت دریافت نماییم.

از طرفی تمامی ماشین ها و ابزار آلات شرکت پردیسان به روز می باشد. اجرای پروژه با تجهیزات خوب و با کیفیت موجب ارتقای کیفیت پروژه خواهد بود. پروؤه های اجرا شده توسط شرکت بیانگر کار خوب و با جلب رضایت مشتری است. البته در نظر داشته باشید که قیمت آسفالت تنی 019 ارائه شده توسط شرکت بسیار پایین تر از رقبا است.

یکی از مزایای استفاده از خدمات آسفالت کاری شرکت پردیسان، تضمین کیفیت در اجرای کار است. اطمینان از این که قیمت آسفالت تنی 012 ارائه شده توسط شرکت پایین ترین قیمت را دارد. از طرفی بهترین کیفیت را دارد. برای مشتریان همواره مهم بوده است.

لذا معمولا قیمت آسفالت تنی به مشتری اعلام می گردد. سپس از او می خواهیم که قیمت ها را با سایر رقبا مقایسه کند. در نهایت کیفیت کار را در نمونه کارهای گذشته می بیند. به همین خاطر به راحتی به شرکت اعتماد کرده و برای عقد قرارداد آماده می شود.

تمامی شهرداری ها و ارگان های دولتی نیز اگر تمایل به خرید از شرکت را دارند. اطمینان داشته باشند که هزینه آسفالت تنی ارائه شده توسط شرکت پردیسان کمترین هزینه خواهد بود. این یعنی تضمین کیفیت و قیمت.

به این مقاله امتیاز بدهید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!