عایق کاری یکی از خدمات ساختمانی و ملزومات برای هر سازه ای است. یکی از قدیمی ترین روش های عایق کاری استفاده از ترکیب قیر و گونی است. این نوع عایق که به عایق سنتی معروف است. هنوز هم در میان مردم طرفدار دارد و از آن استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده قیرگونی، قیر و گونی است. در این مقاله می خواهیم در مورد فروش گونی چتایی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

فروش گونی چتایی اصل و نو

از آنجایی که در اجرای هر نوع قیرگونی ای ارزیابی قیمت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا شرکت پردیسان اعلام قیمت گونی چتایی را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت با گونی هایی با درجه بندی های مختلف را ارائه می نمایند. هدف از این تنوع محصول ایجاد فرصت انتخاب های مختلف برای مشتریان است.

در واقع فروش گونی چتایی، با قیمت گذاری های مختلفی انجام می شود. این قیمت گذاری ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. گونی را می توان یک کالای وارداتی در نظر گرفت. به همین منظور قیمت ارز تاثیر مستقیمی روی قیمت گونی دارد. کیفیت گونی و نوع بافت آن نیز در قیمت آن بسیار مهم است.

یکی از موارد مهم در قیمت میزان متراژ خرید است. قیمت گونی چتایی متری، با قیمت یاردی آن متفاوت است. اگر خرید به صورت عمده و کلی انجام گیرد. قیمت مناسب تری را می توان تجربه کرد. اما به نوع درجه بندی گونی را نباید بی اثر دانست. گونی درجه یک در اجرای یک پروژه ی قیرگونی خوب بسیار مهم است. بافت گونی و الیاف آن نیز بسیار موثر خواهد بود.

برای مشتریانی که توان مالی بالایی ندارند، شرکت پردیسان گونی چتایی ارزان را معرفی می کند. قیمت این نوع گونی اگرچه ارزان است. اما بسیار با کیفیت است و در قیرگونی بسیار خوب عمل می کند. در واقع این نوع گونی ها بهتر است در قیرگونی دو لایه مورد استفاده قرار گیرد.

اما اگر به دنبال قیمت گونی چتایی درجه یک هستید. باید در جریان باشید که قیمت این نوع از گونی به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارد، کمی گران تر است. اما در این نوع گونی شما هیچ پارگی یا تاخوردگی نمی بینید. گونی های درجه یک بسیار مرغوب هستند و عمر و دوام بالاتری دارند.

 

فروش گونی چتایی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد خرید گونی را دارید، باید به مراکز ارائه معتبر مراجعه کنید. قیمت گونی چتایی در این مراکز بسیار مقرون به صرفه محاسبه می گردد. بنا بر این می توانید پس از تهیه لیست قیمت ها و کیفیت محصولات نسبت به سفارش کالای خود اقدام نمایید.

قیمت گونی چتایی متری در شرکت پردیسان با توجه به نوع درجه ی گونی ارائه می گردد. از آنجایی که شرکت پردیسان نمایندگی فروش مستقیم و بدون واسطه را خط مشی خود قرار داده است. این قیمت ها برای خریداران بسیار مقرون به صرفه است.

اجرا عایق کاری با استفاده از گونی چتایی درجه یک موجب می گردد مقاومت عایق افزایش یابد. در نتیجه نیاز به تمدید یا تعمیر آن به تاخیر افتاده و طولانی تر می شود. برای دریافت قیمت گونی چتایی درجه یک کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ما می توانیم گونی چتایی ارزان، درجه دو و درجه سه را طبق سفارش و درخواست مشتری در سریع ترین زمان ممکن از طریق شرکت پردیسان تهیه کنیم. شما مشتریان گرامی کافی است ثبت سفارش خود را قطعی کنید. در مورد نوع گونی و درجه ی آن انتخاب دقیقی داشته باشید. اگر نیازمند راهنمایی هستید، با کارشناسان ما تماس داشته باشید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در امامزاده عبدالله - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

قیمت گونی چتایی متری در دو نوع 11×45 و 10×40 توسط کارشناسان ارائه می گردد. این نوع گونی با توجه به درجه ی آن در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته حتما باید در نظر داشته باشید که این قیمت ها با توجه به نوسانات قیمت دلار متفاوت خواهد بود.

فروش گونی چتایی همواره با چالش هایی همراه بوده است. این چالش ها برای مشتریان با دردسر های زیادی همراه است. اما ما راه را برای شما کوتاه می کنیم. با ارائه ی بهترین گونی ها در قیمت های مختلف انتخاب را ساده می کنیم.

 

فروش گونی چتایی

مزایای استفاده از گونی در عایق کاری

استفاده از گونی در عایق کاری دارای مزایای زیادی است. به همین خاطر است که قیمت گونی هر چقدر هم باشد، عایق کاران معمولا ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. چرا که گونی به عنوان یک تثبیت کننده قیر موجب بالا رفتن کیفیت عایق کاری می گردد.

لذا می توان با توجه به انواع قیمت گونی چتایی به مشتریان پاسخ گو بود. در قیرگونی یک لایه که نیاز به یک لایه گونی است. بهتر است از گونی درجه ی یک و با کیفیت تری استفاده شود. اما در قیرگونی های دو لایه که دولایه گونی به صورت ضرب دری با یک لایه قیر میان آن ها قرار می گیرد. می توان از گونی های درجه ی پایین تر نیز استفاده کرد.

استفاده از گونی چتایی ارزان، کیفیت کار قیرگونی را پایین نمی آورد. چرا که در این حالت باز از قیر درجه یک استفاده می شود. در ضمن باید به این نکته توجه داشته باشید که گونی ارزان قیمت الزاما گونی بی کیفیت نیست. این گونی دارای کیفیت خوبی است و آسیبی را متوجه قیرگونی نمی کند.

فروش گونی چتایی در شرکت پردیسان به صورت عمده و کلی است. البته اگر کسی این گونی را به صورت جزئی بخواهد نیز قابل ارائه خواهد بود. این گونی ها همگی استاندارد های لازم را دارا می باشند. نه پارگی دارند. نه تاخوردگی دارند. چروک نیستند.

حتی گونی چتایی ارزان نیز، ویژگی های گونی های خوب را دارا می باشد. باید در نظر داشته باشید که گونی نباید اصلا پارگی یا پوسیدگی داشته باشد. باید حتما نو باشد. صاف باشد. خط تای آن قابلیت صاف شدن را داشته باشد. و از همه مهمتر بتواند نقش خود را در قیرگونی به خوبی ایفا کند. این گونی ها در پروژه هایی که عایق کاری آنها در قسمت های داخلی است، کاربرد دارند.

قیرگونی 

قیر و گونی را می شود اولین طریق برای به وجود آمدن عایق رطوبتی نام برد. طریقی که از گذشته دور عموم از آن استفاده بسیاری میکردند.بکارگیری  نوعی پارچه به اسم گونی و قیر صورت میپذیرد. گونی های استفاده شده  در این طریق عایق کاری، نوع های متفاوتی دارند. قیمت های مختلفی نیز دارا میباشد. قیر بکار رفته شده  در این طریق نیز، از جداسازی نفت خام درست شده و مخلوطی از هیدروکربن های آلی می باشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شیوا -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

این عایق از مشهور ترین عایق های بکار رفته در کشور است. از فواید عایق کاری با قیر و گونی می شود.  ویژگی چسبندگی زیاد، غیر قابل  نفوذ  در مقابل آب و استحکام زیاد در مقابل مواد شیمیایی و نمک ها را بیان نمود. افزون بر فواید نام برده شده این عایق عیب هایی چون تجزیه در دمای زیاد و تغییر شکل دادن در مقابل فشار را نیز دارا میباشد. بکارگیری  قیر و گونی برای  عایق در برابر بقیه عایق های رطوبتی از نظر مالی بهتر است. توجه به استفاده آن در طول سالیان دراز می شود از خوب بودن آن مطمئن بود. 

مواد تشکیل دهنده عایق رطوبتی

این عایق ها از یک لایه پشم شیشه و پلی استر که از هر دو طرف باقیر پوشانده شده است درست میشود.  مواد تشکیل دهنده این عایق ها قیرصنعتی, فیلم پلی اتیلن, پودر تالک, باند و چسب, مواد پلیمری, پشم شیشه و پلی استر سوزنی است.

عایق رطوبتی از قبل ساخته شده وزن سبک و ویژگی منعطف بودن زیادی را دارا میباشد. این عایق ها به دلیل اینکه در درست کردن آنها لایه ای از پلی استر بکار برده میشود. مقاومت زیادی در مقابل باز و بسته شدن را دارا میباشند. عایق های از قبل ساخته شده پوسیده و تکه تکه نمی شوند.  دمای ۱۳۰+ و ۴۰- درجه سانتی گراد مقاومت خود را دارند. 

عیب های این عایق ها را  می شود به کم بودن طول عمر, هزینه زیاد و تجزیه در مقابل تابیدن اشعه ماوراء بنفش بیان نمود. عایق از قبل ساخته  شده اگر در شرایط مد نظر نگهداری نشود.  پس از ۶ ماه از تاریخ درست شدن خراب میشوند. همین علت باید آن را در دمای ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد نگهداری کرد.

قیرگونی عایقی به قدمت چند هزار سال

شاید بتوان گفت قیرگونی یکی از قدیمی ترین عایق هایی است که مورد استفاده بشر قرار گرفته است. البته در ابتدا خاصیت ضد آب بودن قیر کشف شد. اما رفته رفته با توجه به مذاب شدن قیر بر اثر حرارت و جاری شدن آن، پای گونی به میان آمد. گونی یکی از بهترین تثبیت کننده ها به شمار می رود. هنگامی که از گونی استفاده می کنید، قیر جاری نمی شود. آگاهی از قیمت گونی چتایی می تواند راه گشا باشد.

قیر گونی معمولا به دو شکل تک لایه و دو لایه اجرا می شود. که در هر دو مورد به گونی نیاز است. در قیرگونی دو لایه گونی بیشتری مصرف می شود. لذا اگر می خواهید برای عایق کاری منزل خود از عایق قیرگونی استفاده کنید. بهتر است از قیمت گونی مطلع باشید.

قیمت گونی چتایی، با توجه به ارائه ی عمده ی آن بسیار مقرون به صرفه است. پس می توانید در پروژه های خود از این نوع گونی استفاده کنید. تا علاوه بر کیفیت بالا، قیمت متفاوت آن را نیز تجربه کنید. ارائه دهندگان این نوع گونی ها معمولا با استفاده از قیمت گذاری مناسب مشتریان خود را راضی نگه می دارند.

در هر صورت فروش گونی چتایی در شرکت پردیسان انجام می شود. کلیه مشتریان ما از این فروش رضایت کامل دارند. پس با ما در تماس باشید.

به این مقاله امتیاز بدهید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!