یکی از بدترین اتفاقات برای هر خانه ای وجود نم و رطوبت در آن خانه است. معمولا اهالی خانه با دیدن نم وحشت کرده و به فکر رفع آن هستند. بوی بد ناشی از نم و رطوبت می تواند زندگی را مختل کند. به همین خاطر در این مقاله سعی می کنیم اطلاعاتی را در خصوص رفع نم و رطوبت در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.

 

رفع نم و رطوبت در تهران

همه می دانند یکی از سهمگین ترین اتفاقاتی که می تواند هر خانواده ای را درگیر کند، رفع نم و رطوبت دیوار است.  این کار اصولا بایستی توسط متخصصین انجام گیرد. به این روی که با یک بازدید کارشناسی شده از محل می توان بهترین راه را برای آن انتخاب کرد.

رفع نم و رطوبت در تهران از روش های مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال یکی از این روش ها استفاده از عایق های رطوبتی است. این عایق ها از هر نظر مناسب هستند. شما می توانید در هر نقطه تهران که هستید تنها با یک تماس تلفنی با شرکت پردیسان، از مشاوره های تخصصی آنها بهره مند گردید.

اگرچه اجرای عایق کاری رطوبتی برای رفع نم و رطوبت دیوارها کمی مشکل است. اما تیم مجرب و حرفه ای شرکت توانایی اجرای این نوع  از پروژه ها را نیز دارا می باشد. تمامی مواد و مصالح اولیه ای که برای اجرای این نوع از پوشش مورد نیاز است به صرفه و با هزینه ای اندک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در چنین شرایطی ما می توانیم با استفاده از یک بررسی و بازرسی از محل، پیشنهاد خود را برای رفع نم و رطوبت سقف نیز بیان کنیم. بدین صورت یک خانه یا واحد آپارتمان از تمامی جهات عایق بندی می گردد. پشت بام یکی از مکان های پر رطوبت در هر ساختمانی است. چرا که پشت بام محلی بدون سقف است. تمامی بارندگی ها بی هیچ واسطه ای بر روی پشت بام فرود می آید.

لذا توجه خاص به رفع نم و رطوبت پشت بام مد نظر قرار می گیرد. در این مقاله نیز اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد. تا بتوانید برای بر طرف کردن مشکل خود چاره اندیشی کنید.

 

رفع نم و رطوبت در کرج

شهر کرج در فصل های بارندگی بسیار پر بارش خواهد بود. به همین خاطر است که لزوم استفاده از عایق های رطوبتی در این شهر بیشتر به چشم می آید. در راستای ارتقای سطح علمی شما شهروندان اطلاعاتی را در خصوص رفع نم و رطوبت کف ساختمان در اختیار شما قرار می دهیم.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در جردن| 09128592911

البته اجرای عایق کاری تنها برای کف ساختمان برای رفع بوی نم و رطوبت  کافی است. ابتدا باید منشا بوی نم را پیدا کرد. شاید این بو ناشی از رطوبت مربوط به دیوارها باشد. گاهی اوقات نیز امکان دارد که مربوط به زیرزمین باشد. حتی منشا بو می تواند مربوط به سقف و پشت بام باشد.

برای عایق کاری دیوارها ابتدا باید ببینیم نوع دیوار چیست. نوع دیوارها برای عایق کاری بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. یعنی رفع نم و رطوبت دیوار سیمانی نیازمند زیرسازی هایی است. این زیرسازی ها را می توانید از شرکت پردیسان مطالبه کنید.

از سوی دیگر استفاده از زیرساخت های مناسب برای اجرای عایق کاری دیوارهای گچی نیز متفاوت است. رفع نم و رطوبت دیوار گچی کمی متفاوت است. نم به سرعت در دیوارهای گچی پخش می شود و آن را دچار تخریب زیادی می کند. باید بتوان جلوی این نفوذ را گرفت. هم چنین باید بتوان تخریب را نیز متوقف کرد.

در مجامع علمی ساختمانی، رطوبت یکی از مهمترین عوامل استهلاک و تخریب ساختمان شناخته شده است. از سوی دیگر نفوذ رطوبت به پی و زیرساخت ساختمان آسیب های جدی وارد می کند. رطوبت می تواند سیستم سیم کشی ساختمان را نیز مورد اصابت قرار دهد. این امر موجب اتصالی، قطعی برق و یا آتش سوزی در ساختمان می شود.

 

رفع بوی نم و رطوبت

چگونه جلوی نفوذ رطوبت را بگیریم؟

همان طور که در قسمت قبل توضیح دادیم رطوبت عامل تخریب است. برخی مشتریان از ترس تخریب های بیشتر با رطوبت ساختمان خود مدارا می کنند. اما برای این کار نیاز به تخریب های زیادی نیست. کافی است با شرکت پردیسان تماس بگیرید. تا شاهد رفع نم و رطوبت بدون تخریب باشید. کارشناسان خبره ی ما با کمترین هزینه ای رطوبت منزل شما را از بین می برند.

زیرزمین های قدیمی نیز یکی از عوامل منجر به نفوذ رطوبت هستند. در این جا می خواهیم در مورد رفع نم و رطوبت زیرزمین برای شما اطلاعاتی را بازگو کنیم. زیرزمین مرطوب و نم گرفته می تواند تمامی ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

استفاده از انواع عایق های رطوبتی پیش ساخته و سنتی برای رفع نم و رطوبت کف ساختمان مناسب است. اما باید ببینیم که برای هر قسمت از کدام نوع عایق می توان استفاده کرد. برخی عایق ها فقط مناسب دیوارها هستند. اما از دیگر عایق ها می توان برای کف یا سقف نیز استفاده کرد.

این مطلب را بخوانید :  قیمت ایزوگام دلیجان با نصب

شناخت انواع عایق ها بسیار مهم و ضروری به نطر می رسد. رفع نم و رطوبت کف ساختمان را می توان با استفاده از بهترین نوع عایق شناخته شده انجام داد. در هنگام استفاده از عایق ها ایزوگام یکی از بهترین نوع آنها است.  شما می توانید ایزوگام را که یک عایق پیش ساخته است در انواع مختلف تهیه کنید.

حتی ایزوگام های مخصوصی برای رفع این مشکل وجود دارد. بنا بر این ایزوگام های تزئینی می تواند هم عایق مناسبی باشد. هم می تواند پوشش دهی زیبایی را برای ساختمان به وجود آورد. شرکت پردیسان تمامی ایزوگام های خود را به قیمت درب کارخانه ارائه می کند.

 

شناخت عایق های مختلف

عایق های رطوبتی از گذشته تا به امروز پیشرفت چشم گیری داشته است. عایق هایی نظیر کاهگل و پس از آن قیر به مرور پیشرفته تر شده است. امروزه برای هر کاری از عایق مخصوص به آن استفاده می شود. برای مثال برای رفع نم و رطوبت پشت بام از ایزوگام های فویل دار استفاده می گردد.

قیرگونی نیز یکی از عایق های مناسب و پر طرف دار است. از قیرگونی می توان برای رفع نم و رطوبت زیر زمین استفاده کرد. در کل عایق کاری های ساختمان با پیچیدگی ها چالش های مختلفی رو به رو است. استفاده از قیرگونی یک لایه و دو لایه به انتخاب مشتری بستگی دارد.

برای استفاده از انواع عایق های رطوبتی مانند ایزوگام نیز باید انواع آن را شناخت. ایزوگام ها نیز انواع مختلفی دارند. ایزوگام های فویلدار و بدون فویل از انواع آنها است. از دیگر انواع ایزوگام می توان به ایزوگام دمیده و پلیمری اشاره کرد. ایزوگام یکی از بهترین عایق ها برای رفع بوی نم و رطوبت است.

همانند قیرگونی ایزوگام ها نیز یک لایه و دو لایه دارند. رفع نم و رطوبت دیوار سیمانی با استفاده از یک لایه ی مناسب ایزوگام امکان پذیر خواهد بود. لذا به همه ی مشتریان توصیه می کنیم. برای عایق کاری ساختمان خود از همین حالا اقدام کنند. شرکت پردیسان آماده ی اطلاع رسانی به شما می باشد.

رفع نم و رطوبت دیوار گچی خود را به ما بسپارید. با خاطری آسوده زمستان را سپری خواهید کرد. کادر تخصصی و کار حرفه ای از افتخارات شرکت پردیسان می باشد. کار تمیز و حرفه ای همراه با ضمانت نامه ی اجرایی مزیت کار با شرکت پردیسان است.

5/5 - (16 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *