ساکنان شهر زیبای تبریز اگرمی خواهید عایق کاری منزل خود را با استفاده از روش های سنتی مانند قیرگونی انجام دهید، کافی است خدمات قیرگونی در تبریز را از ما بخواهید.

آیا خدمات قیرگونی در تبریز مرسوم است؟

قیرگونی یکی از  روش های قدیمی با قدمت بسیار زیاد می باشد. در واقع قیرگونی بعد از  کاهگل به عنوان یک عایق بسیار خوب استفاده می شد.

قیر یک مایع سیاه چسبناک است که از تقطیر مخرب مواد آلی حاصل می شود. بیشتر قطران از ذغال سنگ به عنوان محصول جانبی تولید کک تولید می شود ، اما می تواند از نفت ، ذغال سنگ نارس یا چوب نیز تولید شود.

اجرای قیرگونی در تبریز توسط تیم حرفه ای ما برای شما اهالی محترم بسیار مقرون به صرفه است. در صورتی که نیاز  به این نوع خدمات دارید با ما تماس بگیرید. تا برای شما با کیفیت  خدمات قیرگونی در تبریز اجرا کنیم.

انواع قیر

طبیعی:

کلمه “قیر” برای توصیف چندین ماده مجزا استفاده می شود. “چاله های قیر” که به طور طبیعی وجود دارند  در واقع حاوی مواد نفتی هستند ، نه قیر و با دقت بیشتری به عنوان چاله های نفتی شناخته می شوند.

کانسارهای شن و ماسه قیر به جای قیر حاوی مخلوط های مختلف شن و ماسه (یا سنگ) با قیر یا نفت خام سنگین است ، همانطور که تونل قیر در جاهای دیگر نیز وجود دارد.

“قیر رنگون” که با نام های “نفت برمه ای” یا “نفتای برمه ای” نیز شناخته می شود ، در واقع نفت است.  با این حال ، زمین بیشتر دارای طبیعت جامد است ، در حالی که قیر بیشتر مایع است.اگر می خواهید از قیمت خدمات قیرگونی درتبریز مطلع شوید با ما تماس بگیرید.

قطران زغال سنگ

در انگلیسی و فرانسوی ، “قیر” ماده ای است که اساساً از ذغال سنگ گرفته شده است. در گذشته یکی از محصولات یک کارخانه گاز رسانی بود. قیر ساخته شده از زغال سنگ یا نفت به دلیل داشتن مقدار زیادی بنزن سمی و سرطان زا محسوب می شود.

با این حال ، در غلظت های کم ، قطران ذغال سنگ به عنوان یک داروی موضعی استفاده می شود. قیر زغال سنگ و قیر  نفتی بوی تندی دارند. هزینه خدمات قیرگونی در تبریز برای شما طبق درخواستتان محاسبه می گردد.

قیر  چوب

در اروپای شمالی ، کلمه “قیر” در درجه اول به ماده ای مشتق شده از چوب اشاره دارد که حتی به عنوان ماده افزودنی در طعم دادن به آب نبات و سایر مواد غذایی استفاده می شود. قطران چوب میکروب کش بوده و بوی مطبوعی دارد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در زیبا دشت - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

گرم شدن (تقطیر خشک) چوب کاج باعث می شود که قطران و ماسه از چوب چکه کرده و ذغال را به جا بگذارد. از پوست توس برای تهیه قیر مخصوصاً ریز استفاده می شود. محصولات جانبی قیر چوب سقز و ذغال است.

وقتی چوب های درختان برگریز در معرض تقطیر مخرب قرار می گیرند ، محصولات جانبی آن متانول (الکل چوب) و زغال چوب است. در نظر داشته باشید قیر استفاده شده در پروژه های قیرگونی در تبریز با این قیر تفاوت دارد.

موارد استفاده از خدمات قیرگونی در تبریز

قیر برای درمان پسوریازیس بیماری پوستی استفاده می شود ، که قطران زغال سنگ موثرترین نوع آن است. قیر همچنین یک ضد عفونی کننده عمومی است. قطران نفت همچنین 1000 سال قبل از میلاد در مومیایی مصر باستان مورد استفاده قرار گرفت.

قیر یکی از اجزای حیاتی اولین جاده های راه سازی  شده یا “آسفالت” بود. همچنین از آن به عنوان عایق برای پشت بام و عایق کاری بدنه کشتی ها و قایق ها استفاده می شد. برای هزاره ها ، قطران چوب برای بادبان ها و قایق های ضد آب استفاده می شد ،

اما امروزه بادبان هایی که از مواد مصنوعی ذاتی ضد آب ساخته شده اند ، جایگزین استفاده از قیر شده اند. خدمات قیرگونی در تبریز به صورت قیرگونی تک لایه و دو لایه اجرا می شود.

قطران چوب هنوز هم برای آب بندی قایق های چوبی سنتی و سقف کلیساهای تاریخی و همچنین برای رنگ آمیزی دیوارهای خارجی ساختمان های چوبی استفاده می شود.

در فنلاند ، قیر چوب یک بار نوش دارو  تلقی می شد ، اگر می خواهید در مورد قیمت قیرگونی در تبریز مطمئن باشید، ما برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم.

قطران چوب به صورت رقیق به عنوان آب قیر  نیز موجود است که کاربردهای مختلفی دارد:

به عنوان عایق رطوبتی

به عنوان طعم دهنده آب

به عنوان ادویه برای غذا ، مانند گوشت

به عنوان عطر و بوی سونا – آب تار به آبی تبدیل می شود که به بخار تبدیل می شود

به عنوان یک ماده ضد شوره در شامپو

به عنوان یک جز لوازم آرایشی

مخلوط کردن قیر با لاک روغن دانه کتان باعث ایجاد رنگ قیر می شود. رنگ قیر دارای رنگ قهوه ای شفاف است و می توان از آن برای اشباع و تنش چوب و محافظت از آن درمقابل هوا استفاده کرد. برای شما عزیزانی که در تبریز زندگی می کنید، استفاده از خدمات قیرگونی در تبریز بسیار خوب و گزینه ی عالی است.

این مطلب را بخوانید :  عایق رطوبتی کولر _ 09128592911

رنگ قیر همچنین می تواند با رنگدانه های مختلف ، تولید رنگ های شفاف و حفظ بافت چوب شود. با توجه به خاصیت رنگ مانند آن ، نباید قیر مرطوب را با پوست برهنه لمس کرد ، زیرا باعث خشک شدن لکه می شود. با این حال ، می توان با استفاده از مواد رقیق کننده رنگ ، لکه را به طور موثری از روی پوست پاک کرد.

 

قیرگونی در تبریز

قطران ذغال سنگ یا قیر به شماره 1999 در فهرست کالاهای خطرناک سازمان ملل ذکر شده است.

معرفی تیم حرفه ای قیرگونی در تبریز

شرکت پردیسان این روزها در تبریز اقدام به ارائه ی کلیه خدمات قیرگونی در تبریز  با قیمت ها و  هزینه های بسیار مقرون به صرفه کرده است برای دریافت این خدمات می توانید با شماره تلفن های 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید تا از اجرای دقیق قیرگونی تک لایه و دو لایه مطلع شوید.

از آنجایی که این روزها استفاده از عایق های پیش ساخته بیشتر مرسوم است اما باید توجه داشته باشید که عایق قیرگونی با توجه به قدمت دیرینه ای که دارد بسیار خوب و مرغوب است و برای فضاهای داخلی ساختمان همانند حمام، سرویس بهداشتی، سونا، استخر و جکوزی و …. مناسب است و از نظر قیمت نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه تر است.

استفاده از انواع قیرگونی امروزه بسیار کم رنگ شده است. وجود قیرگونی از زمان های خیلی خیلی دور نشان دهنده ی دو ر اندیشی اجداد  ما بوده و آنها از قدیم به فکر آب بندی منازل خود بوده اند. بنا بر این قیر که ماده اصلی تشکیل دهنده این نوع عایق است از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همه محققان سعی در بهتر کردن کیفیت قیر داشته و  دارند.

امروزه می توانید برای دریافت همه ی خدمات از جمله قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی در تبریز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازدید از محل و برآورد نیاز مشتری یکی از موارد مهمی است که ما همواره در ارائه خدمات به آن توجه داشته و داریم بنا بر این برای استفاده از خدمات درجه یک و بدون پشیمانی می توانید از خدمات قیرگونی در تبریز استفاده نمایید و در این مورد خیالی آرام و آسوده داشته باشید. از نگاه ما اهمیت به نیاز مشتری مهم ترین رکن کار است.

5/5 - (38 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!