استفاده ار تراشه آسفالت در کرج این روزها بسیار مرسوم است. برای اجرای یک آسفالت کاری خوب و مطمئن بایستی به سراغ افراد کاربلد در این زمینه برویم. شرکت پردیسان سال های زیادی را در این زمینه تجربه کسب کرده است. شما شهروندان ساکن کرج می توانید با این شرکت ارتباط برقرار کرده و مطلع شوید. ارائه ی انواع آسفالت معابر از جمله خدمات ارزشمند شرکت است. 

در این مقاله نیز سعی بر آن است که اطلاعات مختصری در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. 

تراشه آسفالت در کرج از خرید تا اجرا

شرکت پردیسان تراشه آسفالت در کرج همکاری خود را با سازمان های دولتی و خصوصی در زمینه های ذیل اعلام میدارد.

در عصر حاضر استفاده از انواع مختلف آسفالت برای جاده و راه سازی بسیار متداول است. علاوه بر کیفیت آسفالت روند اجرای پروژه طبق اصول و ضوابط اهمیت خاصی دارد. درکنار کیفیت آسفالت نظارت و اجرای شرکت پردیسان کیفیت و مقاومت آسفالت در طول زمان را تضمین می کند.

مواد پایه بر منطقه و شرایط آب و هوایی متفاوت خواهند بود. مواد جامد خرد شده باعث ایجاد تخلخل در درون آسفالت می شوند . به همین دلیل لازم است که آسفالت ها کاملا سخت و مقاوم باشند. ودر برابر انقباض فشرده شوند. در بسیاری از موارد پیمانکار شرکت پردیسان بهترین نوع آسفالت را به شما پیشنهاد می دهد. بهتر است قبل از شروع پروژه با شرکت پردیسان مشورت کنید.

برای انتخاب بهترین پیمانکار آسفالت معیار های اساسی را در نظر بگیرید. و یکی از این معیار ها بررسی شهرت اعتبار و نمونه کار های شرکت پردیسان . همچنین بهتر است بیمه و مجوز های شرکت را بررسی کنید تا جناچه در حین کار مشکلی ایجاد شد جبران خسارت با شرکت باشد.

شرکت پردیسان در زمینه آسفالت کاری با بیش از 20 سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات در زمینه آسفالت کاری به شما مشتریان عزیز می باشد. برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه نصب آسفالت با شماره های تلفن 09128592911و09388274213تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت پردیسان آماده تراشه آسفالت در کرج به شما مشتریان عزیز می باشند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالتکار در کرج

خرید و فروش آسان

 

تراشه آسفالت در کرج
تراشه آسفالت در کرج


In the present era the use of different types of Asphalt for roads &road construction is very common. in addition to the qulitiy of Asphalt the project implementation process according to the principles&rules is of special impotance. The base materials will very depending on the region &weather conditions the crushed solids will cause porsosity in side the Asphalt. For this reason it is necessary that the Asphalt are compressed against shrinkage .In many cases the contractor of Pardisan Company offers you the best type of Asphalt .it is better to consult the project .The best Asphalt contractor should consider the basic criteria &one of these criteria is to check the reputation &credentials of Pardisan Comppany .it is also beeter to check the insurance &licenses of the Company so that if there is a problem during the work the Company will be compensated.
Pardisan Company in the field of Asphalt work with more than 20 years of birliant expricen is ready to provide services in the field of work Asphalt to you dear customesrs
To receive advice & calculate the price of Asphalt &the cost of Asphalt installation Call 09128592911&0938274213 Our partners in Pardisan Company are ready to provide services to you dear customers

مرحله اجرای تراشه آسفالت کاری در کرج

زیر ساختن تراشه

به منظور به اجراء در آوردن تراشه آسفالت کاری اول بایستی زیرسازی صورت گیرد.  چون زیرسازی به معنی آماده نمودن زیر سازه خیابان ها و یا جاده ها است. از عامل های اصلی آسفالت کاری زیر سازی است. با دقت به شیب خیابان ها بایستی با زیر سازی همه ی شیب ها رارفع نمود  و محکم کرد. در صورتی که جدول بندی و پل گذاشتن با دقتی برای خیابان ها و جاده ها صورت نگرید. کیفیت کار کاهش می یابد  و اختلال ساز است. به منظور زیر سازی عموما از سنگ ریزه ها و شن ویژه جاده سازی از مدل استاندارد  بکار برده می شود. در ادامه پخش نمودن سنگ ریزه ها به وسیله گریدر صاف می گردد. و در آخر بایستی آب پاشی و غلتک زنی صورت گیرد. بایستی زیر سازی به طور کاملا استاندارد صورت گیرد.

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت در اندیشه

قیرپاشی

بعد از اجراء نمودن  زیر سازی بایستی مرحله قیر پاشی صورت گیرد. قیر پاشی سبب می گردد. که منفذ های سطح زیر سازی پر گردند و چسبنده بودن  آسفالت بیش تر می گردد. قیر پاشی بایستی در وضعیت  و دمای ویژه و به وسیله دستگاه قیر پاش صورت گیرد. به منظور اجراء نمودن تراشه آسفالت کاری در کرج  بایستی به استاندارد قرار داشتن و  با تجربه بودن نصب کننده های  ویژه  قیرپاشی دقت داشت. و مطمئن بودن بسیاری را به دست آورد .

 عملیات تراشه آسفالت کاری

پس از صورت دادن زیر سازی و قیر پاشی به روند آسفالت کاری می رسیم ، اصولا آسفالت کاری در دو مدل می باشد. که به روش آستر و روکش صورت می گیرد. آسفالتی که به وسیله نصب کننده ها  حمل می گردد. از کارخانه های آسفالت کاری با دقت به دمای ویژه حاصل شده است. آسفالت کاری عموما به وسیله سیستم پخش اسفالت  صورت می گیرد. که اسم این دستگاه فینیشر می باشد. آسفالت کاری بر روی سطح زیرسازی گشته به صورت یکسان پخش می گردد. بعد از کوبیدن آسفالت صورت می گیرد .

 غلتک کاری و کوبیده شدن آسفالت

عموما کوبیده نمودن آسفالت بایستی با دقت به دمای ویژه و به وسیله غلتک های ویژه این کار صورت گیرد. غلتک ها ویژه اجراء نمودن تراشه آسفالت کاری نیز نوع های مختلفی دارند. مثل :  غلتک های فولادی ، لاستیکی و… که هر یک از این غلتک ها حاوی وزن های استانداردی به منظور کوبیده نمودن  و فشرده ساختن آسفالت ها استفاده می شود و مورد کاربرد قرار می گیرند.

 

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *