دور اندیشی یکی از بهترین صفات انسان هاست. اگر به فکر پشت بام منزل خود هستید، همین حالا دست به کار شوید. شرکت پردیسان خبرهای خوبی برای شما به ارمغان آورده است. این شرکت به عنوان نماینده رسمی ایزوگام پشم شیشه ایران، آماده ی ارائه ی هر گونه عایق کاری برای منازل شما می باشد.

 

ایزوگام پشم شیشه ایران و مراحل پیش نصب

 

نصب ایزوگام نسبت به سایر عایق های رطوبتی آسان تر انجام می شود. اما این نصب نیازمند لوازم و پیش زمینه هایی است که باید در مورد آن مطلع شوید. برای نصب ایزوگام پشم شیشه ایران باید سطح مورد نصب دچار تغییرات و نظافت شود. که به شرح ذیل می باشد.

ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز نصب و قیمت رول ایزوگام پشم شیشه ایران را به دست آوریم. تجهیزاتی که برای نصب این نوع ایزوگام نیاز داریم عبارتند از: چراغ شعله پخش کن (این نوع چراغ به صورت تک شعله چند شعله وجود دارد)، کمچه، ماله بند کشی، تیغ موکت بری فلزی، فندک جرقه ای، دستکش برزنتی از نوع نسوز، کفش چرم ساق بلند، تیغه لاستیکی دسته دار، جارو، کفش کف صاف،  کپسول گاز مایع.

حال نوبت به زمینه سازی پیش از نصب می رسد. یافتن قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران  از اولین گام های نصب است. در مرحله ی دیگر باید سطح زیر ایزوگام را کاملا با آب و جارو بشوییم و هر گونه خاک و آلودگی را پاک کنیم. سپس بگذاریم تا این سطح کاملا خشک شود.

گام بعدی زیر سازی است اگر فروش ایزوگام پشم شیشه ایران به منظور نصب روی پشت بام صورت گرفته است، در صورت وجود ترک خوردگی باید سطح آن را با استفاده از سیمان پر کرد تا برای نصب سطحی صاف و یکدست داشته باشیم. اگر این سطح در کل زیر سازی مناسبی ندارد جهت استحکام بیشتر ایزوگام یک لایه قیر یا پرایمر را پیش از نصب روی آن سطح می ریزیم.

کیفیت ایزوگام پشم شیشه ایران بسیار عالی است. در ادامه باید سطح مورد نظر به طور دقیق اندازه گیری شود. اندازه گیری پشت بام معمولا از محل قرار گیری ناودان آغاز شده و سطح پشت بام را به فاصله های عرضی 90 سانتی متری علامت می زنیم.

 

 

ایزوگام پشم شیشه ایران در تهران و کرج 

ایزوگام پشم شیشه ایران و نصب

 

برای نصب ایزوگام پشم شیشه ایران، پس از اجرای تمام موارد زمینه سازی، نوبت به باز کردن رول های ایزوگام می رسد. برای باز کردن رول ها باید به این نکته توجه داشته باشیم که رول را به میزان ابعادی که نیاز داریم باز کنیم. این رول ها معمولا 10 متری هستند.

پس از آن که رول ایزوگام را باز کردیم باید آن را به طور مساوی از دو طرف جمع کنیم و از وسط آن حرارت دهیم. از نظر کیفیت ایزوگام پشم شیشه ایران باید به اطلاع شما برسانیم که این ایزوگام درجه یک است. شرکت پردیسان همواره با برند های مطرح و معتبر در این زمینه کار می کند. کیفیت مرغوب انواع ایزوگام های کار شده در پروژه های گذشته زبان زد مشتریان ماست.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در فلاح -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

نصابان شرکت پردیسان در زمینه ی نصب ایزوگام بسیار حرفه ای هستند. آنها معمولا  تمامی موارد نصب را رعایت می کنند. شناخت کافی از تمامی برندهای ایزوگام دارند. به خصوص ایزوگام پشم شیشه ایران را به خوبی می شناسند.

در خصوص قیمت ها و هزینه ها نیز تدابیر شرکت پردیسان بسیار خوب و با ارزش است. شرکت پردیسان برای فروش ایزوگام پشم شیشه ایران اقدامات اساسی کرده است. برنامه ریزی ها و محاسبات دقیق قیمت ها موجب شده که مشتریان زیادی خرید و نصب ایزوگام خود را به این شرکت بسپارند.

تضمین کیفیت نصب از جمله مواردی است که نصابان شرکت پردیسان به آن توجه کافی دارند. آنها نصب اصولی و صحیح ایزوگام را می دانند. نصابان ایزوگام و ایزوگام کاران حرفه ای نصب خود را بر اساس ضوابط استاندارد انجام می دهند. آنها هرگز درز بین دو رول ایزوگام را باز نمی گذارند. لایه های ایزوگام را به خوبی حرارت می دهند تا نصب شود. هرگز روی سطح مرطوب ایزوگام را نصب نمی کنند.

 

شماره های تماس و دریافت نمایندگی

 

نظر به این که شرکت پردیسان نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران را دارا می باشد. شما می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص این برند از کارشناسان شرکت بپرسید. مشاوران شرکت در اسرع وقت به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. حتی اگر در مورد روش های نصب، ترمیم، لکه گیری، انواع ایزوگام نیز سوالاتی را داشته باشید. کارشناسان ما توان پاسخ گویی به هر نوع سوالی را دارند.

برخی از مشتریان برای ایجاد اعتماد متقابل به دنبال شماره تلفن ایزوگام پشم شیشه ایران هستند. آنها در این راستی آزمایی می خواهند نماینده های مجاز و رسمی را شناسایی کنند. از آنجا که شرکت پردیسان نماینده مجاز این برند به حساب می آید، شماره را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تیم های پشتیبانی و کارشناسی نصب ایزوگام به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به همه ی اهالی تهران و کرج هستند. این شرکت با سابقه بوده و تمامی نصابان خود را به صورت حرفه ای تربیت می کند. تمامی خدمات نصب ایزوگام دارای بیمه نامه می باشد. در این شرکت به هیچ وجه از ایزوگام های متفرقه و نا مرغوب استفاده نمی شود. همواره سعی بر صداقت و کار درست است.

اگر تمایل به استفاده از خدمات این شرکت دارید، با ما در تماس باشید. نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران در اختیار شرکت پردیسان است. بنا بر این در هنگام خرید اطمینان کامل داشته باشید. از بابت قیمت ها نیز خیالتان راحت باشد. شرکت پردیسان قیمت های خود را با قیمت های ارائه شده درب کارخانه یکی کرده است.

استفاده از برندهای معتبر ایزوگام موجب خوش نامی شرکت پردیسان در امور مربوط به عایق کاری و ایزوگام کاری شده است. به همین دلیل تمامی مشتریان نامه ی حسن انجام کار را به شرکت می دهند.

 

عایق کاری درست چطور اجرا می شود؟

 

اجرای یک عایق کاری همواره با مشکلاتی همراه است. در مرحله ی اول عایق کاری نباید در زمانی اجرا شود که زمین خیس و مرطوب باشد. همواره سعی شود در فصل های کم بارش عایق کاری انجام شود. تا بارندگی های فصلی کار عایق کاری را به تعویق نیندازد. استفاده از شماره تلفن ایزوگام پشم شیشه ایران می تواند راهنمای خوبی برای اجرای صحیح عایق کاری باشد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در کن - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

در همه ی کشورهای پیشرفته ی جهان به عایق کاری ساختمان به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می شود. چرا که می تواند عمر ساختمان را افزایش دهد. برای استعلام قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران و اقدام برای عایق کاری همین حالا شروع کنید.

موادی که برای عایق کاری استفاده می شود بسیار متنوع است. این مواد موارد مختلفی را در بر می گیرد. همگی عایق ها به نوعی موادی هستند که از نفوذ آب به لایه های زیرین ساختمان جلوگیری می کنند. بنا بر این استفاده از نوعی عایق مرغوب و خوب که دوام بیشتری داشته باشد مد نظر مشتریان است.

کیفیت ایزوگام پشم شیشه ایران بسیار خوب است. همین امر باعث شده که این برند خاص از ایزوگام بین مشتریان و متقاضیان محبوب شود. محبوبیت این ایزوگام به خاطر مواد و الیاف درجه یک به کار رفته در آن است. شرکت پردیسان مجری طرح های عایق کاری است.

همین کیفیت مطلوب موجب شده که فروش ایزوگام پشم شیشه ایران به راحتی انجام شود. برای دریافت هر گونه اطلاعات در زمینه این برند با نمایندگی مجاز آن یعنی شرکت پردیسان در تماس باشید.

 

ایزوگام پشم شیشه ایران در تهران و کرج

 

با توجه به برند های متعدد ایزوگام که در بازار موجود میباشد یکی از بهترین عایق های پیش ساخته ایزوگام پشم شیشه ایران میباشد که با رعایت کردن نکاتی که یک‌ ایزوگام را با سایر ایزوگام های متفاوت میکند ایزوگام فوق العاده درجه یک را به بازار عرضه نموده که شرکت پردیسان با نمایندگی مجاز این شرکت تولید کننده اقدام به فروش ایزوگام با قیمت روز ایزوگام پشم شیشه و همچنین با هزینه حمل نقل کمتر این محصول در تهران و کرج می نمایند.

شرکت پردیسان با این نوع ایزوگام اقدام به عایق کاری و نصب ایزوگام در پروژه های متعدد در سالیان اخیر رضایت کامل این محصول را دارد. پیشنهاد میکند برای انجام عایق کاری های سطوح مورد نظر از این نوع عایق استفاده شود.

 

قیمت برند پشم شیشه

 

شرکت ما یکی از وارد کننده های ایزوگام پشم شیشه در ایران می باشد. بخاطر همین از لحاظ قیمت و هزینه در بین رقبا ، دارای هزینه های ارزان تری می باشد. ما در کل مناطق تهران و کرج فعالیت داریم و می توانید برای گرفتن مشاوره و قیمت انواع برند های ایزوگام با ما در تماس باشید .

شرکت پردیسان تمامی خدمات ایزوگام پشم شیشه را با ضمانت ۱۰ ساله ارایه میکنند و همچنین جهت مشاوره و خرید ایزوگام پشم شیشه با شماره های زیر تماس بگیرید.

09128592911

09388274213

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *